Wat doe je uberhaupt in VBL als je dat soort vragen komt stellen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Guidoow het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van voetbal?
20 idioten rennen achter een bal aan en als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg en 2 spelers proberen de bal tegen te houden![]()
nou omdat jullie hier wel wat verstand van voetbal hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt in VBL als je dat soort vragen komt stellen?![]()
![]()
Als je het nut er niet van inziet kom hier dan ook niet posten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:06 schreef Guidoow het volgende:
Wat is nou eigenlijk het nut van voetbal?
20 idioten rennen achter een bal aan en als ze hem hebben schoppen ze hem weer weg en 2 spelers proberen de bal tegen te houden![]()
Vitessequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:09 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Als je het nut er niet van inziet kom hier dan ook niet posten.
Ontopic: Gaan er nog mensen richting Arnhem?
* kwakje gaat niet naar Arnhem.... wel naar de badkuip nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:09 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Als je het nut er niet van inziet kom hier dan ook niet posten.
Jij hebt nog nooit gehoord van dequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef PyTh het volgende:
Denken jullie nou echt serieus dat Chelsea nog 15 miljoen gaat betalen voor een 1-jarig contract?
Dream on![]()
En om geen gezichtsverlies te lijden zal Verdonk er ook echt alles aan doen hem niet versnelt Nederlander te laten worden. (wat van de ene kant ook wel terecht is)
Jawel maar dan moet je hem wel op de juiste plek zetten Frankyquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gehoord van desmiley in een post he?
Oké.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef PyTh het volgende:
Jawel maar dan moet je hem wel op de juiste plek zetten Franky![]()
Hij valt me tot nu toe wel mee. Goed schot in de benen, werkt hard.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Over terugkomend op de discussie over Boussaboun...
Die gast speelt werkelijk dramatisch imo, raakt geen bal en het vervolg van zijn acties is er niet. Hij toont wel inzet maar het heeft totaal geen rendement...
Dramatisch is misschien wat overdreven, maar ik snap echt niet wat die gast in de basis doet...
In ieder geval niet in het uitvak, dus als er nog iemand aan 2 losse kaarten kan komen...........quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:09 schreef Sender_ het volgende:
[..]
Contractverlenging moet van 2 kanten komen, als als hij niet had willen tekenen had je toch een groot probleem gehad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:17 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
de guzman speelt hier al 6 jaar in de opleiding, een contractverlenging was dan ook wel logisch zodra hij presteerde in de competitie....
Idd. Ik noem een Van Persie en Kalou....quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Luni het volgende:
Contractverlenging moet van 2 kanten komen, als als hij niet had willen tekenen had je toch een groot probleem gehad.
quote:'Theo Janssen naar Feyenoord'
De geruchten rond een transfer van Theo Janssen naar Feyenoord worden steeds hardnekkiger. De middenvelder van Vitesse werd eerder ook al in verband gebracht met de Rotterdammers, maar tot een transfer kwam het niet. Ook Edson Braafheid, Kemy Augustien en Damir Dzidic worden in de gaten gehouden.
Janssen is bezig aan een goed seizoen bij Vitesse. De spelverdeler gaf eerder aan al klaar te zijn voor een topclub en geeft zijn voorkeur aan Feyenoord. Ook de Rotterdammers zouden gecharmeerd zijn van de linkspoot, maar de vraagprijs zou een probleem kunnen gaan vormen.
Kemy Augustien is één van de talenten die bij Willem II wekelijks in de basis staat. Ook zijn optredens bij Jong Oranje zou de nodige aandacht hebben getrokken van de Nederlandse topclubs. De 19-jarige middenvelder genoot ook zijn jeugdopleiding bij de club uit Tilburg.
Voor de linksbackpositie heeft Feyenoord haar oog laten vallen op twee spelers. Edson Braafheid (FC Utrecht) en Damir Dzidic (Dinamo Zagreb) zijn twee talentvolle verdedigers. De Rotterdammers zouden bereidt zijn een bedrag van 900.000 euro betalen voor de Kroatische jeugdinternational.
Laat hem nou eindelijk maar eens komen. Dit gerucht speelt volgens mij al sinds begin van het seizoen.quote:
Tiendalli en Braafheid zijn natuurlijk van buitensporig niveau.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:55 schreef LuukBes het volgende:
Als Feyenoord Braafheid, Tiendalli en Janssen weet te halen dan hebben ze de meest talentvolle selectie van de top 3 en is elke positie uitstekend bezet. Daar begin ik behoorlijk jaloers op te worden gezien het aantal NL'ers. De backs en een type zoals Janssen missen ze nog, dan zouden alle zwakke punten weggewerkt zijn.
Prima spelers.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tiendalli en Braafheid zijn natuurlijk van buitensporig niveau.
T.o.v. van Bosschaert en Ostlund wel ja. En ik schreef dan ook meest talentvolle selectie, wat niet meteen hetzelfde is als beste. Op termijn zie ik in deze 2 trouwens wel Oranjeklandizie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tiendalli en Braafheid zijn natuurlijk van buitensporig niveau.
Mooi, lekker de Ceulaar terug halen en lekker cashen.quote:FROM THE LANE:
Dutch Winger to Sign
According to Eduardosmartez over at From The Lane Romeo Castelen could well be joining Spurs shortly with the deal almost done and dusted. A google search should provide more info on this player but he is likened to the Dutch version of Sean Wright Phillips. This has also been mentioned by various people at COYS.
Good stuff if true but it could mean Lennon is on the way out with the home sickness rumors still around.
quote:Dudek: 'Een terugkeer naar Feyenoord zou mooi zijn'
LIVERPOOL, 5 januari 2006 12:45 - Voor het eerst sinds zijn vertrek in 2001 naar Liverpool heeft Jerzy Dudek openlijk gesproken over een terugkeer naar Feyenoord. De Poolse keeper hielp Liverpool in mei aan de Champions League, maar na een blessure afgelopen zomer kwam hij niet meer aan de bak. Trainer Rafa Benitez gaf de voorkeur aan zijn landgenoot Reyna.
Voor Dudek komt hiermee zijn plaats in de WK-selectie van Polen in gevaar en hij wil dan ook graag ergens anders aan de slag. ''Mijn situatie valt me steeds zwaarder en gaat me steeds meer irriteren'', aldus de aimabele doelman. ''Ik hoop daarom dat ik een club kan vinden waar ik kan spelen en waar ik me kan voorbereiden op het WK. Ik zou in Engeland kunnen blijven, maar ik heb ook aanbiedingen van Spaanse, Nederelandse, Portugese en Duitse clubs. Ook zou een terugkeer naar Feyenoord mooi zijn.''
Waarom? Castelen doet het prima als die fit is ,quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er gaat een gerucht op forums van "de Spurs" dat ze Castelen al bijna binnen hebben...
[..]
Mooi, lekker de Ceulaar terug halen en lekker cashen.
Als je hem voor 7 mil kunt verkopen, maak je in anderhalf jaar 7 mil winst. En je houd de doorstroming van de jeugd niet tegen (de Ceulaar en Vincken).quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waarom? Castelen doet het prima als die fit is ,
en hij speelt nog maar amper twee jaar bij ons.
7miljoen is leuk maar Castelen nog langer bij ons laten groeien en nog lekker van zijn spel genieten is ook niets mis meequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je hem voor 7 mil kunt verkopen, maak je in anderhalf jaar 7 mil winst. En je houd de doorstroming van de jeugd niet tegen (de Ceulaar en Vincken).
Theo gaat waar die heen wilquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef Elvislives het volgende:
Zeg willen jullie wel ff van onze theo afblijven? en zéker niet ruilen tegen een ex-speler van ons (collen) en een samoan look-a-like, zoals de geruchten zeggen!
voor 4 miljoen mag je m hebben, moet je eerst castelen verkopen.quote:
Van welke forums heb je dat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Er gaat een gerucht op forums van "de Spurs" dat ze Castelen al bijna binnen hebben...
[..]
Mooi, lekker de Ceulaar terug halen en lekker cashen.
Als je Castelen kunt verkopen, moet je dat m.i. gelijk doen. Hij kan alleen nog maar een terugval krijgen en je hebt Vincken en De Ceulear die het prima op die positie kunnen vinden, anders heb je nog altijd Biseswar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
7miljoen is leuk maar Castelen nog langer bij ons laten groeien en nog lekker van zijn spel genieten is ook niets mis mee![]()
Biseswar is eigenlijk een spitsquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je Castelen kunt verkopen, moet je dat m.i. gelijk doen. Hij kan alleen nog maar een terugval krijgen en je hebt Vincken en De Ceulear die het prima op die positie kunnen vinden, anders heb je nog altijd Biseswar.
Gaan ze eindelijk voetballen dan in Rotterdam?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Theo wil naar Rotterdam waar ze over 2 jaar bij het 100 jarige bestaan herkenbaar voetbal willen spelen![]()
Mssn staat ie wel in de basis omdat de vaste man op rechts geblesseerd is en de vervanger daarvan ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Tomasso het volgende:
Over terugkomend op de discussie over Boussaboun...
Die gast speelt werkelijk dramatisch imo, raakt geen bal en het vervolg van zijn acties is er niet. Hij toont wel inzet maar het heeft totaal geen rendement...
Dramatisch is misschien wat overdreven, maar ik snap echt niet wat die gast in de basis doet...
Je kan beter spreken van het leven gaat verder na Wotte. Dit had ook wel gebeurd met wotte aan het roer hoor. Dit is gewoon zoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Op zich kunnen we momenteel wel van het Wotte-effect spreken.
- Vlaar is aangekocht.
- De Guzman tekent bij tot 2010
helsea?
Ik ben het met DK eens. Ik heb het overigens toch nooit echt zo met castelen gehad. Ik zie veel liever Vincken spelen. En zeker voor rechts hebben we straks weer genoeg opties dus als je dan wat geld binnen kan halen, alleen maar mooi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom? Castelen doet het prima als die fit is ,
en hij speelt nog maar amper twee jaar bij ons.
Hmm het zou kunnen, maar ik denk dat Vlaar er nog niet in komt. Ik denk dat hij eerst een tijdje meetraint en misschien zelfs eerst in het tweede speelt om hem te testen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Tiendalli als rechtsback is een optie, al speelt Koeman ook met het idee om óf Greene rechtsback te maken (en dan dus Bosschaart in de basis te houden) óf André Bahia linksback te maken (en dan dus Östlund in de basis te houden). Vlaar komt sowieso centraal te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |