abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:00:21 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33946581
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
De Feyenoord-fanshop komt nog even snel met de K2 productlijn....

[afbeelding]
For as long as it lasts
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:02:14 #202
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33946650
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:00 schreef PyTh het volgende:

[..]

For as long as it lasts
Waarom maak je altijd van die debiele inkoppertjes? Ze zijn echt niet grappig hoor, aangezien FrankyMcG dat zelf ook al in z'n post had verwerkt door te zeggen dat 'Feyenoord nog even snel met een K2-lijn komt'.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:28:53 #203
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_33947786
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Waarom maak je altijd van die debiele inkoppertjes? Ze zijn echt niet grappig hoor, aangezien FrankyMcG dat zelf ook al in z'n post had verwerkt door te zeggen dat 'Feyenoord nog even snel met een K2-lijn komt'.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_33948187
quote:

[afbeelding]
pfffffffff
pi_33949233
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef snabbi het volgende:
Die discussie is ook al vaak genoeg gevoerd. Vincken, Castelen, Derijck ali b
Derijck?? In dat rijtje?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33950283
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Derijck?? In dat rijtje?
Excuses, vergeef mij mijn domheid, ik bedoelde de Ceulaar
Biseswar werd ook genoemd, die heeft natuurlijk een tijdje rechtsbuiten gespeeld in B1.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:59:23 #207
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_33956900
11-01-2006: Feyenoord bevestigt: Coelho naar Getafe
[Bron: Feyenoord.nl]

Feyenoord bevestigt op Feyenoord.nl dat Jackson Avelino Coelho verhuist naar Getafe. De club uit Madrid neemt de als ‘Jaja’ bekend staande Braziliaan over van Feyenoord, dat de spits het afgelopen jaar uitleende aan het Belgische Westerlo. Jaja (19) tekent in de Spaanse hoofdstad een contract voor viereneenhalf seizoen.

Feyenoord verkreeg de rechten op Jaja als gevolg van de samenwerking met America Belo Horizonte. De aanvaller werd op basis van de samenwerking met het Belgische Westerlo aan die club uitgeleend om zich verder door te ontwikkelen. Dat lukte wonderwel, want in de Jupiler League speelde het talent zich door veel doelpunten en assists in de kijker van veel Europese clubs. Het door voormalig Duits international Bernd Schuster getrainde Getafe bleek uiteindelijk het slagvaardigst.

Jaja is inmiddels al in Madrid en medisch goedgekeurd. Een dezer dagen zal zijn officiële presentatie plaatsvinden.

Over het bedrag dat Feyenoord aan de transfer overhoudt wordt op de website niets vermeld.

Hopelijk hebben we er dan toch wel een leuk bedrag aan over gehouden...
Ben benieuwd hoe die zich daar gaat ontwikkelen en of het dan toch dom is dat we hem hebben laten gaan.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_33963892
quote:

[afbeelding]
Op wintersportvakantie waande ik me ook al in Rotterdam, met die ski's en skischoenen van de merken K2 en Salomon!!
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:11:28 #209
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33967944
quote:
'Patrick Mtiliga naar Westerlo'
[Bron: FR-Fans.nl]

Feyenoord heeft Westerlo gisteren beloofd voor een vervanger te zorgen van Jackson de Coelho. Volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws wordt dat Patrick Mtiliga. Mtiliga speelde dit seizoen, mede door blessures, nog geen seconde in Feyenoord 1.
Ik denk dat ik ook eens met Westerlo ga onderhandelen, misschien mag ik de BMW van de voorzitter wel hebben, krijgt ie van mij al vervanging een bakfiets!

Overigens lijkt Shinji toch naar Japan te gaan aangezien Bolton twijfelt, en de 2,5 milj, niet op tafel wil leggen....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:39:35 #210
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33976272
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook eens met Westerlo ga onderhandelen, misschien mag ik de BMW van de voorzitter wel hebben, krijgt ie van mij al vervanging een bakfiets!
zo iets dacht ik ook al !
al deed mtiliga het in het begin niet eens zo slecht bij feyenoord maar toch...
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33983693
Feyenoord is weer in gesprek met Kalou over een langer contract hoorde ik. Zou zo maar kunnen dat Feyenoord binnen 3 jaar opeens de rijkste club van Nederland is als Kalou goed bijtekent. Kuijt, Kalou (met verbeterd contract), Ono, de Guzman, Vlaar, Castelen zijn samen wel goed voor zo'n 30 a 35 miljoen euro. En dan reken ik spelers als Greene en Bahia die je voor 2 a 3 miljoen verkoopt niet eens mee.

Leuk voor jullie
pi_33984712
De voorzitter is wel erg paranoia, zie sport journaal
(volgens van der Herik zit de Noc nsf achter het feit dat kalou nog geen ned,paspoort heeft, als Kalou een andere sport had gedaan als voetbal had hij hem allang gehad.)
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:29:07 #213
128516 Fok_you
pi_33984734
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef daaaaan het volgende:
Feyenoord is weer in gesprek met Kalou over een langer contract hoorde ik. Zou zo maar kunnen dat Feyenoord binnen 3 jaar opeens de rijkste club van Nederland is als Kalou goed bijtekent. Kuijt, Kalou (met verbeterd contract), Ono, de Guzman, Vlaar, Castelen zijn samen wel goed voor zo'n 30 a 35 miljoen euro. En dan reken ik spelers als Greene en Bahia die je voor 2 a 3 miljoen verkoopt niet eens mee.

Leuk voor jullie
ik denk niet dat kalou bij zal tekenen....
daarbij mag Ono waarschijnlijk weg voor 2,5 miljoen dus. Vlaar levert ook geen donder op, zelfs als hij zich bewijst en voor 10 wordt verkocht gaat er 5 naar AZ + de eerdere 2 / 2,5. de guzman zou aan de andere kant denk ik best eens 10-15 miljoen op kunnen gaan leveren ALS hij zich top blijft ontwikkelen. Castelen... er gingen van die geruchten enzo maarja..... ik denk dat die uiteindelijk voor 4-6 miljoen weg gaat...

ik zie het nog wat minder rooskleurig helaas.....
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:38:13 #214
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_33985117
quote:
12-01-2006: Feyenoord: Gesprekken met Kalou heropend
[Bron: FR-Fans.nl]

Feyenoord heeft de besprekingen met Salomon Kalou over een eventuele contractverlenging heropend. Dat onthulde Jorien van den Herik in zijn traditionele speech tijdens Feyenoords nieuwjaarsreceptie, zo meldt Feyenoord.nl. ‘Er is ons nog steeds veel aan gelegen om Salomon langer voor Feyenoord te behouden. Bovendien houden wij er niet van dat spelers transfervrij vertrekken. Ik hoef daar geen doekjes om te winden. Maar het heeft geen zin om nu al over die besprekingen te speculeren, want daar zijn ze nog te vers voor. Belangrijk is in elk geval dat we na de Psv-flirt weer volledig on speaking terms zijn.’

Van den Herik brak tijdens zijn nieuwjaarsspeech nogmaals een lans voor de versnelde naturalisatie van Salomon Kalou. Hij noemde de buitenlandse topsporters die wel al een Nederlands paspoort hebben en verbond daaraan de conclusie dat het NOC-NSF de onbekende adviseur van minister Verdonk moet zijn. ‘Want’, zei Van den Herik, ‘daar worden de prestaties van de voetbalsport, zoals wij dat in 2002 ook merkten bij de verkiezing van de Sportploeg van het Jaar, al jarenlang gediscrimineerd. En dat is temeer discutabel omdat het NOC-NSF een bedrag van ongeveer 6 miljoen per jaar genereert uit de Lotto en Toto gelden. Gelden die eigenlijk de betaald voetbalorganisaties toekomen.’

‘Er wordt altijd wel gezegd dat voetbal overal een streepje voor heeft, maar in deze zaak lijkt het tegendeel waar, althans kijkend naar de visie van de minister. Als Salomon Kalou een minder populaire sport zou hebben beoefend, zou zijn Nederlandse paspoort in de luwte allang zijn verstrekt. Dat denk ik tenminste. Nu is Kalou rolmodel voor het zogenaamde strenge toegangsbeleid, terwijl hij dat nu juist zou kunnen zijn als bewijs dat sport de sociale cohesie bevordert. Op 26 januari aanstaande dient het hoger beroep en ik hoop dat ook in deze zaak het recht zal zegevieren.’
Wat is het toch en "held", onze GKL!

Overigens hoop ik dat Kalou nog bij wil tekenen bij Feyenoord....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:10:33 #215
128516 Fok_you
pi_33986409
GKL ?
pi_33986486
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:10 schreef Fok_you het volgende:
GKL ?
Grote Kale Leider, dacht ik.
pi_33986492
Grote kale leider, Jorien van de Herik.
pi_33986776
Ook wel bekend als GKG
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33987723
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Ook wel bekend als GKG
Grote Kale Gladjakker?
pi_33990340
Dom om dat bij de receptie te zeggen. Hiermee maak je alleen maar slapende honden wakker. Of zouden ze hem zo graag verkopen? Al zal hij niet meer naar PSV gaan, daar die er niet meer de financiele middelen voor hebben gok ik zo.
pi_33991058
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:35 schreef daaaaan het volgende:

[..]

Grote Kale Gladjakker?
Gek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33993082
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Gek
wie noemt m zo dan?
pi_33993300
Is een bijnaam die je wel eens ooit leest
pi_33993420
Nog nooit gehoord. Wel een andere betekenis van GKL...
pi_33995791
Feyenoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')