taal op engels en via IE luktquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Via hier:
http://computerhelpforum.(...)no_invite_needed.php
Goed zoquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:42 schreef Andyvie het volgende:
Waxxer? Is er om 10 uur 's morgens iets leuks te doen in Zwolle morgen? Ik heb een uurtje om te overbruggen voor ik bij de Dr Stolteweg moet zijn...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Mijn god zeg, zet je hele leven in ene bericht aan mij (op gay.nl)
Tief op zeg
Hoi beste Ang3l,
blablabla
groetjes,
Sentman
Het had ZO gekundquote:
En hij's nog 43 ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Tief op zeg
Hoi beste Ang3l,
*knip*
groetjes,
Sentman
Ik zeur wanneer ik wilquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je verliest hiermee wel het recht om nog te mogen zeuren over dat je huisje zo klein is..
Ik neem niets eens de moeite om op dat soort mensen te reageren..quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Tief op zeg
<knip>
groetjes,
Sentman
En ik dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik neem niets eens de moeite om op dat soort mensen te reageren..
Nou Ang3l qua verhaal absoluut niet want je weet dat ik erg kort van stof ben. En dat is niet makkelijk. Je mag best weten dat ik altijd mijn uiterste best doe om zo goed mogelijk over te komen op de ander. Waarom? Omdat ik graag mijn meningen in woordenwatervallen verspreid.quote:
Hai Waxquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo sneeuwpopje!Heb je de weg terug een beetje kunnen vinden?
Je stuurt mij ook nooit meer berichtjes..quote:
Haaiquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hai Wax
De weg was weer hetzelfde als gisteren, dus ja
Dat anoniem kan ie nu ook wel vergeten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Tief op zeg
Hoi beste Ang3l,
-knip-
Zo anoniem achter m'n beeldscherm voel ik me nog wel wat ongemakkelijk om zomaar aan een onbekend iemand
je verhaal te doen.
-knip-
groetjes,
Sentman
Ik kan godverredomme dat progamma niet installerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef petre86 het volgende:
in 10 minuten weer 4,05 euro verdient met het invullen van een vragenlijst
nipo
Waarwaarwaar kun je je daarvoor aanmelden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef petre86 het volgende:
in 10 minuten weer 4,05 euro verdient met het invullen van een vragenlijst
nipo
Hoor ik daar een kassa rinkelen?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waarwaarwaar kun je je daarvoor aanmelden?
Ik doe dat al een tijdje via Invotes. Nog één onderzoekje en dan zit ik met een beetje geluk aan de 20 euro.![]()
Tsjing, tsjing!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |