taal op engels en via IE luktquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Via hier:
http://computerhelpforum.(...)no_invite_needed.php
Goed zoquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:42 schreef Andyvie het volgende:
Waxxer? Is er om 10 uur 's morgens iets leuks te doen in Zwolle morgen? Ik heb een uurtje om te overbruggen voor ik bij de Dr Stolteweg moet zijn...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god zeg, zet je hele leven in ene bericht aan mij (op gay.nl)
Tief op zeg
Hoi beste Ang3l,
blablabla
groetjes,
Sentman
Het had ZO gekundquote:
En hij's nog 43 ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Tief op zeg
Hoi beste Ang3l,
*knip*
groetjes,
Sentman
Ik zeur wanneer ik wilquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je verliest hiermee wel het recht om nog te mogen zeuren over dat je huisje zo klein is..
Ik neem niets eens de moeite om op dat soort mensen te reageren..quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Tief op zeg
<knip>
groetjes,
Sentman
En ik dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik neem niets eens de moeite om op dat soort mensen te reageren..
Nou Ang3l qua verhaal absoluut niet want je weet dat ik erg kort van stof ben. En dat is niet makkelijk. Je mag best weten dat ik altijd mijn uiterste best doe om zo goed mogelijk over te komen op de ander. Waarom? Omdat ik graag mijn meningen in woordenwatervallen verspreid.quote:
Hai Waxquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo sneeuwpopje!Heb je de weg terug een beetje kunnen vinden?
Je stuurt mij ook nooit meer berichtjes..quote:
Haaiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hai Wax
De weg was weer hetzelfde als gisteren, dus ja
Dat anoniem kan ie nu ook wel vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Tief op zeg
Hoi beste Ang3l,
-knip-
Zo anoniem achter m'n beeldscherm voel ik me nog wel wat ongemakkelijk om zomaar aan een onbekend iemand
je verhaal te doen.
-knip-
groetjes,
Sentman
Ik kan godverredomme dat progamma niet installerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef petre86 het volgende:
in 10 minuten weer 4,05 euro verdient met het invullen van een vragenlijst
nipo
Waarwaarwaar kun je je daarvoor aanmelden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef petre86 het volgende:
in 10 minuten weer 4,05 euro verdient met het invullen van een vragenlijst
nipo
Hoor ik daar een kassa rinkelen?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waarwaarwaar kun je je daarvoor aanmelden?
Ik doe dat al een tijdje via Invotes. Nog één onderzoekje en dan zit ik met een beetje geluk aan de 20 euro.![]()
Tsjing, tsjing!quote:
je moet door een ander aangemeld worden...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waarwaarwaar kun je je daarvoor aanmelden?
Ik doe dat al een tijdje via Invotes. Nog één onderzoekje en dan zit ik met een beetje geluk aan de 20 euro.![]()
Nieuwe upgrade van Hotmail...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
kan ieman mij vertellen wat dat is windows live mail
Breed georiënteerd.quote:De door jou gegeven antwoorden wijzen niet duidelijk in de richting van een bepaald type eetgedrag. Jouw eetgedrag is het beste te omschrijven als gevarieerd. Voor jou staat afwisseling voorop.
Op basis van de test val je helaas niet in een van de door ons gemaakte categoriëen van eters.
Dit betekent dat je niet echt traditioneel of bourgondisch eet. Je richt je ook niet echt op gemaksvoeding of op verantwoorde of gevarieerde maaltijden. Kortom je bent van alles een beetje.
Tis tegenover de Isalakliniek,. zeggen ze. Nou ja, ik zal het wel zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... dat is niet bepaald dicht bij de binnenstadIndustrioe/kantorenbuurt is dat toch een beetje?
En Zwolle is niet zo wild
Niet grootschalig genoeg voor jou natuurlijk, ik had 't wel kunnen weten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
je moet door een ander aangemeld worden...
invotes had ik ook.. levert te weinig op
Niet op gay.nlquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je stuurt mij ook nooit meer berichtjes..![]()
kun jij ook, kan ik ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef Andyvie het volgende:
Dat Nipo is leukIk doe nu 1,5 maand mee en heb een bon van 10 euro bij de Free Record Shop bij elkaar
Nuvole, volgens mij in General Chat zit een draadje waar je je aan kunt melden en zo
Kijk, dáár heb ik nou wat aan, die Andijvie, ik zou 'm zo aannemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:45 schreef Andyvie het volgende:
Dat Nipo is leukIk doe nu 1,5 maand mee en heb een bon van 10 euro bij de Free Record Shop bij elkaar
Nuvole, volgens mij in General Chat zit een draadje waar je je aan kunt melden en zo
voor je loze momentjes wel leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Niet grootschalig genoeg voor jou natuurlijk, ik had 't wel kunnen weten.![]()
jah.. voor hooguit 45 minuten werk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:47 schreef DennisMoore het volgende:
10 euro...
Voorletters:quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kijk, dáár heb ik nou wat aan, die Andijvie, ik zou 'm zo aannemen.
kleur - tijdquote:Zoniet wens ik
je het allerbeste en een kleurrijk 2006.
Die ik ook nog aan mee, inderdaad, maar daar krijg ik echt nooit meer dingen voor:(quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef wizarddragon het volgende:
Hoogste verdiensten (60.53 euro) had ik wel bij opinionbar, heel en heel vroeger dan (schijnbaar zijn ze nog actief), maar goed ik gebruik het niet meer vaak, maar soms via mail sturen ze wel wat.
![]()
in totaal 15 euro bij invotes gehad oidquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef wizarddragon het volgende:
Hoogste verdiensten (60.53 euro) had ik wel bij opinionbar, heel en heel vroeger dan (schijnbaar zijn ze nog actief), maar goed ik gebruik het niet meer vaak, maar soms via mail sturen ze wel wat.
![]()
als ie die dingen ff mailtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die ik ook nog aan mee, inderdaad, maar daar krijg ik echt nooit meer dingen voor:(
@Petre: geef jij Nuvole op?
Ik vind mezelf altijd een erg goed doelquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef petre86 het volgende:
[..]
in totaal 15 euro bij invotes gehad oid
en al ruim meer bij nipo.. vroeger irischeques, nu bol.com/airmiles/FRS / goed doel
Het duurde bij mij ruim 2 maanden of zo...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ie die dingen ff mailt
duurt wel een aantal weken voor ie de boel in huis heeft hoor
Hun laatste onderzoekje ging toevallig overquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Die ik ook nog aan mee, inderdaad, maar daar krijg ik echt nooit meer dingen voor:(
@Petre: geef jij Nuvole op?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
Voorletters:
Naam:
Straat:
Huisnummer:
Postcode:
Plaats:
Telefoonnummer:
E-mail adres:
alles is verplicht
mag ook per mail als je wil..
ik krijg er zelf niks voor trouwens
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
als ie die dingen ff mailt
duurt wel een aantal weken voor ie de boel in huis heeft hoor
Haken en ogen,quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Het duurde bij mij ruim 2 maanden of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |