Wie hebben die kop boven dat artikel geschreven?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Mooi, dat word onze toekomstige DMF
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
was hij niet gebanned ?
overigens is dat bijtekenen oud nieuws
Op de fietsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel ik wil naar pak m beet, feyenoord - utrecht hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Benieuwd wat Hugo te melden heeftquote:08-01-2006: Wotte vanavond te gast bij Studio Voetbal
[Bron: FR-Fans.nl]
Mark Wotte zal vanavond te gast zijn in het voetbal-praat-programma Studio Voetbal. De uitzending zal worden uitgezonden op Nederland 2 om 22:55. Tijdens het programma zal Wotte uitleggen waarom hij Feyenoord verliet en waarom zijn transfer naar Southampton niet doorging.
Ook Talpa zal aandacht besteden aan Feyenoord. Een reportage over de eerste trainingsdag van Ron Vlaar in Rotterdam, is vanavond te zien in het Talpa-programma Café de Sport. De uitzending begint om 22.30 uur.
Die komt zelfs kruipend denk ik. Heel huilverhaal in VI.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:
Radio Rijnmond meldde dat Feyenoord Westerveld wilt overnemen.
Hij speelt ook erg matig bij Portsmouth.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die komt zelfs kruipend denk ik. Heel huilverhaal in VI.
De laatste tijd is hij weer de eerste man hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, speelt. Zit aardig op de bank.
Alleen wegens een blessure van Ashdown.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De laatste tijd is hij weer de eerste man hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Is die Lobont niks voor F'noord?
Een Gentenaar? Waarom geen twee?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
Westerveld blundert elke keer. Dat was ooit een goede keeper maar dat is nu niks meer. Van mij mag hij lekker daar blijven. En als ze toch iemand aantrekken kan je eerder gratis een Gentenaar overnemen.
Gentenaarquote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
Westerveld blundert elke keer. Dat was ooit een goede keeper maar dat is nu niks meer. Van mij mag hij lekker daar blijven. En als ze toch iemand aantrekken kan je eerder gratis een Gentenaar overnemen.
Babos zit toch bij NEC?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gentenaar
Nee, dank je, we hebben Babos en Aerts al. Die zijn van hetzelfde niveau. Maar dat weet jij zeker weer beter, of niet?
dat weet ik inderdaad beter.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gentenaar
Nee, dank je, we hebben Babos en Aerts al. Die zijn van hetzelfde niveau. Maar dat weet jij zeker weer beter, of niet?
Onder contract bij Feyenoordquote:
De 139 meter hoogte van de Erasmusbrug moet wel lukken denk ikquote:
CC regelen en kaartje halen hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel ik wil naar pak m beet, feyenoord - utrecht hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Gentenaar is echt wel beter dan Aerts.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gentenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |