*ogen uitwrijf*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een doodverwensing aan het adres van mijn moeder.
How low can you go.
Whehehe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi meneer de drama-journalist. Je bent te laat voor de rel.
Nu spreek je jezelf tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
Nu écht bedtijd.
'k Laat het topic aan de zuurpruim en de dramaqueen..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi meneer de drama-journalist. Je bent te laat voor de rel.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nuecken..naja morgen hooelijk
Daaaaaaggg almachtige, we zien je smileys morgen wel weer, slaap lekker, doehoei, doeg alwetende, welterusten toffe peer, sleep well allerintelligentste van deze reeks, wat zeg ik, dit hele forum, night night oplossingscatalogus voor al uw ogenschijnlijk onoplosbare vragen!!! Rust maar lekker uit!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
Nu écht bedtijd.
'k Laat het topic aan de zuurpruim en de dramaqueen..
Dat is het met DM erbij nog steeds hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
Er moet toch iemand om 7.23 uur een paar minuten voor werktijd opofferen om hier weer het licht aan te doen. Anders zouden we rond de middag in een koud en donker topic terecht komen.
Dat is zeker wat anders dan 'hoi'. 'Hoi' zeg ik echt minder dan zelden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, dat is een keer wat anders dan "hoi"!Een unicum! -ctrD-
Limburgse vlaai?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hey daar is onze Limburgse vlaai ook nog eens!
de een op de ander.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chocolade cake en Josh Duhamel zijn zo'n goeie combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |