quote:Westerlo: 'Over Coelho nog niets gehoord van Feyenoord'
[Bron: FR-Fans.nl]
Westerlo, de club waar Feyenoord-huurling Jackson de Coelho speelt, meldt op haar website dat het officieel nog niets van Feyenoord heeft gehoord over Jaja Coelho. De Belgen verwachten de topschutter woensdag weer terug in Westerlo.
Ik zit tegenwoordig op de tweede ring achter de goal..weer is ff wat anders.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey Staanplaats, ben jij van vak verhuist of alleen je vlag?
Gelukkig wel, ze kunnen onze veiligheid anders niet garanderen!quote:Op maandag 9 januari 2006 18:50 schreef Erasmusch het volgende:
Mwa...tis welgoedkoper. Hm, nog ff een auto regelen...
Tegen Heracles is het 'gewoon' een buscombi toch?
Ik had het ook gelezen op Lunatic dat ze dit misschien zouden gaan doen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:00 schreef snabbi het volgende:
Ik hoorde op rtv oost vandaag dat er "een supporters vereniging van Feyenoord" bloemen gaat uitdelen in amelo als protest. Weet iemand hier iets van?
Volgens mij zei Tom dat dus...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:11 schreef Fok_you het volgende:
bij studio voetbal wisten ze zelfs te melden dat coelho de opvolger van kuyt zou worden bij een eventueel vertrek
nou lijkt dat me nogal sterk, maar je zou dan toch ook zeggen dat de verkoop nog niet rond is
Ik heb niets gekregen.....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:43 schreef snabbi het volgende:
Ik heb ook zo'n brief gehad, toevallig een week nadat er in me auto was ingebroken. Bij mij werd er alleen niets gezegd over de kuip.
quote:Feyenoord wint met 0-2 van Hoek, rentree Hofs, Vlaar, Schet en Drenthe in actie
Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Hoek met 0-2 gewonnen. Snoyl maakte halverwege de eerste het enige doelpunt voor Feyenoord na een voorzet van Ono. Aan het einde van de tweede helft scoorde Biseswar in een leeg doel het tweede doelpunt voor Feyenoord.
Erwin Koeman begon met de volgende elf aan de basis Lodewijks, Greene, Vlaar, Bahia, Snoijl, De Guzman, Paauwe, Ono, Biseswar, Kuyt en Pardo.
Gezien de korte voorbereiding lijkt het er dus inderdaad op dat Koeman het succesvolle duo Greene en Bahia uit elkaar wil houden. Greene kreeg de rechtsbackpositie toegewezen, Vlaar en Bahia vormden het centrale duo.
In de tweede helft bracht Erwin Koeman Aerts en Collen in het veld. Collen nam de rechtsbackplaats in bezit. Vlaar en Greene vormden samen in het centrum met Bahia als linksback.
Opstelling: Aerts, Collen, Vlaar, Green, Bahia, De Guzman, Paauwe, Snoyl, Biseswar, Kuyt en Pardo
Later in de tweede helft gingen Kuyt en Bahia met lichte klachten van het veld. De jongelingen Schet en Drenthe en de teruggekeerde Hofs kwamen in het veld. Voor Nicky Hofs betekende dat zijn rentree na een half jaar blessureleed.
Feyenoord speelde een matige wedstrijd in Zeeland. Het kon weinig indruk maken tegen de nummer laatst in de hoofdklasse. Om die reden bleef een hoge score dan ook uit.
Weken? Ik dacht dat ie zich focuste op komende zondag?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens is het nog maar een kwestie van weken tot Nicky Hofs weer mee kan doen!
Maar een half uurtje tegen Hoek is wat anders dan Theo schoppen in de hoek.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:55 schreef snabbi het volgende:
in dat artikel staat dat hofs al een rentree maakte.
Wij deden een 3-1.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet best, maar dat ging in de voorbereiding ook al zo. Feyenoord heeft het altijd moeilijk tegen mindere tegenstanders.
Jullie horen dan ook eigenlijk in de Eredivisie thuis mmquote:
Puntje thuis tegen feyenoord was wel mogelijk geweest om maar een beetje ontopic te blijvenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:19 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat lijkt me niet hoor PyTh... Hoewel, als je RBC soms ziet. Die 4 punten hadden wij ook nog wel ergens weggehaald denk ik.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Castelen bijgetekend is wel positief, ondanks dat ie van mij gerust weg mag deze zomer!
SBS6 niveau.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
De Feyenoord-fanshop komt nog even snel met de K2 productlijn....
[afbeelding]
Dat ziet er gelikt uit zeg.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:43 schreef FrankyMcG het volgende:
De Feyenoord-fanshop komt nog even snel met de K2 productlijn....
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |