hehe.. middelstequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hun laatste onderzoekje ging toevallig over:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:[/url]
[..]
Nieuwe upgrade van Hotmail...
Maar alleen nog verkrijgbaar als Beta..
Zeg die weblog van jou, waar gaat dat over?quote:
Wat een open deur.quote:Uit de test komt naar voren dat je een verantwoorde eter bent, die bewust bezig is met de maaltijd. Je vindt een evenwichtige voeding belangrijk, eten moet vooral gezond zijn. Als het even kan, vermijd je eten waar veel vet in zit. Je kiest bewust en let voortdurend op je voeding. Je maakt een goede keuze uit het grote aanbod aan voedingsmiddelen en realiseert je wat het effect van bepaalde producten is op je gezondheid en gewicht. Je zorgt ervoor dat je alle voedingsstoffen die je nodig hebt in voldoende mate binnenkrijgt: koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines, mineralen en vezels.
Ik wacht op een briljant idee voor een meeting een week eerder in E.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef Waxxer het volgende:
25 februari bestaat het homotopic vier jaar, ter ere daarvan: De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1) . Jij komt natuurlijk ook naar Amsterdam?![]()
Nee, dan bestaan we geen 4 jaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wacht op een briljant idee voor een meeting een week eerder in E..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
soms heb je van die dagen, dat je niet weet of je nou vrolijk moet zijn, of niet....
'k oooooookquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Just-Dennis het volgende:
Kep kouwe voeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeten
Nou, nooit........somsquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar jij hebt er natuurlijk nooit last van
van die "ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws" momenten.. en dan afwegen wat nou beter is..quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar jij hebt er natuurlijk nooit last van
Dat is ook pas vlak voor je 60'equote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef petre86 het volgende:
heeft er iemand fructies voor de innerlijke mens?
ik voel me zo vutloos
Ja nu ben ik nog steeds niet langsgekomen, of mag dat niet van de verzoring?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is ook pas vlak voor je 60'e
Maar ik ben 26 en futloos, dus het is bijna hetzelfde.
ik zal het even met de heilsoldaten van hiernaast overleggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nu ben ik nog steeds niet langsgekomen, of mag dat niet van de verzoring?![]()
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(gooit er als mediahoer maar weer eens een nieuwe avatar in )
Mijn favorieten in Idols:quote:
Majoor boshartquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik zal het even met de heilsoldaten van hiernaast overleggen
kies die ene die het meest practisch lijktquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
soms heb je van die dagen, dat je niet weet of je nou vrolijk moet zijn, of niet....
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn favorieten in Idols:
Floortje, Ellen en Christon
Oh ja. Ze kwamen me zo bekend voor maar ik dacht dat het mensen uit een van je favo series warenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn favorieten in Idols:
Floortje, Ellen en Christon
Onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?
Ik ben ook erg blij met jouw aanwezigheid hoorquote:
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan??
Alsof je dat niet weet![]()
nou dan ga ik er verder niet op inquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.
Méééééééhquote:
f*cking great, omdat ik niet weet wat Idols is ben ik plots 'dom'quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou dan ga ik er verder niet op in
en dan vind ik je nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |