O ja, jij bent van de principesquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat om het principe..
Ik loop toch geen heel jaar met dezelfde jas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kijk, sommige mensen moeten zelf dingen betalen, in tegenstelling tot kindjes die ieder jaar een nieuwe jas krijgen
Ooit van seizoenen gehoord?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik loop toch geen heel jaar met dezelfde jas..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jij bent van de principes
Alleen vond je het in principe niet erg dat die foto met die jas al door vele anderen gepost was, dus in principe vind je het alleen erg omdat het er nu in principe over ging hoe jij principieel geen foto's postte. Of zo. In Principe.Ik vind dus m.a.w. dat je nu wel iets te principieel doet.. maar goed, wie ben ik nu in principe helemaal he.
Ja, dus eentje in de Lente, Zomer en Winter.quote:
Ja, jij kan nog design kleren dragen alsof het wegwerpluiers zijn, omdat je ouders voor alles betalen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt die jas na een jaar nog steeds?![]()
En in de herfst ga je naakt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, dus eentje in de Lente, Zomer en Winter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij bent van de principes
Alleen vond je het in principe niet erg dat die foto met die jas al door vele anderen gepost was, dus in principe vind je het alleen erg omdat het er nu in principe over ging hoe jij principieel geen foto's postte. Of zo. In Principe.Ik vind dus m.a.w. dat je nu wel iets te principieel doet.. maar goed, wie ben ik nu in principe helemaal he.
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, jij kan nog design kleren dragen alsof het wegwerpluiers zijn, omdat je ouders voor alles betalen.
---------------->quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Neem het toch niet zo serieus..
-foto's van andere fokkers opzoeken en plaatsen is not done-quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
Had dus die foto willen plaatsen omdat jij schreef dat jij het niet durfde
daarom ook mijn eerdere post als uitnodiging, welke in tigste instantie alsnog door DennisMoore is opgepakt nadat ik alles alweer opgeschoond had. Ook al was deze dan reeds in eerdere posts wel te zien geweest.
Het past ook wel bij je kleuterbrein dat je niet beseft dat het leven anders in elkaar zit wanneer je voor je eigen spulletjes moet betalen met zelfverdiend geld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. Daar ben ik hartstikke blij mee.
En jij bent aan het provocerenquote:
Nee, ik vergelijk namelijk alles met mezelf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het past ook wel bij je kleuterbrein dat je niet beseft dat het leven anders in elkaar zit wanneer je voor je eigen spulletjes moet betalen met zelfverdiend geld..
Volgens mij wel ja, maar kan ook abuis zijn want toen poste ik nog niet hierquote:
Oost-Germaans?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat waren jouw karaktereigenschappen ook al weer?.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Ang3l het volgende:
En jij bent aan het provoceren
Je lijkt wel een pot![]()
Maar wie is het nou, met Marvin op z'n rug?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij wel ja, maar kan ook abuis zijn want toen poste ik nog niet hier![]()
Iemand zo geweldig als ik, staat daarboven... karaktereigenschappen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat waren jou karaktereigenschappen ook al weer?.
XMN8R toch? met Marvin the Martian?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
[..]
Maar wie is het nou, met Marvin op z'n rug?
[..]
Iemand zo geweldig als ik, staat daarboven, karaktereigenschappen.
Jammer dat je niet onder een meteoriet bent geboren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
Maar wie is het nou, met Marvin op z'n rug?
[..]
Iemand zo geweldig als ik, staat daarboven, karaktereigenschappen.
Een doodverwensing aan het adres van mijn moeder.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Jammer dat je niet onder een meteoriet bent geboren..
*ogen uitwrijf*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een doodverwensing aan het adres van mijn moeder.
How low can you go.
Whehehe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi meneer de drama-journalist. Je bent te laat voor de rel.
Nu spreek je jezelf tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
Nu écht bedtijd.
'k Laat het topic aan de zuurpruim en de dramaqueen..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi meneer de drama-journalist. Je bent te laat voor de rel.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nuecken..naja morgen hooelijk
Daaaaaaggg almachtige, we zien je smileys morgen wel weer, slaap lekker, doehoei, doeg alwetende, welterusten toffe peer, sleep well allerintelligentste van deze reeks, wat zeg ik, dit hele forum, night night oplossingscatalogus voor al uw ogenschijnlijk onoplosbare vragen!!! Rust maar lekker uit!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
Nu écht bedtijd.
'k Laat het topic aan de zuurpruim en de dramaqueen..
Dat is het met DM erbij nog steeds hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
Er moet toch iemand om 7.23 uur een paar minuten voor werktijd opofferen om hier weer het licht aan te doen. Anders zouden we rond de middag in een koud en donker topic terecht komen.
Dat is zeker wat anders dan 'hoi'. 'Hoi' zeg ik echt minder dan zelden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, dat is een keer wat anders dan "hoi"!Een unicum! -ctrD-
Limburgse vlaai?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hey daar is onze Limburgse vlaai ook nog eens!
de een op de ander.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chocolade cake en Josh Duhamel zijn zo'n goeie combinatie
Ik wil Josh insmeren met vloeibare chocolaquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Josh insmeren met vloeibare chocola![]()
Wat ben jij opeens een vies hoertje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Josh insmeren met vloeibare chocola![]()
Have fun met het eraf likken!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een vies hoertje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wil ik insmeren met sambal.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een vies hoertje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wil ik insmeren met sambal.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Jij met je spleetoog-kroepoekjes
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij met je spleetoog-kroepoekjes
Ik zou niet willen uitsluiten dat sommigen zich niet tot de nacht beperken met dergelijke bezighedenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef BB_Koning het volgende:
De nacht valt en het nachtleven begint, tenzij alles wat met chocola en likken te maken heeft ook midden op de dag zich voordoet, in dat geval valt de nacht en gaat alles op de gebruikelijke manier verder![]()
Je vergeet z'n ladyboys.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Jij met je spleetoog-kroepoekjes
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je vergeet z'n ladyboysshave..
Ik heb een goed oog voor talent, jij hebt dichtgeknepen ogen met geen talentquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Jij met je tweederangs onbekende zangers en acteurtjes.![]()
Bryanboy heeft op aandringen van mij een Gay.nl profiel gemaakt.quote:
Rukpukje is 14. die heeft nog nergens haar om te ladyshaven.quote:
OMG.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bryanboy heeft op aandringen van mij een Gay.nl profiel gemaakt.![]()
Ach die ene haar....quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rukpukje is 14. die heeft nog nergens haar om te ladyshaven..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bryanboy heeft op aandringen van mij een Gay.nl profiel gemaakt.![]()
quote:woonplaats Manila, Philippi (Noord Holland/NL)
Kuch, vraag het hem zelf zou ik zeggen.quote:
Als we het niet doen voel je je niet meer thuis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:06 schreef TehRockstar het volgende:
Wat voorspelbaar altijd, dat gebitch op mij.
Kep liever wel dat hij zich thuis voelt, dan hoeft dat hier niet meer!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als we het niet doen voel je je niet meer thuis.
En dat willen we toch niet..
Ik dacht dat ie een grapje maakte dus ik moest even checken.quote:
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als we het niet doen voel je je niet meer thuis.
En dat willen we toch niet..
Ik hoef hem niks te vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kuch, vraag het hem zelf zou ik zeggen.Yahoo staat op z'n blog.
Gaaf. En dan ben ik 18 ofzo en dan kom ik uit het nieuws omdat ik uit zon ding gered word en dan speelt Jake Gyllenhaal mij in een biografische film.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef hem niks te vragen..
Nou ja, behalve misschien of ie jou wil adopteren en je in zo'n zweterig atelier goedkope schoenen of t-shirts laat maken.
Of je leest gewoon over hem heenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een grapje maakte dus ik moest even checken..
Maar het was dus echt zo..
Je wordt eerder in de woensdagavond film na een tragisch dood gespeeld door een b-acteurquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gaaf. En dan ben ik 18 ofzo en dan kom ik uit het nieuws omdat ik uit zon ding gered word en dan speelt Jake Gyllenhaal mij in een biografische film.
Dan zijn we allebei blij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je word eerder n de woensdagavond film na een tragisch dood gespeeld door een b-acteur
Mijn ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ergens anders slowchatten, ik snap hier niks van
huppelze!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga nog wel wat rondhuppelen door mn kamer..
Kwaad niet, geirriteerd dat zeker, teleurgesteld? absoluut!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:07 schreef BB_Koning het volgende:
Dan zal ik een bericht achterlaten.
Ik word zooooo fucking pissig al ik mensen homofobe opmerkingen hoor maken. Waarschijnlijk zijn jullie die fase al voorbij en doen die opmerkingen jullie niks meer, maar echt, ik kan zo kwaad worden![]()
![]()
![]()
Lekker dromen danquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:20 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga met al mn irritaties nu maar slapen![]()
Maarre dit is wel een goed idee dus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja hallo..Semisane woont ook in Amstelredamme!
Daar hebben we keus uit Tuschinski, De Munt, Arena en City
Vind ik goed genoeg
Als je meewil doen kom je maar naar ons
Ah die moet ik nog zien..net zoals In Her Shoes en Narniaquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Semisane het volgende:
[
Mogge allemaal.
[..]
Maarre dit is wel een goed idee dus.Ben nu toch van plan elke film te kijken die in de pathe biosjes komen...incluus de kinderfilms
![]()
Beetje jammer dat ik nu pas las dat je niemand had oom naar de film te gaan....gisteren naar History of violance geweest, goeie film
Is t in Zwolle?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:10 schreef Waxxer het volgende:
Kutkutkutkut....... dat huis is gaaf... qua oppervlakte en indeling...
Naja, hahai!
Ja, en de slaapkamer is groter dan mijn woonkamer van nu, een aparte keuken, een veel grotere woonkamer dus dan nu, de badkamer is groter, en er is zelfs een tuintje. Er gaat wel huursubsidie vanaf, maar de woning is 80 p/m duurder dan waar ik nu woon en dus zou ik ook meer aan gas/licht/water kwijt zijn, én het ligt wél een eind buiten het centrum - de buurt is rustig, de woningen redelijk nieuw, gesloten geiser ipv het open dingetje dat ik nu heb....quote:
Moeilijke keuze jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, en de slaapkamer is groter dan mijn woonkamer van nu, een aparte keuken, een veel grotere woonkamer dus dan nu, de badkamer is groter, en er is zelfs een tuintje. Er gaat wel huursubsidie vanaf, maar de woning is 80 p/m duurder dan waar ik nu woon en dus zou ik ook meer aan gas/licht/water kwijt zijn, én het ligt wél een eind buiten het centrum - de buurt is rustig, de woningen redelijk nieuw, gesloten geiser ipv het open dingetje dat ik nu heb....
Eigenlijk is het perfect, maar dan moet ik weeeeerrrr helemaal alles gaan opknappen plús dat de maandlasten wel aardig zullen stijgen, tenminste, voor iemand in mijn positie.En ik heb nog geen werk. Als ik nou al gewoon werk had op welke manier, a la....
Narnia moeten we ook nog zien....in her shoes....ok ok ik moet me duidelijker uitdrukken...ik ga naar elke film, behalve Romcom's, want als ik ergens een gierende hekel aan heb......dan liever nog kabouter plop.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah die moet ik nog zien..net zoals In Her Shoes en Narnia
Nee, naja, ik krijg wel puntenmindering als ik weiger, maar dat is te overzien. Het is alleen een stuk groter en een prijs niveau hoger, als ik nou a la minute werk zou hebben geen probleem, maar al die opknapperij, en ik weet niet hoe láng ik nog in Zwolle woon (qua studie) enz enz enz.... moeilijkmoeilijkmoeilijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar ben je nou "verplicht" om dat huiske te gaan overwegen ofzo?
(ksnap er de ballen van en zal wel moeten binnenkort)
Lijkt me dus dat je nooit meer met hem om zal gaan? Tsssk een date af sms-en...hoe laag kan je gaan.quote:
Ik ben nog in Amsterdam vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Narnia moeten we ook nog zien....in her shoes....ok ok ik moet me duidelijker uitdrukken...ik ga naar elke film, behalve Romcom's, want als ik ergens een gierende hekel aan heb......dan liever nog kabouter plop.![]()
![]()
Nee hoor, niet moeilijk, bij zoveel twijfels gewoon niet doen, is de moeite niet lijkt me...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, naja, ik krijg wel puntenmindering als ik weiger, maar dat is te overzien. Het is alleen een stuk groter en een prijs niveau hoger, als ik nou a la minute werk zou hebben geen probleem, maar al die opknapperij, en ik weet niet hoe láng ik nog in Zwolle woon (qua studie) enz enz enz.... moeilijkmoeilijkmoeilijk.
Tja...ik werk tot vrij laat..quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben nog in Amsterdam vandaagen niemand wil mee naar Narnia..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee hoor, niet moeilijk, bij zoveel twijfels gewoon niet doen, is de moeite niet lijkt me...
streng, welnee...praktisch....iemand moet toch voor jou beslissen....kan jij zelf blijkbaar niet.quote:
Zeg weet je hoe geil hij isquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me dus dat je nooit meer met hem om zal gaan? Tsssk een date af sms-en...hoe laag kan je gaan.![]()
awww...da's liefquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...ik werk tot vrij laat...zou anders wel mee gaan hoor.
![]()
Maakt niet uit voor mij....Al zo ik een date hebben met Christian Balequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg weet je hoe geil hij is?
Ben ik ook wel hoor.quote:
Zo'n grote operatie is dat toch niet ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben ik ook wel hoor.Vraag maar een keer aan Ramon, als we het film clubje van de grond krijgen.
![]()
Hij had een redelijke excuus..dus ik pik t welquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor mij....Al zo ik een date hebben met Christian Bale![]()
.....als hij zou af-sms-en hoef ik zo iemand nooit meer te zien hoor.....ik ga liever niet om met trieste figuren.
Ja nou halloquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
streng, welnee...praktisch....iemand moet toch voor jou beslissen....kan jij zelf blijkbaar niet.
Je bent gewoon te makkelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij had een redelijke excuus..dus ik pik t wel
Helemaal niet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Je bent gewoon te makkelijk
Morguh trouwens
Je wilt hem gewoon naakt zien...dat is het he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij had een redelijke excuus..dus ik pik t wel
Geen idee...ik heb wel eens iets anders proberen te organiseren voor een stelletje homo's.....nou....dat was niet makkelijk hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo'n grote operatie is dat toch niet ?
De foto's heb ik alquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je wilt hem gewoon naakt zien ...dat is het he.![]()
![]()
Tja....ik weet toch wat voor een draaikont jij bent...dus dacht ik, laat ik eens aardig zijn en voor jou beslissen.quote:
Het is toch gewoon afspreken minimaal een uur voor de film begint en klaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee...ik heb wel eens iets anders proberen te organiseren voor een stelletje homo's.....nou....dat was niet makkelijk hoor...al die nichten met al hun eisen en wensen ook.
Das wat anders dan het eggie....dat hoef ik je toch niet meer uit te leggen...toch?quote:
Dat zou je denken van wel ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is toch gewoon afspreken minimaal een uur voor de film begint en klaar?
Jij een kleine markt qua jongens/mannen? Moet je ze niet van je af slaan dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helemaal niet..![]()
Ik heb gewoon een kleine markt en moet die goed benuuten![]()
Vandaar de verbetering in je quotequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Das wat anders dan het eggie....dat hoef ik je toch niet meer uit te leggen...toch?
Ik zie ze iig niet...en alle leuke willen alleen vrienden zijn ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij een kleine markt qua jongens/mannen? Moet je ze niet van je af slaan dan?![]()
Misschien handig om wel een afspreektermijn in te stellen? bv minimaal zoveel uur/dagen van te voren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat zou je denken van wel ja.Nee idd...zoiets moet het zijn.
CDP is hot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar de verbetering in je quote.
[..]
Ik zie ze iig niet...en alle leuke willen alleen vrienden zijn ofzo
[..]
Misschien handig om wel een afspreektermijn in te stellen? bv minimaal zoveel uur/dagen van te voren?
Ik ben dermate histerisch dat je dat in mijn gezicht moet roepen en mij moet slaan om het me duidelijk te makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....ik weet toch wat voor een draaikont jij bent...dus dacht ik, laat ik eens aardig zijn en voor jou beslissen.En dan is het weer niet goed.
![]()
Toedeledokiequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef TehRockstar het volgende:
'[m] pubers sexy en gewaagd'. is best een eng topic.![]()
Nou, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
http://www.gay.nl/xJustgayx
zou hij overleden zijn?!![]()
Zo iets jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben dermate histerisch dat je dat in mijn gezicht moet roepen en mij moet slaan om het me duidelijk te maken
Oh ja...even overheen gelezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar de verbetering in je quote.
[..]
Dan kijk je volgens mij naar de verkeerde personen...en daarbij ze zullen natuurlijk eerst zeggen dat ze enkel vrienden willen zijn, want ze willen niet te wanhopig overkomen, want eigenlijk willen ze je kleren van je lijf scheuren?quote:Ik zie ze iig niet...en alle leuke willen alleen vrienden zijn ofzo
[..]
Ja...of gewoon een soort vaste avond....Zoiets als een Dinsdag Avond Film Avond (DAFA Kan ook met Donderdag overigens.quote:Misschien handig om wel een afspreektermijn in te stellen? bv minimaal zoveel uur/dagen van te voren?
Was het virueel in je gezicht slaan niet duidelijk genoeg dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer kom je??
RRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAHHHHWWWWWWWWW!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik raak in een psychose!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Was het virueel in je gezicht slaan niet duidelijk genoeg dan?
Denk het niet.. Alle "leuke jongens" zijn niet geinteresseerd en voor de rest kom k maar weinig tegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh ja...even overheen gelezen.
[..]
Dan kijk je volgens mij naar de verkeerde personen...en daarbij ze zullen natuurlijk eerst zeggen dat ze enkel vrienden willen zijn, want ze willen niet te wanhopig overkomen, want eigenlijk willen ze je kleren van je lijf scheuren?
Dinsdag is Sneak..daar moet je vanaf blijvenquote:[..]
Ja...of gewoon een soort vaste avond....Zoiets als een Dinsdag Avond Film Avond (DAFA Kan ook met Donderdag overigens.)
ff doorsturen die stuf keej?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk het niet.. Alle "leuke jongens" zijn niet geinteresseerd en voor de rest kom k maar weinig tegen
[..]
Dinsdag is Sneak..daar moet je vanaf blijven
Maar kun je beter Woensdag pakken denk..
Je krijgt ze niet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ff doorsturen die stuf keej?dan bejje skatjuh
Woensdag....ook goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk het niet.. Alle "leuke jongens" zijn niet geinteresseerd en voor de rest kom k maar weinig tegen
[..]
Dinsdag is Sneak..daar moet je vanaf blijven
Maar kun je beter Woensdag pakken denk..
Gossie gossie gossie toch....maar goed ik weet ook niet wat voor een type jij leuk vind, dus tja...ik weet ook niet hoe onmogelijk je taak is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Mij ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Woensdag....ook goed.Maakt mij verder niet uit hoor.
Pretty Impossible meestalquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gossie gossie gossie toch....maar goed ik weet ook niet wat voor een type jij leuk vind, dus tja...ik weet ook niet hoe onmogelijk je taak is.
Maar je bent hasssstikke leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pretty Impossible meestal
Zeg jij dat even tegen de jongens die ik leuk vind?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je bent hasssstikke leuk.
Maar dat weten ze toch wel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg jij dat even tegen de jongens die ik leuk vind?
Schijnbaar vinden zij van nietquote:
Dan ga je toch naar de volgende?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden zij van niet
Dus dat is je type.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Die zoon is zo lekker![]()
Gelukkig maar...dus je weet al wat je gaat doen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:ouders
Ze weten me altijd met beide benen op de grond te krijgen
Even navragen qya huursubsidie enz en dan opnieuw alles afwegen.... Want diploma is één, de verdere toekomst is de volgende vraag. En ze reageerden ook nog allebei rustig en meedenkend![]()
Dat had ik absoluut niet verwacht!
Mooi...nu ff aan al die andere nichten op dit forum door geven en dan hebben we een film avond.quote:
Nou, biju dit soort dingen heb ik altijd 2500 vragen, mijn ouders hebben dat even kunnen terugbrengen tot een overzichtelijke tienquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gelukkig maar...dus je weet al wat je gaat doen?
onder andere...quote:
iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mooi...nu ff aan al die andere nichten op dit forum door geven en dan hebben we een film avond.
Ach ja...beter dan een neus in je knobbel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik een heel klein beetje een knobbel in m'n neus heb.
Ach ja...als het maar ietsjes duurder is en het is een heel stuk groter is het wellicht een goed idee, behalve dan als je denkt dat je binnen een jaar weg bent uit Zwolle, dan heeft al het verhuizen en opknappen ook geen zin...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, biju dit soort dingen heb ik altijd 2500 vragen, mijn ouders hebben dat even kunnen terugbrengen tot een overzichtelijke tienbij wijze van. Heb zelfs pappie op zijn werk gestoord
Maar kijk.... Deze woning heeft op zich een heel antrekkelijke huurprijs, want negen v/d tien woningen in deze klasse hebben een gaskachel en deze heeft een degelijke cv-ketel. Het is niet te oud en ligt in een rustige woonwijk. Daar komen niet veel woningen vrij.
Nou en ik weet niet wat er gaat gebeuren met mij qua toekomst, dan kun je bijv NIET gaan verhuizen, of juist wél als je iets als dit krijgt aangeboden. Het is een heeelll stuk groter en maar ietsje duurder.
Lijkt me wel he schat....ik ga echt niet naar Almere-buiten toe ofzow.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
maar semisane.. Word t amsterdam-based of wa?
Ja nee even voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me wel he schat....ik ga echt niet naar Almere-buiten toe ofzow.![]()
Unlimited geld niet voor IMAX..quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:22 schreef Semisane het volgende:
Daarbij...Tuschinski is by far de meest prettige bios in het land...dus daar moeten we gebruik van maken....oh en uiteraard de Arena....want die heeft de IMAX en dat kijkt ook heel prettig.Batman in zijn rubbere pakje kwam er toch veel beter uit op het IMAX doek...moet ik zeggen.
![]()
Waaaaaat!!!! de uitzuigers!! schandalig....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Unlimited geld niet voor IMAX..
Niet dat het me tegenhoud..HP4 was erg prettig met een kaartje voor Chicken Little
Ik vind t ook schandelijk..maar het is te omzeilenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waaaaaat!!!! de uitzuigers!! schandalig....Nou ja....dan betaal ik maar als er echt een goeie film in de imax komt...maar voor de rest...de unlimited pas.
harry potterquote:
Och ja....na ja die vind ik toch nie zo zo....dus ik sla die ook maar over.quote:
Ik wil 2nite denk ik In Her Shoes gaan zien...toch "gratis"quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja....na ja die vind ik toch nie zo zo....dus ik sla die ook maar over.Of niet natuurlijk..want het maakt toch niet uit.
Hoe heet tie wilde toch ook mee doen? maar had geen pas ofzow?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t ook schandelijk..maar het is te omzeilen
Wie doen er nou mee behalve moi, tu en je luver?
Wanneer beginnen we
In her shoes mag je toch echt alleen doen knul.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil 2nite denk ik In Her Shoes gaan zien...toch "gratis"
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
In her shoes mag je toch echt alleen doen knul.![]()
Volgende week (12 jan) gaan er 3 toppers draaien:quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoe heet tie wilde toch ook mee doen? maar had geen pas ofzow?
Maar goed...we kunnen gewoon ook met z'n 3tjes jaTja...volgende week denk ik dan maar? Want deze week zijn we al 3 keer naar de film geweest.
Anna Nicole Smith.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanavond
Anna Nicole Smith, Dennis Rodman en Macaulay Culkin schijnen al bevestigd te zijn
Geweldige tv zoals we dat hier niet kunnen maken...
Komen daar ook torrentjes van?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanavond
Anna Nicole Smith, Dennis Rodman en Macaulay Culkin schijnen al bevestigd te zijn
Ik gok de liveshows en de dagelijkse samenvattingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komen daar ook torrentjes van?.
awwquote:
Vorig jaar kon je wel via internet 1 stream volgen..hoop dat het dit jaar idd ook weer zo is...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ik hoop dat het ook gewoon via internet te volgen is, net als The Farm vorig jaar..
Narnia willen we ook idd nog wel zien...zal wellicht van het weekend worden...of vrijdag. Laat het wel ff weten danquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week (12 jan) gaan er 3 toppers draaien:
Mrs Henderson Presents (al gezien maar wil ik zeker nog een x zien)
Rumor Has It (Jennifer)
Jarhead (Jake)
Dus willen jullie nog iets zien voor die tijd?
Ik wil Narnia nog wel graag zien..
Anne Nicole.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanavond
Ik ben alleen zaterdagavond niet beschikbaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Narnia willen we ook idd nog wel zien...zal wellicht van het weekend worden...of vrijdag. Laat het wel ff weten dan
FOTO!quote:
ja daahaagquote:
Ok...kzal het ff onhouden....kijken of we vrijdag gaan...of zondag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben alleen zaterdagavond niet beschikbaar
Idols
Net gebeld..heb ook nog 2 kaartjes gewonnen bij Rexona en misschien kom ik op TV![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ok...kzal het ff onhouden....kijken of we vrijdag gaan...of zondag.
Nou...ik ga naar huis...
quote:
Zoooo lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je het zoooooooooo erg te pakken?
Dat wordt nog wat, als jij carriere gaat maken in Hong Kong
Hij moet volgens mij wel even een beugeltjequote:
Nouhou, volgens mij staan die tandjes wel recht hoor. Alleen op mn joeseraaicon staat het een beetje raar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij moet volgens mij wel even een beugeltje
Niet dat je zegt, tjee, daar moet een hele orthodontistenbehandeling van twee jaar tegenaan, maar die tandjes moeten iets rechter he?
Pas maar op dat het geen obsessie wordtHet is dat je naar New York gaat, het had ook peking kunnen zijn en dan had je niks van de omgeving enzo gezien
Naja, een tip: sla Chinatown niet over he
que?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef error het volgende:
Hmmm.. het wordt hier steeds meer een nichten- ipv een homotopic
Help?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan huursubsidie krijgen en dan betaal ik per maand net zoveel als nu
En ik heb de sleutels om te gaan kijken
HELP!!!!!!!!
Nou, het wordt zo "echt" opeens...quote:
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het wordt zo "echt" opeens...
Naja, moet eerst nog gaan kijken heKen alleen de plattegrond en de buurt.
waar gaat deze mafkees dan wonen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het wordt zo "echt" opeens...
Naja, moet eerst nog gaan kijken heKen alleen de plattegrond en de buurt.
Zwollle-townquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef davidov het volgende:
[..]
waar gaat deze mafkees dan wonen?
ik neem zo de busquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Neem je fotos?
Zoals u reedsch hebt vernomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef davidov het volgende:
[..]
waar gaat deze mafkees dan wonen?
Wel foto's makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik neem zo de bus
Kán eventueeeeeellll foto's maken, mits er verlichting is (anders ga ik morgen weer). Ik zal eens zien. Moet iig zien hoe het eruit ziet met licht, zeg maar.
Have fun tonitequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
Jeeeh ik mag openen bij mn vereniging, nieuwe bar
Voor hen die ik morgenmiddag niet meer spreek...
Tot over een weekje, en de groeten uit de Alpen![]()
awwquote:
Ik ook, maar het huis staat al leegquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel foto's makenben benieuwd hoe Casa de Waxje 2.0 eruit ziet
die kleine jaquote:
De eerste was echt super, de tweede was echt minderquote:
Wat een beest. Die kleine beessies zijn het engstquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die kleine ja
als je bedenkt dat tekkels wilde zwijnen kunnen doden.
maar goed, ik rende achter m aan om m te pakken, want hij mocht de gang niet in en in een reactie van gewelste beet ie in mijn hand en nu si mijn duim gezwollen.
hij is normaal heel liefquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat een beest. Die kleine beessies zijn het engst
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef TehRockstar het volgende:
*proest*
is dit iets voor Kugari-Ken?![]()
http://www.tian.cc/2005/11/anime-dorks-2005.html
"I'm actually dead, so, that's like my secret power"![]()
Ja, maar dan met gekke mensen in enge pakjes.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:23 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
"Alex" van EN.nl. Heeft ook meerdere keren op de achterkant gestaan van de metro en de sp!ts..
Hoe was t>>>quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef Waxxer het volgende:
Er... zit.... een... tuin..... om..... dat.... huis!!!![]()
![]()
*hhhhhhhhhhhh*
Morgen nog even dubbelchecken bij daglicht
Ik heb geen tuinquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:52 schreef Waxxer het volgende:
Er... zit.... een... tuin..... om..... dat.... huis!!!![]()
![]()
*hhhhhhhhhhhh*
Morgen nog even dubbelchecken bij daglicht
Nouquote:
Van A.?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ik heb geen tuin![]()
en zit op zo'n 400 meter van t centrum af dan
Jaa in A en een app, kep een link hoor op msn danquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van A.?is trouwens ook een erg leuke stad!
En een app. enz?
![]()
Ik kom straks!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Jaa in A en een app, kep een link hoor op msn dan![]()
Ik heb geen eerste etage en ook geen zolderquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb een grote tuin en ook nog eens een klein erfje waar je 2 auto's op kan parkeren. De woonkamer is groot en er is ook nog een leuke open keuken, beneden heb je ook nog eens een wc. Op de eerste etage zijn er drie slaapkamers waaronder 1 hele ruime, verder is er nog een ruime badkamer met genoeg ruimte om een badkuip te plaatsen. En op de tweede etage is nog de zolder, welke dus 1 grote slaapkamer is![]()
Thee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooral moe... en nuchter![]()
eerst een kop thee
laterz!
*Thee zet*quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
vooral moe... en nuchter![]()
eerst een kop thee
laterz!
*klaagt mee*quote:
Ahhhww...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef Ang3l het volgende: