O ja, jij bent van de principesquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het gaat om het principe..
Ik loop toch geen heel jaar met dezelfde jas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kijk, sommige mensen moeten zelf dingen betalen, in tegenstelling tot kindjes die ieder jaar een nieuwe jas krijgen
Ooit van seizoenen gehoord?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik loop toch geen heel jaar met dezelfde jas..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jij bent van de principes
Alleen vond je het in principe niet erg dat die foto met die jas al door vele anderen gepost was, dus in principe vind je het alleen erg omdat het er nu in principe over ging hoe jij principieel geen foto's postte. Of zo. In Principe.Ik vind dus m.a.w. dat je nu wel iets te principieel doet.. maar goed, wie ben ik nu in principe helemaal he.
Ja, dus eentje in de Lente, Zomer en Winter.quote:
Ja, jij kan nog design kleren dragen alsof het wegwerpluiers zijn, omdat je ouders voor alles betalen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt die jas na een jaar nog steeds?![]()
En in de herfst ga je naakt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, dus eentje in de Lente, Zomer en Winter.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, jij bent van de principes
Alleen vond je het in principe niet erg dat die foto met die jas al door vele anderen gepost was, dus in principe vind je het alleen erg omdat het er nu in principe over ging hoe jij principieel geen foto's postte. Of zo. In Principe.Ik vind dus m.a.w. dat je nu wel iets te principieel doet.. maar goed, wie ben ik nu in principe helemaal he.
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, jij kan nog design kleren dragen alsof het wegwerpluiers zijn, omdat je ouders voor alles betalen.
---------------->quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Neem het toch niet zo serieus..
-foto's van andere fokkers opzoeken en plaatsen is not done-quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Stroekie het volgende:
Had dus die foto willen plaatsen omdat jij schreef dat jij het niet durfde
daarom ook mijn eerdere post als uitnodiging, welke in tigste instantie alsnog door DennisMoore is opgepakt nadat ik alles alweer opgeschoond had. Ook al was deze dan reeds in eerdere posts wel te zien geweest.
Het past ook wel bij je kleuterbrein dat je niet beseft dat het leven anders in elkaar zit wanneer je voor je eigen spulletjes moet betalen met zelfverdiend geld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja.. Daar ben ik hartstikke blij mee.
En jij bent aan het provocerenquote:
Nee, ik vergelijk namelijk alles met mezelf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het past ook wel bij je kleuterbrein dat je niet beseft dat het leven anders in elkaar zit wanneer je voor je eigen spulletjes moet betalen met zelfverdiend geld..
Volgens mij wel ja, maar kan ook abuis zijn want toen poste ik nog niet hierquote:
Oost-Germaans?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat waren jouw karaktereigenschappen ook al weer?.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Ang3l het volgende:
En jij bent aan het provoceren
Je lijkt wel een pot![]()
Maar wie is het nou, met Marvin op z'n rug?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij wel ja, maar kan ook abuis zijn want toen poste ik nog niet hier![]()
Iemand zo geweldig als ik, staat daarboven... karaktereigenschappen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat waren jou karaktereigenschappen ook al weer?.
XMN8R toch? met Marvin the Martian?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
[..]
Maar wie is het nou, met Marvin op z'n rug?
[..]
Iemand zo geweldig als ik, staat daarboven, karaktereigenschappen.
Jammer dat je niet onder een meteoriet bent geboren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
[..]
Maar wie is het nou, met Marvin op z'n rug?
[..]
Iemand zo geweldig als ik, staat daarboven, karaktereigenschappen.
Een doodverwensing aan het adres van mijn moeder.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Jammer dat je niet onder een meteoriet bent geboren..
*ogen uitwrijf*quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een doodverwensing aan het adres van mijn moeder.
How low can you go.
Whehehe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi meneer de drama-journalist. Je bent te laat voor de rel.
Nu spreek je jezelf tegen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
Nu écht bedtijd.
'k Laat het topic aan de zuurpruim en de dramaqueen..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoi meneer de drama-journalist. Je bent te laat voor de rel.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik wil nuecken..naja morgen hooelijk
Daaaaaaggg almachtige, we zien je smileys morgen wel weer, slaap lekker, doehoei, doeg alwetende, welterusten toffe peer, sleep well allerintelligentste van deze reeks, wat zeg ik, dit hele forum, night night oplossingscatalogus voor al uw ogenschijnlijk onoplosbare vragen!!! Rust maar lekker uit!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef DennisMoore het volgende:
Nu écht bedtijd.
'k Laat het topic aan de zuurpruim en de dramaqueen..
Dat is het met DM erbij nog steeds hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
Er moet toch iemand om 7.23 uur een paar minuten voor werktijd opofferen om hier weer het licht aan te doen. Anders zouden we rond de middag in een koud en donker topic terecht komen.
Dat is zeker wat anders dan 'hoi'. 'Hoi' zeg ik echt minder dan zelden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Goh, dat is een keer wat anders dan "hoi"!Een unicum! -ctrD-
Limburgse vlaai?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hey daar is onze Limburgse vlaai ook nog eens!
de een op de ander.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Chocolade cake en Josh Duhamel zijn zo'n goeie combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |