Wie hebben die kop boven dat artikel geschreven?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef Guzman het volgende:
[..]
Mooi, dat word onze toekomstige DMF
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
was hij niet gebanned ?
overigens is dat bijtekenen oud nieuws
Op de fietsquote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel ik wil naar pak m beet, feyenoord - utrecht hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Benieuwd wat Hugo te melden heeftquote:08-01-2006: Wotte vanavond te gast bij Studio Voetbal
[Bron: FR-Fans.nl]
Mark Wotte zal vanavond te gast zijn in het voetbal-praat-programma Studio Voetbal. De uitzending zal worden uitgezonden op Nederland 2 om 22:55. Tijdens het programma zal Wotte uitleggen waarom hij Feyenoord verliet en waarom zijn transfer naar Southampton niet doorging.
Ook Talpa zal aandacht besteden aan Feyenoord. Een reportage over de eerste trainingsdag van Ron Vlaar in Rotterdam, is vanavond te zien in het Talpa-programma Café de Sport. De uitzending begint om 22.30 uur.
Die komt zelfs kruipend denk ik. Heel huilverhaal in VI.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:54 schreef Tomasso het volgende:
Radio Rijnmond meldde dat Feyenoord Westerveld wilt overnemen.
Hij speelt ook erg matig bij Portsmouth.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die komt zelfs kruipend denk ik. Heel huilverhaal in VI.
De laatste tijd is hij weer de eerste man hoor.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, speelt. Zit aardig op de bank.
Alleen wegens een blessure van Ashdown.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De laatste tijd is hij weer de eerste man hoor.
quote:Op zondag 8 januari 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
Is die Lobont niks voor F'noord?
Een Gentenaar? Waarom geen twee?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
Westerveld blundert elke keer. Dat was ooit een goede keeper maar dat is nu niks meer. Van mij mag hij lekker daar blijven. En als ze toch iemand aantrekken kan je eerder gratis een Gentenaar overnemen.
Gentenaarquote:Op zondag 8 januari 2006 18:05 schreef yvette1982 het volgende:
Westerveld blundert elke keer. Dat was ooit een goede keeper maar dat is nu niks meer. Van mij mag hij lekker daar blijven. En als ze toch iemand aantrekken kan je eerder gratis een Gentenaar overnemen.
Babos zit toch bij NEC?quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gentenaar
Nee, dank je, we hebben Babos en Aerts al. Die zijn van hetzelfde niveau. Maar dat weet jij zeker weer beter, of niet?
dat weet ik inderdaad beter.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gentenaar
Nee, dank je, we hebben Babos en Aerts al. Die zijn van hetzelfde niveau. Maar dat weet jij zeker weer beter, of niet?
Onder contract bij Feyenoordquote:
De 139 meter hoogte van de Erasmusbrug moet wel lukken denk ikquote:
CC regelen en kaartje halen hequote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel ik wil naar pak m beet, feyenoord - utrecht hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Gentenaar is echt wel beter dan Aerts.quote:Op zondag 8 januari 2006 18:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gentenaar
the revenge of the kakteefquote:
Heeft zelf aangegeven dat een terugkeer naar Feyenoord een optie is.quote:
RBC is ook een optie mocht hij ooit nog eens een hand verliezen, oftewel ; daar koop je helemaal niets voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:20 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Heeft zelf aangegeven dat een terugkeer naar Feyenoord een optie is.
Heb je denk ik een clubcard voor nodig, zou je moeten kijken op de site van Feyenoord. Tegen pak hem beet Heracles heb je die niet nodig en kan je een kaart aan de kasse kopen.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Al die buitenlanders die er nu lopen kunnen het Europees ook niet aan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
[..]
overigens ben ik wel bang dat deze jongens na de zomer wel bij feyenoord kunnen aansluiten maar dat ze europees niveau niet halen. Eigenlijk hebben we maar een enkele speler die echt iets op europees niveau te zoeken hebben en ik zie nog geen verandering komen eigenlijk.
ik hoop toch wel op een stuk hoger niveau na de zomer
Lijkt me sterk, aangezien Guzzie bijgetekend heeft tot 2010...quote:'Toppers loeren op De Guzman'
Jonathan de Guzman kan in de winterstop een contract tekenen bij een grote Europese topclub, werd in het tv-programma NOS Studio Voetbal vanavond gemeld. De uiterst talentvolle Feyenoord-middenvelder zou vervolgens nog een of meerdere seizoenen gestald worden bij de Rotterdammers.
De Guzman, Canadees maar op het lijstje van Oranje-bondscoach Marco van Basten als potentiële international, zou pas naar het buitenland vertrekken als hij zich niet meer verder ontwikkelt in Rotterdam-Zuid.
Dit seizoen maakt De Guzman een stormachtige ontwikkeling door. Hij was al enige tijd vaste waarde onder trainer Erwin Koeman, maar werd pas echt bekend na zijn uitblinken in de wedstrijd Feyenoord - PSV (1-0).
Moet je goed lezen, hij word dan weer bij Feyenoord gestald, dus dat zou goed mogelijk kunnen zijn aangezien Feyenoord niet over echt veel geld beschikt.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien Guzzie bijgetekend heeft tot 2010...
Maar daar doel ik juist op, hij heeft nog tot 2010 een contract, dus mochten ze hem nu willen kopen, dan zullen ze toch flink moeten dokken, ook al zouden hem nog bij Feyenoord stallen!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef Luni het volgende:
Moet je goed lezen, hij word dan weer bij Feyenoord gestald, dus dat zou goed mogelijk kunnen zijn aangezien Feyenoord niet over echt veel geld beschikt.
Dr zal sowieso mee worden gewacht tot ie een besluit heeft genomen mbt nationaliteit.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef Fok_you het volgende:
ken me nog zo veel zeggen feyenoord weet ook dat ze hem dan elk seizoen mogelijk af moeten staan en dat ze er waarschijnlijk nu alsnog niet als te veel voor krijgen, terwijl ze over een paar seizoenen kans maken op de jackpot. ik denk dat ze het niet doen tenzij er mega-bedragen worden geboden.
ze bannen bewust alle feyenoordfansquote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
Waar hangt Cart_man eigenlijk uit?
Ik mis 'm![]()
![]()
Gebanned voor een maand. Net als ik. Alleen heb ik een protest ingedient en was ik na 1 week weer op vrije voeten.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:02 schreef PyTh het volgende:
Waar hangt Cart_man eigenlijk uit?
Ik mis 'm![]()
![]()
Ik was er zelf niet, maar ik geloof niet dat die opmerkingen over het hoofd waren te zienquote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Cart_man is 'verklikt' door wat hypocriete neusjes toch?
Het gaat me meer om het gehuilebalk van enkelen die zelf ook flink aan het kloten waren. Dat die opmerkingen van C_M niet door de beugel konden valt te rijmen, maar enkele neuzen waren zeer hypocriet bezig.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik was er zelf niet, maar ik geloof niet dat die opmerkingen over het hoofd waren te zien.
Vertel eens wat nieuwsquote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
maar enkele neuzen waren zeer hypocriet bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |