Nee, je bent een fout mens, met je Elvis gedoe enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben een raar mens?
Dat valt best mee hoor, in het echte, dagelijkse, keiharde leven.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, je bent een fout mens, met je Elvis gedoe enzo
"We can’t go on togetherquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb níks met Elvis!Het stémpel werd me ópgedrukt!
GOED, ander onderwerp: over wie gaan we het nu hebben?
naja, nie zo extreem heurquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Over MIJquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb níks met Elvis!Het stémpel werd me ópgedrukt!
GOED, ander onderwerp: over wie gaan we het nu hebben?
Nuvole!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
"We can’t go on together
With suspicious minds
And we can’t build our dreams
On suspicious minds"
Vanitasvanitatumetomniava!!!quote:
Over jou is amper wat te vertellenquote:
Toen ik tien was had ik zo'n rattestaartjequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ikkuh nog meer.. sinds m'n tiende al
Ik was bij vrienden, en 'k was een beetje beschonken tijdens de jaarwisseling...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vanitasvanitatumetomniava!!!Nog een gelukkig nieuwjaar!! Hoe gaat het met jou, daar aan de Hoge der Aa?
En hoe heb je Oud en Nieuw gevierd en... Nou ja.... vertel!!
Waxxer!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nuvole!Hoe is het eigenlijk met JOU, en je man en alles?
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waxxer!
Zonder man, maar verder wel redelijk goed.
Geeft niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Begin ik weer eens over een heel verkeerd, gevoelig onderwerp![]()
Sorry.
Maar rédelijk goed met uitzicht op kortweg helemaal puik wel?!![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geeft niet.
Ik doe m'n best.
Of zoals jij zou zeggen: DOORWERKEN, LUL!
Ik eis copyrightvermelding!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:39 schreef petre86 het volgende:
ik heb een aantal neue foto's op mijn fotoboek geplempt
truste alvast
Hij heeft af en toe een koude plens water in z'n gezicht nodig om weer te focussen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Wat onthoud je toch allemaal??!![]()
ik probeer het elke dag tegen de spiegel te zeggenMaar die meneer is doordrenkt met vluchtgedragachtige eigenschappen.
. Typisch....
copyrightvermelding? .. waarvoor?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik eis copyrightvermelding!
Ik vind die halfdoorzichtige foto mooi. Heeft Des die gemaakt?
Precies. Die van jullie samen heb ik gemaaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
copyrightvermelding? .. waarvoor?
zelf gemaakt.. alles behalve waar we samen opstaan
nopsquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Die van jullie samen heb ik gemaaktMaar hij is erg schattig hoor
Ooh! Ja, sorry. Wat stom... maar ja... http://www.nietoverdrijven.com/galleries/image.php?p=DSC02846.jpg&g=efteling Begrijpelijk, of niet?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
nops
die is een snede uit de innercitypic
( http://upload.server8.org/p2321.jpg )
begrijpelijk verwarrendquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ooh! Ja, sorry. Wat stom... maar ja... http://www.nietoverdrijven.com/galleries/image.php?p=DSC02846.jpg&g=efteling Begrijpelijk, of niet?
Ach joh, who caresquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
begrijpelijk verwarrend
( ik moet meer sweatshirts kopen)
ik 15 min. eerderquote:Op woensdag 4 januari 2006 02:18 schreef wonderer het volgende:
En nu ga ik maffen want ik moet al om 8:30 weer op
Integendeel zelfs, als je echte griep te pakken hebt, dan voel je je een weekje of 2 kut, maar daarna ben je er wel vanaf voor de komende paar jaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:59 schreef Sunjammer het volgende:
Toch blijft de griep een kut uitvinding
En daar draai jij je hand vast niet voor omquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:54 schreef Semisane het volgende:
aloha....Dit belooft weer een "fantastische" dag te worden, en heeft weer eens de behoefte te discuseren over een beslissing die ik heb genomen....ze leren het ook nooit he....nou moet ik ze weer aan alle kanten vast lullen voordat ze mij zoals gewoonlijk gelijk gaan geven.
Nou ja ze doen maar he
Heeft dat virusje van Blubberzwijn uit Ede nu ook jou al te pakken gekregen door de gemeentegrens over te steken ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
Oh nou ja, ik ben altijd één keer per jaar ziek... dus ik ben er voor de rest van het jaar weer vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |