Ja nu ben ik nog steeds niet langsgekomen, of mag dat niet van de verzoring?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is ook pas vlak voor je 60'e
Maar ik ben 26 en futloos, dus het is bijna hetzelfde.
ik zal het even met de heilsoldaten van hiernaast overleggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ja nu ben ik nog steeds niet langsgekomen, of mag dat niet van de verzoring?![]()
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
(gooit er als mediahoer maar weer eens een nieuwe avatar in )
Mijn favorieten in Idols:quote:
Majoor boshartquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik zal het even met de heilsoldaten van hiernaast overleggen
kies die ene die het meest practisch lijktquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Cybart het volgende:
soms heb je van die dagen, dat je niet weet of je nou vrolijk moet zijn, of niet....
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn favorieten in Idols:
Floortje, Ellen en Christon
Oh ja. Ze kwamen me zo bekend voor maar ik dacht dat het mensen uit een van je favo series warenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mijn favorieten in Idols:
Floortje, Ellen en Christon
Onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat in 'shemelsnaam is 'Idols' nou weer?
Ik ben ook erg blij met jouw aanwezigheid hoorquote:
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan??
Alsof je dat niet weet![]()
nou dan ga ik er verder niet op inquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet en ik kom ook niet onder een steen vandaan.
Méééééééhquote:
f*cking great, omdat ik niet weet wat Idols is ben ik plots 'dom'quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
nou dan ga ik er verder niet op in
en dan vind ik je nu wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |