abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34041715
Morgen trouwens wel een erg magere bank denk ik, dat Castelen, Vincken, Hofs en Schreuder maar weer snel fit mogen zijn.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:09:11 #252
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_34041796
Martens moet gekocht worden. Bied 2,5 miljoen en een jaar Vincken en je hebt er een klassespeler bij.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:36:32 #253
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34042301
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:09 schreef yvette1982 het volgende:
Martens moet gekocht worden. Bied 2,5 miljoen en een jaar Vincken en je hebt er een klassespeler bij.
Nee.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:38:12 #254
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34042337
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:31 schreef yvette1982 het volgende:
goed nieuws dat Ono weg is en dat Prutslund waarschijnlijk zijn basisplaats kwijt is voor de rest van het seizoen.
Van het geld van Ono en Coelho zou Feyenoord Martens van Rkc moeten halen. Een jonge speler die ik het hele seizoen al verdomd goed vind spelen. Dat zou echt een aanwinst zijn.
Moeilijk he, namen typen. Het is Ostlund, niet prutslund. Al hoewel ik ook niet gecharmeerd ben van hem kan je nog wel altijd de naam goed schrijven. Namen verkrachten van spelers die bij je cluppie spelen is echt om van te kotsen
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:59:52 #255
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34042888
quote:
Feyenoord soepel bij vertrek Saidi

Met de komst van Ron Vlaar naar De Kuip leek er al geen toekomst meer weggelegd voor Karim Saidi. Net voordat de Tunesiër naar de Afrika Cup vertrok, kreeg hij van trainer Erwin Koeman te horen dat Feyenoord zich soepel op zal stellen als hij zich in de kijker speelt bij een andere club. Hiermee lijkt er een einde te komen aan zijn verblijf in de havenstad.

“Ik heb gezegd: zorg dat je een goed toernooi speelt en opvalt, dan zullen wij ons soepel opstellen,” meldt Erwin Koeman aan AD Sportwereld. “Saidi ziet het heel realistisch: door de komst van Ron Vlaar is het nog moeilijker voor hem aan spelen toe te komen.”

Saidi was vorig seizoen veruit de beste mandekker in de selectie van de Rotterdammers. Maar dit seizoen speelde nieuwkomer Serginho Greene hem uit de basis. Zeer waarschijnlijk hervat Feyenoord dit seizoen met Vlaar als centrale verdediger en Greene als rechtsback.

“Als ik het zo zou doen, heeft Greene daar niet zoveel problemen mee,” vervolgt de oefenmeester. Ook Biseswar, Pardo en Bosschaart lijken dit weekend te kunnen rekenen op een basisplaats tegen Vitesse.
Erg jammer, vond Saïdi een speler die goed bij Feyenoord past!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:30:58 #256
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_34043800
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Moeilijk he, namen typen. Het is Ostlund, niet prutslund. Al hoewel ik ook niet gecharmeerd ben van hem kan je nog wel altijd de naam goed schrijven. Namen verkrachten van spelers die bij je cluppie spelen is echt om van te kotsen

precies. misschien heeft hij een gebrek aan kwaliteit (al vind ik dat nog redelijk meevallen, hij zit ook niet voor niets in het zweedse elftal) maar hij heeft een klasse-inzet, dan kan je nog zo zeggen dat je hem weg wil maar dit is even zwak als je eigen team uitfluiten als ze bij rust nog niet voorstaan ed. jodenstreek
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:33:12 #257
128516 Fok_you
pi_34043871
Saidi was inderdaad vorig seizoen de beste en ik vind hem ook heeeeel veel potentieel hebben hij is ook nog best jong ook. enige probleem is een gebrekkige communicatie soms, helaas gaat dat er bij hem wat moeilijk uit.... ALS hij weg gaat.... veel suvves het beste! ik zie nog een mooie toekomst voor hem weggelegd
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:34:02 #258
128516 Fok_you
pi_34043895
overigens, vond ik ook wel leuk,
quote:
14-01-2006: Met Shinji Ono vertrekt er weer een Uefa Cup winnaar Print dit bericht
[Bron: FR-Fans.nl]

Nu Shinji Ono bij Feyenoord vertrekt zijn alleen Patrick Paauwe en Christian Gyan nog van het Uefa Cup elftal dat de finale speelde over bij Feyenoord. Ook Leonardo speelde nog wel in de finale, maar zijn toekomst bij Feyenoord lijkt ook ten einde, nu Ron Vlaar met zijn rugnummer speelt. Feyenoord heeft ook nog Glenn Loovens onder contract staan, maar hij is verhuurd aan Cardiff City. Ook maakte Pieter Collen dit seizoen weer zijn rentree bij Feyenoord. Waar is de rest gebleven, wij zochten het voor u uit:

DE BASIS-ELF IN DE FINALE

Edwin Zoetebier (1): [Psv] Edwin Zoetebier speelde in zijn loopbaan twee periodes voor Feyenoord. Hij kwam in het seizoen ’97-’98 over van het Engelse Sunderland en bleef tot het seizoen ’99-00 onder contract staan in De Kuip. Daarna verhuisde hij naar Arnhem, om voor Vitesse te keepen. Na twee seizoenen keerde hij weer terug naar Rotterdam, waar hij met het winnen van de UEFA Cup de kroon op zijn loopbaan zette. Met de komst van Gábor Babos en Patrick Lodewijks besloot Edwin Zoetebier naar Psv te verhuizen, waar hij nu vooral op de bank zit.

Christian Gyan (2): [Feyenoord] Christian Gyan is bij Feyenoord de speler die al het langst bij Feyenoord onder contract staat. De Ghanees wist nooit een basisplaats af te dwingen bij de Rotterdammers, maar als een Feyenoord coach een beroep doet op de verdediger staat hij er altijd. Zo ook in de finale!

Kees van Wonderen (8): [gestopt] Kees van Wonderen is inmiddels gestopt met voetballen. Toch krijgt de verdediger nog betaald door Feyenoord. De verwachting is dat hij dit seizoen voor het laatst jeugdtrainer is bij Feyenoord en hij volgend jaar meer gaat scouten voor de Rotterdammers.

Patrick Paauwe (17): [Feyenoord] Op Gyan na de langst zittende speler in de selectie. Net als Gyan won Patrick Paauwe al twee prijzen met Feyenoord: Landskampioen in 1999 en Uefa Cup winnaar in 2002. Vorig seizoen beleefde Paauwe zijn minste seizoen, onder Ruud Gullit (die het niet in hem zag zitten) speelde hij slechts 21 wedstrijden. Dit seizoen is hij helemaal terug en speelde bijna alle wedstrijden onder Erwin Koeman.

Tomasz Rzasa (3): [Ado Den Haag] In 2003 kreeg Rzasa geen nieuw contract meer bij Feyenoord. Hij vertrok naar Partizan Belgrado. De verdediger tekende daar bewust een contract van één seizoen, omdat hij wilde afwachten of zijn vrouw het in Belgrado kon wennen. Via 1 jaar Sc Heerenveen (waar hij een nieuw contract verdiende maar niet kreeg) is hij bij Ado Den Haag terecht gekomen.

Bonaventure Kalou (7): [Paris Saint-Germain] Bonaventure Kalou vertrok één seizoen na het winnen van de Uefa Cup naar Frankrijk. Daar speelt hij nog steeds. Wel is Bona intussen van Auxerre verhuist naar Paris Saint-Germain. Tegenwoordig speelt het kleine broertje van Bonaventure Kalou bij Feyenoord. Afgelopen Kerst was Kalou in de Kuip aanwezig om zijn Feyenoord en broertje te zien winnen van Az: 2-0.

Paul Bosvelt (6): [Sc Heerenveen] De aanvoerder van het team dat dat de beker in 2002 omhoog mocht houden is via een uitstapje bij Manchester City nu in Heerenveen te bewonderen. De aanmoediging voor Paul Bosvelt zullen we nooit vergeten: 'He's here, he's there, he's fucking everywhere!' Helaas is hij nu niet meer in Rotterdam. Deze zomer schreeuwde Het Legioen nog om de komst van de middenvelder.

Shinji Ono (14): [Urawa Red Diamonds] Shinji Ono bedankt voor de mooie jaren en de Uefa Cup, namens het Legioen.

Robin van Persie (32) [Arsenal] Het talent van Feyenoord in het Uefa Cup jaar brak dat seizoen door. Met als bekroning de mooie beker. Toch was het winnen van de Uefa Cup voor Van Persie een impuls om sneller naar Engeland te vertrekken. Het seizoen na de Uefa Cup kwam dat er nog niet van, maar in 2004 speelde het talent voor het laatst voor Feyenoord. Robin van Persie stuurde met zijn gedrag aan op een breuk. Nu speelt hij bij Arsenal, daar lijkt hij helemaal op te bloeien.

Jon Dahl Tomasson (10): [VfB Stuttgart] Jon Dahl Tomasson was tijdens zijn verblijf geliefd bij het Legioen. De spits maakte één van de drie treffers in de Uefa Cup finale en maakte zichzelf daarmee onsterfelijk in Rotterdam. Al voor de finale gespeeld zou worden tekende de Deen een contract bij Ac Milan. Ook daar deed hij voor de Feyenoord supporters mooie dingen. Hij schoot ajax hoogstpersoonlijk de Champions League uit. Deze zomer verkaste Tomasson naar VfB Stuttgart.

Pierre van Hooijdonk (9): [Nac Breda] PUT YOUR HANDS UP FOR... PI-AIR zijn vrije trappen waren bij Feyenoord weergaloos. De spits bekroonde zijn carriére met twee doelpunten in de finale in de Kuip (één penalty en een vrije trap). Tegenwoordig speelt Pierre van Hooijdonk bij zijn oude 'liefde' Nac Breda, na een uitstapje bij Fenerbahçe. Bij Nac laat bij lange na niet zien wat hij in de Kuip deed. Echt de vrije trappen van Pierre van Hooijdonk zullen we nooit vergeten....

DE WISSELS IN DE FINALE

Leonardo (11): [Feyenoord] Het talent dat met zijn kwaliteiten een gouden toekomst tegemoet zou gaan. Dat was helemaal zeker. Toch heeft de talentvolle aanvaller het niet gemaakt bij Feyenoord. Ook mede dankzij twee zware blessures die hem ver terug worpen in zijn ontwikkeling. Nu mag de Braziliaan uitzien naar een andere club. Zijn tijd bij Feyenoord lijkt erop te zitten nu Ron Vlaar zijn rugnummer toebedeeld heeft gekregen.

Johan Elmander (15): [Brøndby If] Johan Elmander werd na het winnen van de Uefa Cup verhuurd aan Djurgårdens If en Nac Breda. In Zweden pakte hij nog twee prijzen: kampioen van zweden en de beker. Nu speelt Elmander bij Brøndby If, met die club werd hij vorig seizoen ook kampioen.

Ferry de Haan (20): [Excelsior] Het jaar na de Uefa Cup speelde Ferry de Haan nog maar 2 wedstrijden in Feyenoord 1. Dat zelfde seizoen verhuisde De Haan naar stadsgenoot Excelsior.

DE TECHNISCHE STAF

Bert van Marwijk: [Borussia Dortmund] Wat Bert van Marwijk bij Feyenoord kan moet hij ook bij Borussia Dortmund kunnen zullen ze gedacht hebben in Duitsland. De coach bracht Feyenoord de Uefa beker in een onderling duel met de club die hij nu coacht.

Mario Been: [Excelsior] Mario Been werd gehaald door Leo Beenhakker als assistent. Ook bij Bert van Marwijk mocht hij blijven als assistent. Vorig jaar kreeg hij het Jong Feyenoord onder zijn hoeden en dit jaar mocht hij zijn 'maat' John Metgod vervangen bij Excelsior. Onlangs had hij een aanbieding van Nec op zak, maar besloot bij Excelsior te blijven, zeker nu het zo goed gaat.

John Metgod: [Feyenoord] Het zelfde verhaal als Mario Been. Alleen mocht hij het eerst proberen bij Excelsior toen Ruud Gullit naar Feyenoord kwam. Dat pakte niet zo goed uit. Met de komst van Erwin Koeman is hij weer assitent trainer bij de Kuip.

ANDERE SPELERS VAN DE SELECTIE

Brett Emerton (23): [Blackburn Rovers] Brett Emerton 'gebruikte' Feyenoord als stap naar Engeland. In 2000 kwam de Australiër naar Rotterdam. Hij speelde zich snel in de basis en één seizoen later mocht ook Emerton de Cup omhoog houden. Toch had voor Emerton deze wedstrijd een zwart randje, hij mocht de finale niet spelen vanwege een schorsing. Toch is de Uefa beker ook dankzij Emerton gewonnen, hij speelde verder alle Europa Cup wedstrijden mee. Nu speelt hij al drie seizoenen bij Blackburn Rovers.

Glenn Loovens (27): [Cardiff City, verhuurd] Glenn Loovens maakte in het Uefa Cup jaar zijn debuut voor Feyenoord. hij speelde zich helemaal in de kijker in de Uefa Cup uitwedstrijd tegen Glasgow Rangers. Nu speelt Loovens bij Cardiff City na een verhuur periode bij Excelsior en De Graafschap.

Ebi Smolarek (16): [Borussia Dortmund] Ebi Smolarek doorliep een groot deel van de jeugdopleiding op Varkenoord en trad op 2 november 2000 in de voetsporen van zijn vader Wlodi toen hij debuteerde in Feyenoord één. In vijf seizoenen was Smolarek, bij de supporters immer geliefd om zijn niet aflatende inzet, vervolgens goed voor 87 officiële wedstrijden en 13 doelpunten. Vorig seizoen kwam Smolarek niet voor in de plannen van trainer Gullit, waardoor hij zich genoodzaakt zag zijn heil elders te zoeken en meer in het bijzonder bij het Borussia Dortmund van Bert van Marwijk.

Henk Timmer (30): [Az] Met weemoed denkt hij wel eens terug aan zijn tijd bij Feyenoord. Henk Timmer, de doelman die in het jaar van de UEFA Cup-winst van Az gehuurd was als stand-in achter Edwin Zoetebier. Tot een definitieve overgang kwam het nooit. Hoewel de Rotterdammers hem graag wilden behouden, kwam de club niet tot overeenstemming met de Alkmaarders. Na een seizoen bij Feyenoord verhuisde Timmer naar ajax. Tegenwoordig is hij eerste doelman bij Az.

Mauricio Aros (4): [onbekend] Wie het weet mag het zeggen? Waar is Aros gebleven?

Pieter Collen(26): [Feyenoord] Pieter Collen die in het jaar van de Uefa Cup gehaald werd speelde door vervelende blessures dat seizoen slechts 4 wedstijden in het elftal van Bert van Marijk. Toen hij in het seizoen 2003/2004 weer terug kwam werd de Belg voor twee jaar verhuurd aan Nac Breda. Dit seizoen kreeg hij van Erwin Koeman weer de tijd om zich te bewijzen en maakte tegen Roda Jc in de beker zijn rentree in het Feyenoord shirt.

Ulrich van Gobbel: [gestopt] Speelde in het seizoen 2001/2002 niet in een Uefa Cup wedstrijd, maar kwam het zelfde seizoen nog wel twee keer uit voor Feyenoord 1. Op 30/09/2001 speelde Van Gobbel zijn laatste wedstrijd bij Feyenoord.

Ramon van Haaren (25): [Rkc Waalwijk] Voor Ramon van Haaren begint zijn Feyenoord loopbaan gelijk aan die van Pieter Collen. Ook in 2001 naar de Kuip gekomen en vervolgens houden langslepende blessures hem lang aan de kant. Vorig seizoen verhuisde hij op huurbasis naar Sparta en dit seizoen komt hij uit Rkc Waalwijk.

Tininho (13): [Nec] Voor Tininho was in januari 2002 het einde van zijn Feyenoord loopbaan. De finale maakte hij nooit mee. Tininho raakte, mede door een langdurige blessure, op een zijspoor en vertrok uiteindelijk gedesillusioneerd terug naar z’n vaderland. Daar speelde hij op huurbasis voor América Belo Horizonte. In de zomer daarop keerde de Braziliaan weer terug in Nederland, bij Rbc Roosendaal. Na twee jaar Rbc speelt hij nu bij Nec.

Leonardo II (24): [geen club] Leo II is opzoek naar een club. Cercle Brugge testte de speler niet zo lang geleden af. Wie wil hem hebben?

Jan de Visser (19): [gestopt] Jan de Visser maakte eind 2002 een eind aan zijn carriére en sloot dat af met een Uefa Cup. Zijn laatste wedstrijd bij Feyenoord was het Uefa Cup duel: Feyenoord - Sc Freiburg: 1-0.

Saïd Boutahar (29): [Nec] Jeugd speler Saïd Boutahar speelde in het Uefa Cup jaar 2 wedstrijden onder Bert van Marwijk. Het seizoen daarop werd hij verhuurd aan Excelsior. Via één jaar Rkc Waalwijk kwam hij vorig seizoen in beeld bij Nec.

Igor Korneev (18): [gestopt] Ook Igor Korneev sloot zijn Feyenoord-loopbaan af met de Uefa Cup. Inmiddels is de aanvaller gestopt met profvoetbal en is hij jeugdtrainer bij Feyenoord. Igor Korneev speelde van 1997 tot en met 2002 in De Kuip. De technisch vaardige aanvallende middenvelder wist nooit voor lange tijd een basisplaats te claimen, maar was desondanks zeer populair bij de fans.

Radoslav Samardzic (x): [gestopt] Stond drie seizoenen onder contract bij Feyenoord. Werd in die drie jaar ook nog eens een half jaar verhuurd aan Rkc Waalwijk. In 2002 keerde hij terug naar zijn oude club Sc Heerenveen. Één seizoen later is hij gestopt met voetballen.

Rest FR-Fans.nl nog te zeggen: Shinji Ono bedankt!
pi_34044283
Ongelooflijk dat Feyenoord nog 2,5 miljoen vangt voor Ono.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:49:53 #260
128516 Fok_you
pi_34044358
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:47 schreef cultheld het volgende:
Ongelooflijk dat Feyenoord nog 2,5 miljoen vangt voor Ono.
wat ben jij een ongelooflijk nare man zeg
Hij is weer fit na een half jaar blessureleed, en als hij minder hoeft te reizen zal dat zijn gezondheid en spel ook flink ten goede komen. Hij heeft het technisch en qua inzicht netjes voor elkaar, ik vind 2,5 zeker niet riant
pi_34044446
Ik vind het ook een vrij riant bedrag, dat heeft Feyenoord goed gedaan.
That's all folks!
pi_34044625
Het is toch ook een flink bedrag. Een fitte Ono is een geweldige speler, maar hij is bijna nooit fit. Feyenoord heeft het prima gedaan zonder Ono, dus als je 2.5 miljoen voor hem kunt krijgen is dat gewoon een goede deal.

Volgens mij overschat jij de waarde van spelers nogal.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:08:44 #263
128516 Fok_you
pi_34044942
bijna nooit fit? 1e 2 seizoenen speelde hij gewoon 30 wedstrijden + uefacup hoor....
ok hij heeft het nu een tijd tegenzitten, klopt, maar hoe zou jij het doen als je 15x per jaar door 12 tijdzones mag vliegen.......
hij is nu weer fit en gezien hij in japan gaat spelen zodat hij voor zijn medische zorg en nationale verplichtingen gewoon daar kan blijven ben ik er van overtuigd dat hij het daar helemaal gaat maken.

als je het vergelijkt met de 2miljoen +50%!! voor vlaar, of met bijvoorbeeld de 3miljoen voor de jong van de joden, dan vind ik 2,5 zeker niet riant. Ik wil ook niet zeggen dat je er veel meer voor had kunnen vragen maar de stelling "ongelooflijk, nog zoveel?!?!?!" vind ik onzin

en de mooiste;

het ga je goed!
pi_34045935
Wat Feyenoordsupporters gespot in Willemeen in Arnhem gisteren....was er een weekendje Arnhem georganiseerd ofzo?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:44:20 #265
128516 Fok_you
pi_34045966
opmerkelijk overigens dat Saidi weg mag en Collen mag blijven. nou hebben we 3 man op de rechtsback (greene ostlund collen) en ook gyan kan je daar nog best plaatsen. maar voor het centrum hebben we toch volgens mij niet als te veel kwaliteit lopen als er eens een zooi geblesseerd is?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:49:57 #266
83103 yvette1982
pi_34046113
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Tomasso het volgende:

[..]

ach je voordoen als de grote fanatieke feyenoordfan ook.

Ik heb met niemand wat te maken, en als ik een naam wil verbasteren dan is dat mijn goed recht. In tegenstelling tot velen hoef ik niet zo nodig respect op te brengen voor elke jan lul. Zie ook mijn signature, altijd dat gezeik over respect.
Prutslund is een waardeloze voetballer. Het zal best een aardige knul zijn en er is ook vast niks mis met zijn mentaliteit. Maar daar koop je geen flikker van, dat hoort vanzelfsprekend te zijn zoals mijn baas mij eens vertelde.
Voetballlen kan hij niet, en ik reken hem af op zijn prestaties. En daarom kraak ik hem altijd terecht af, net als ik dat al 2 jaar met Bosschaart doe. En gelukkig zijn er sinds enkele maanden meerdere die dat ook zien, uiteraard niet zo snel als ik maaar dat verbaast me niks.
pi_34046339
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:49 schreef Fok_you het volgende:

[..]

wat ben jij een ongelooflijk nare man zeg
Hij is weer fit na een half jaar blessureleed, en als hij minder hoeft te reizen zal dat zijn gezondheid en spel ook flink ten goede komen. Hij heeft het technisch en qua inzicht netjes voor elkaar, ik vind 2,5 zeker niet riant
2,5 miljoen euro is een flink bedrag voor een blessuregevoelige overschatte Japanner.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:58:44 #268
128516 Fok_you
pi_34046363
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ach je voordoen als de grote fanatieke feyenoordfan ook.

Ik heb met niemand wat te maken, en als ik een naam wil verbasteren dan is dat mijn goed recht. In tegenstelling tot velen hoef ik niet zo nodig respect op te brengen voor elke jan lul. Zie ook mijn signature, altijd dat gezeik over respect.
Prutslund is een waardeloze voetballer. Het zal best een aardige knul zijn en er is ook vast niks mis met zijn mentaliteit. Maar daar koop je geen flikker van, dat hoort vanzelfsprekend te zijn zoals mijn baas mij eens vertelde.
Voetballlen kan hij niet, en ik reken hem af op zijn prestaties. En daarom kraak ik hem altijd terecht af, net als ik dat al 2 jaar met Bosschaart doe. En gelukkig zijn er sinds enkele maanden meerdere die dat ook zien, uiteraard niet zo snel als ik maaar dat verbaast me niks.
god god god wat is er toch mis gegaan in jou jeugd
echt als kakteef ben en blijf je ongeevenaard. jij fluit ook zodra er eens niet denderend wordt gespeeld?
quote:
Kuyt:''Steun van de supporters zo enorm belangrijk''
Feyenoord staat aan de vooravond van de start van de tweede competitiehelft. Voor de spelers hét moment om nog maar eens te benadrukken hoe belangrijk de steun van de supporters is. Aanvoerder Dirk Kuyt: ‘Zowel bij thuis- als bij uitwedstrijden kan het Legioen voor ons echt de twaalfde man zijn. Als het bij ons op het veld even niet draait kan ondersteuning vanaf de tribune ons over een dood punt heen helpen.’

'Dat is in het afgelopen half jaar bij verschillende thuiswedstrijden al een aantal keren gebleken’, vervolgt de aanvoerder. ‘Bij uitwedstrijden gebeurt dat wat ons betreft nog wat te weinig. Sterker nog, een aantal keer leken de supporters zich uit onvrede over wat ze voor hun neus zagen gebeuren zelfs een beetje tegen de groep te keren. Enerzijds best begrijpelijk die teleurstelling, want we hebben niet altijd gebracht wat van ons verwacht werd. Anderzijds betreuren we dat als spelersgroep, want we doen er echt alles aan om een maximaal resultaat te bereiken, maar soms lukt het gewoon even niet. Juist op die momenten hebben we de steun vanaf de tribune keihard nodig. Daarom hopen we dat de supporters ons ook tijdens de tweede helft van de competitie weer van hun fantastische support zullen voorzien, en we aan het einde van de rit met z’n allen zullen staan waar we van dromen: op de Coolsingel.’

Bron:Feyenoord.nl
alsje,... leer er wat van.
Kritiek hebben op een voetballer is goed, maar ze ongenadig afzeiken, uitfluiten, namen verzieken etc. zorgt alleen maar voor nog slecher spel. Serieus zeg wat lijk jij op een jood!
  Moderator zaterdag 14 januari 2006 @ 14:18:23 #269
38824 crew  Droopie
pi_34046916
Ongelofelijk, ik helemaal ontdaan na dit mooie stuk, en besluit me om te draaien naar
de ingelijste UefaCup foto's. Je weet welke ik bedoel, is de foto losgelaten aan een kant.
Tijd voor een nieuwe prijs dus.

Meer mensen last hiervan?
Hell To The Liars
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:36:46 #270
83103 yvette1982
pi_34047506
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:58 schreef Fok_you het volgende:

[..]

god god god wat is er toch mis gegaan in jou jeugd
echt als kakteef ben en blijf je ongeevenaard. jij fluit ook zodra er eens niet denderend wordt gespeeld?
[..]

alsje,... leer er wat van.
Kritiek hebben op een voetballer is goed, maar ze ongenadig afzeiken, uitfluiten, namen verzieken etc. zorgt alleen maar voor nog slecher spel. Serieus zeg wat lijk jij op een jood!
nee hoor, ik fluit nooit. En ik ga ook nooit voor het fluitsignaal weg. Plus dat ik altijd uit volle borst meezing.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:42:35 #271
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34047713
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:36 schreef yvette1982 het volgende:
nee hoor, ik fluit nooit. En ik ga ook nooit voor het fluitsignaal weg. Plus dat ik altijd uit volle borst borsten meezing.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:31:37 #272
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34049014
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Blablabla
Ah, je hebt nog steeds moeite met normaal reageren en je hebt ook altijd gelijk een oordeel klaar liggen. Misschien kan je de volgende die intercity wat harder koppen?

En ow ja, ik denk dat ik zeker minstens 1 kop groter dan jou ben Aangezien je het hebt over "grote fan". Waar je dus zowel letterlijk en figuurlijk gelijk in hebt. Heb je toch nog eens een keertje gelijk, ik ben trots op je. Ik ben nog trotser op je als je kan vliegen uit dat flatgebouw van 50 hoog.
pi_34049346
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:42 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Die heeft ie niet
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 16:29:49 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34050782
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 15:41 schreef cultheld het volgende:
Die heeft ie niet
Ligt aan z'n postuur!
pi_34052200
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Erg jammer, vond Saïdi een speler die goed bij Feyenoord past!
Echt bullshit dit, die gast was vorig jaar na Kuyt de beste speler. Lekker fanatieke, mooie slidings, kopsterk, lekker stoken bij vdv. Waarom kon Greene of hij in de eerste seizoenshelft geen rechtsback en nu Vlaar gekocht is kan er opeens wel geschoven worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')