hehe.. middelstequote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hun laatste onderzoekje ging toevallig over:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:[/url]
[..]
Nieuwe upgrade van Hotmail...
Maar alleen nog verkrijgbaar als Beta..
Zeg die weblog van jou, waar gaat dat over?quote:
Wat een open deur.quote:Uit de test komt naar voren dat je een verantwoorde eter bent, die bewust bezig is met de maaltijd. Je vindt een evenwichtige voeding belangrijk, eten moet vooral gezond zijn. Als het even kan, vermijd je eten waar veel vet in zit. Je kiest bewust en let voortdurend op je voeding. Je maakt een goede keuze uit het grote aanbod aan voedingsmiddelen en realiseert je wat het effect van bepaalde producten is op je gezondheid en gewicht. Je zorgt ervoor dat je alle voedingsstoffen die je nodig hebt in voldoende mate binnenkrijgt: koolhydraten, eiwitten, vetten, vitamines, mineralen en vezels.
Ik wacht op een briljant idee voor een meeting een week eerder in E.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:02 schreef Waxxer het volgende:
25 februari bestaat het homotopic vier jaar, ter ere daarvan: De vijfde Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 1) . Jij komt natuurlijk ook naar Amsterdam?![]()
Nee, dan bestaan we geen 4 jaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wacht op een briljant idee voor een meeting een week eerder in E..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
soms heb je van die dagen, dat je niet weet of je nou vrolijk moet zijn, of niet....
'k oooooookquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef Just-Dennis het volgende:
Kep kouwe voeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeten
Nou, nooit........somsquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar jij hebt er natuurlijk nooit last van
van die "ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws" momenten.. en dan afwegen wat nou beter is..quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
maar jij hebt er natuurlijk nooit last van
Dat is ook pas vlak voor je 60'equote:Op woensdag 4 januari 2006 21:50 schreef petre86 het volgende:
heeft er iemand fructies voor de innerlijke mens?
ik voel me zo vutloos
Ja nu ben ik nog steeds niet langsgekomen, of mag dat niet van de verzoring?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is ook pas vlak voor je 60'e
Maar ik ben 26 en futloos, dus het is bijna hetzelfde.
ik zal het even met de heilsoldaten van hiernaast overleggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nu ben ik nog steeds niet langsgekomen, of mag dat niet van de verzoring?![]()
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(gooit er als mediahoer maar weer eens een nieuwe avatar in )
Mijn favorieten in Idols:quote:
Majoor boshartquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik zal het even met de heilsoldaten van hiernaast overleggen
kies die ene die het meest practisch lijktquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
soms heb je van die dagen, dat je niet weet of je nou vrolijk moet zijn, of niet....
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn favorieten in Idols:
Floortje, Ellen en Christon
Oh ja. Ze kwamen me zo bekend voor maar ik dacht dat het mensen uit een van je favo series warenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn favorieten in Idols:
Floortje, Ellen en Christon
Onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?
Ik ben ook erg blij met jouw aanwezigheid hoorquote:
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan??
Alsof je dat niet weet![]()
nou dan ga ik er verder niet op inquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.
Méééééééhquote:
f*cking great, omdat ik niet weet wat Idols is ben ik plots 'dom'quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou dan ga ik er verder niet op in
en dan vind ik je nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dom
Het is een groot gat in je culturele opvoedingquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
f*cking great, omdat ik niet weet wat Idols is ben ik plots 'dom'
Bèèèehèèèquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Méééééééh![]()
(o nee, da's ene koe maar ik vond zo snel geen geitje)
nou en bedanktquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:08 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt blijlkbaar niet meer hints nodig![]()
Teddyrukspinnetje van mequote:
Hey, ik ben e rpas net hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Chip90 het volgende:
[..]
nou en bedankt![]()
zal nog eens een keer kangs komen![]()
ajuu ik ga wel een dvd kijken
KUTHOEREN
Kan een bepaald iemand nog wel een voorbeeld aannemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:12 schreef Cybart het volgende:
zo snel ging het nog nooit?????
:-/quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een groot gat in je culturele opvoeding![]()
Okee, in welk dorp hebben ze nog geen kabel of een satellietschotelverkoper?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.
Autochtonië ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, in welk dorp hebben ze nog geen satellietschotelverkoper?
Greppeldel!quote:
Wat 'n taal, wat 'n taal, en dat voor jouw leeftijd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:11 schreef Chip90 het volgende:
[..]
nou en bedankt![]()
zal nog eens een keer kangs komen![]()
ajuu ik ga wel een dvd kijken
KUTHOEREN
nee DM is liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
sssh, stil! Anders vinden ze jou ook dom
zo komt Parleur ook aan zn communicatie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Furby zat tegen Parleur te praten op MSN, via de cam en microfoon.
Tussen ons gezegd en gezwegen, heb ik niet zo'n hoge pet op van de mening van betreffende user.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
sssh, stil! Anders vinden ze jou ook dom
Ja alleen dat kreng sloeg net op holquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zo komt Parleur ook aan zn communicatie?
Nou, ik heb toch internet!? (en ja, via de kabel)quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, in welk dorp hebben ze nog geen kabel of een satellietschotelverkoper?
Had jij die maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen dat kreng sloeg net op hol
Moest de OFF knop gebruiken
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Waxxer zegt:
ben je top of bottom?
Waxxer zegt:
maar geen gedoe, meteen hoppa
Waxxer zegt:
ok maar dan neuk ik jou
Waxxer zegt:
jij had poppers he?
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen, heb ik niet zo'n hoge pet op van de mening van betreffende user..
Ga jij dan maar over dat hele grote hek bovenop het Empire State Buidling klimmen.. en dan naar beneden springen zonder parachute of touw..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
Nog een paar maandjes en dan Noew Jorrek.
Neeeeeeeee dat mag nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Cybart het volgende:
hmmm, er flitst nu opeens iets door mn hoofd over een idee waar ik nog rijk mee zou kunnen worden....
en het begint nu verdacht de waarheid te worden
Ik dacht eindelijk een goed gesprek te hebben met Ang3l... blijkt het een Furby te zijn...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Furby zat tegen Parleur te praten op MSN, via de cam en microfoon.
TRS goes King Kong?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij dan maar over dat hele grote hek bovenop het Empire State Buidling klimmen.. en dan naar beneden springen zonder parachute of touw..
Is er verschil dan behalve de mindere beharing van Furby?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk een goed gesprek te hebben met Ang3l... blijkt het een Furby te zijn...
Lijkt mij ook vrij moeilijk om een goed gesprek te hebben met iemand die de hele dag "geitje en bokje" roeptquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk een goed gesprek te hebben met Ang3l... blijkt het een Furby te zijn...
Pfft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij dan maar over dat hele grote hek bovenop het Empire State Buidling klimmen.. en dan naar beneden springen zonder parachute of touw..
hier moet ik dan toch op reagerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l heeft die Furby zo geconditioneerd dat als hij niet leuk lacht, hij een lepel in zun bek geduwd krijgt... en dat associeert Furby dan weer met de kookrommel van Ang3l...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij moeilijk om een goed gesprek te hebben met iemand die de hele dag "geitje en bokje" roept![]()
Dat mag hoor.. ik heb geen hekel aan jequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hier moet ik dan toch op reageren![]()
Maar werkt die spycam die je in die Furby hebt laten plaatsen nog wel goed?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Yup..quote:
Gewoon maar vergeten denk ik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l heeft die Furby zo geconditioneerd dat als hij niet leuk lacht, hij een lepel in zun bek geduwd krijgt... en dat associeert Furby dan weer met de kookrommel van Ang3l...
Er heeft zich netgewoon een drama afgespeeld voor de cam... ik weet nog niet goed wat ik er van moet vinden.
quote:
Ik denk dat alleen een regressie therapie me er overheen kan helpen. Of een gesprek met de poetsmeneer! Waar is de poetsmeneer als je die nodig hebt???quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:31 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Gewoon maar vergeten denk ik?
Of heb je psychische hulp nodig?
Kakkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WHehehehehhewhehwhehehhwhew.
. Kutkabouter.
Nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Leuk hoor dat je daar heen gaat
Niet stiekem toch?!
Mja dies weg als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen een regressie therapie me er overheen kan helpen. Of een gesprek met de poetsmeneer! Waar is de poetsmeneer als je die nodig hebt???
Ja, dan zat je dag en nacht aan m'n knopje hequote:
Het zakt alweer... ik ben inmiddels wel wat gewend natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:34 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Mja dies weg als je hem nodig hebt.
Maar kan je je gevoelens onder controle houden nu nog op Fok!?
Zeg, dat roep ik al MINSTENS 2 topics niet meerquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij moeilijk om een goed gesprek te hebben met iemand die de hele dag "geitje en bokje" roept![]()
Nou neequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan zat je dag en nacht aan m'n knopje he
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Waxxer zegt:
ben je top of bottom?
Waxxer zegt:
maar geen gedoe, meteen hoppa
Waxxer zegt:
ok maar dan neuk ik jou
Waxxer zegt:
jij had poppers he?
![]()
*mep*quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het zakt alweer... ik ben inmiddels wel wat gewend natuurlijk.
Maar gewenning is gevaarlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Parleur het volgende:
[..]
Het zakt alweer... ik ben inmiddels wel wat gewend natuurlijk.
O? ben ik al weer verruild voor 6 volgende?quote:
Ja en buiten Fok! om dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, dat roep ik al MINSTENS 2 topics niet meer
Tering is een heel erge, enge ziekte.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:35 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat gaat het hard.
Nee hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O? ben ik al weer verruild voor 6 volgende?
Hmmz. Kan het niet zo goed vinden alleenquote:
Dan doe je wat fout!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Kan het niet zo goed vinden alleen
Je collega's worden er gek van Ang3l! En ik zag ook die blikken in de ogen van je Furby... dat waren blikken van 'ik heb er genoeg van... hier ben ik geen Furby voor geworden... geef me een touw'!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, dat roep ik al MINSTENS 2 topics niet meer
Tyfus, lepra, cholera, builenpest en pokken!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tering is een heel erge, enge ziekte.
*zucht*quote:
Dit klinkt als een super gezellige en goeie tijd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
*zucht*
Dát waren pas tijden! Toen mensen nog over de verstandelijke vermogens beschikte om op een irc-server in te loggen... toen jij nog gewoon 's avonds frituurhapjes maakte... gewoon voor de gezeligheid af en toe een leuk stukje muziek opzette... toen we Ang3l nog niet hadden!
No shit Sherlockquote:
5 jaar...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dit klinkt als een super gezellige en goeie tijd!
Lang geleden?
That's IT!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dit klinkt als een super gezellige en goeie tijd!
Lang geleden?
Moet k helpen zoeken?quote:
*wist telefoon nr*quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Parleur het volgende:
... toen we Ang3l nog niet hadden!
Ik weet niet meer waar en wanneer 'k 't verloren hebquote:
UND WARUM!?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Sie war geil, diese Zeit.
na IC?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar en wanneer 'k 't verloren heb
Zeg nouhou...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar en wanneer 'k 't verloren heb
Jah, zonder dat ik gewond raakte, toen ik nog korte nummers opzette enzo... Connection reset by peer...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
*zucht*
Dát waren pas tijden! Toen mensen nog over de verstandelijke vermogens beschikte om op een irc-server in te loggen... toen jij nog gewoon 's avonds frituurhapjes maakte... gewoon voor de gezeligheid af en toe een leuk stukje muziek opzette... toen we Ang3l nog niet hadden!
Had ik voor IC wel een leven dan?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*wist telefoon nr*
*blockt personen op MSN*
Ik ga naar de MM!
Je had iig wel sociale contactenquote:
Wordt aan gewerkt, captain!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wacht op een briljant idee voor een meeting een week eerder in E..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel leuker zijn..
Ja! En dat we ons allemaal oprecht afvroegen wie 'peer' eigenlijk was! En nu weten we eigenlijk dat Ang3l toen al meer geinfiltreerd was dan we toen konden vermoeden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah, zonder dat ik gewond raakte, toen ik nog korte nummers opzette enzo... Connection reset by peer...
Those were the days
quote:
Wat ben je toch schattig stalkerig obsessedquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja! En dat we ons allemaal oprecht afvroegen wie 'peer' eigenlijk was! En nu weten we eigenlijk dat Ang3l toen al meer geinfiltreerd was dan we toen konden vermoeden.
Want alle randstadnichtjes komen dan toch niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:51 schreef Nuvole het volgende:
Om nog even terug te komen op een onderwerp van voor de tijdelijke fokuitval:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |