For as long as it lastsquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
De Feyenoord-fanshop komt nog even snel met de K2 productlijn....
[afbeelding]
Waarom maak je altijd van die debiele inkoppertjes? Ze zijn echt niet grappig hoor, aangezien FrankyMcG dat zelf ook al in z'n post had verwerkt door te zeggen dat 'Feyenoord nog even snel met een K2-lijn komt'.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom maak je altijd van die debiele inkoppertjes? Ze zijn echt niet grappig hoor, aangezien FrankyMcG dat zelf ook al in z'n post had verwerkt door te zeggen dat 'Feyenoord nog even snel met een K2-lijn komt'.
pfffffffffquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Derijck?? In dat rijtje?quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:31 schreef snabbi het volgende:
Die discussie is ook al vaak genoeg gevoerd. Vincken, Castelen, Derijck ali b
Excuses, vergeef mij mijn domheid, ik bedoelde de Ceulaarquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Derijck?? In dat rijtje?
Op wintersportvakantie waande ik me ook al in Rotterdam, met die ski's en skischoenen van de merken K2 en Salomon!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat ik ook eens met Westerlo ga onderhandelen, misschien mag ik de BMW van de voorzitter wel hebben, krijgt ie van mij al vervanging een bakfiets!quote:'Patrick Mtiliga naar Westerlo'
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord heeft Westerlo gisteren beloofd voor een vervanger te zorgen van Jackson de Coelho. Volgens de Belgische krant Het Laatste Nieuws wordt dat Patrick Mtiliga. Mtiliga speelde dit seizoen, mede door blessures, nog geen seconde in Feyenoord 1.
zo iets dacht ik ook alquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook eens met Westerlo ga onderhandelen, misschien mag ik de BMW van de voorzitter wel hebben, krijgt ie van mij al vervanging een bakfiets!
ik denk niet dat kalou bij zal tekenen....quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:04 schreef daaaaan het volgende:
Feyenoord is weer in gesprek met Kalou over een langer contract hoorde ik. Zou zo maar kunnen dat Feyenoord binnen 3 jaar opeens de rijkste club van Nederland is als Kalou goed bijtekent. Kuijt, Kalou (met verbeterd contract), Ono, de Guzman, Vlaar, Castelen zijn samen wel goed voor zo'n 30 a 35 miljoen euro. En dan reken ik spelers als Greene en Bahia die je voor 2 a 3 miljoen verkoopt niet eens mee.
Leuk voor jullie
Wat is het toch en "held", onze GKL!quote:12-01-2006: Feyenoord: Gesprekken met Kalou heropend
[Bron: FR-Fans.nl]
Feyenoord heeft de besprekingen met Salomon Kalou over een eventuele contractverlenging heropend. Dat onthulde Jorien van den Herik in zijn traditionele speech tijdens Feyenoords nieuwjaarsreceptie, zo meldt Feyenoord.nl. ‘Er is ons nog steeds veel aan gelegen om Salomon langer voor Feyenoord te behouden. Bovendien houden wij er niet van dat spelers transfervrij vertrekken. Ik hoef daar geen doekjes om te winden. Maar het heeft geen zin om nu al over die besprekingen te speculeren, want daar zijn ze nog te vers voor. Belangrijk is in elk geval dat we na de Psv-flirt weer volledig on speaking terms zijn.’
Van den Herik brak tijdens zijn nieuwjaarsspeech nogmaals een lans voor de versnelde naturalisatie van Salomon Kalou. Hij noemde de buitenlandse topsporters die wel al een Nederlands paspoort hebben en verbond daaraan de conclusie dat het NOC-NSF de onbekende adviseur van minister Verdonk moet zijn. ‘Want’, zei Van den Herik, ‘daar worden de prestaties van de voetbalsport, zoals wij dat in 2002 ook merkten bij de verkiezing van de Sportploeg van het Jaar, al jarenlang gediscrimineerd. En dat is temeer discutabel omdat het NOC-NSF een bedrag van ongeveer 6 miljoen per jaar genereert uit de Lotto en Toto gelden. Gelden die eigenlijk de betaald voetbalorganisaties toekomen.’
‘Er wordt altijd wel gezegd dat voetbal overal een streepje voor heeft, maar in deze zaak lijkt het tegendeel waar, althans kijkend naar de visie van de minister. Als Salomon Kalou een minder populaire sport zou hebben beoefend, zou zijn Nederlandse paspoort in de luwte allang zijn verstrekt. Dat denk ik tenminste. Nu is Kalou rolmodel voor het zogenaamde strenge toegangsbeleid, terwijl hij dat nu juist zou kunnen zijn als bewijs dat sport de sociale cohesie bevordert. Op 26 januari aanstaande dient het hoger beroep en ik hoop dat ook in deze zaak het recht zal zegevieren.’
Grote Kale Gladjakker?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:18 schreef fernando_redondo het volgende:
Ook wel bekend als GKG
Gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |