Ik luisterde helaas een goed nummer in het Engelsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
eindelijk is het mij ook eens gelukt om als eerste te posten.
CDP, men heeft behoefte aan een Nederlandstalige TT we wonen immers in Nederland
maar over dat recept gesproken, je moet wel zorgen dat je er ook wat room bij doet anders kunnen de tomaten wat zuur lijken daarom moet je ze ook eerst een beetje smorenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik luisterde helaas een goed nummer in het Engels
\Kheb al veranderd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu wil ik best mijn bericht editten om mijn kop te redden, maar als CDP dat niet doet hang ik alsnog
die heb je wel verdientquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*verlangt naar een smilie*
Mwjah ik wil er eentje maken maar heb echt GEEN idee hoe dat moet..quote:
awwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. brakhele dag niks gegeten, alleen maar overgegeven
klinkt ziekigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. brakhele dag niks gegeten, alleen maar overgegeven
als ik alleen al eten zie ga ik bijna over m'n nekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
awwIk ben net van mn maagprobleem af..
Dan houd k de opmerking dat k keitrek in de Mc heb maar binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
als ik alleen al eten zie ga ik bijna over m'n nek
dat heb ik nou ook altijd!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan houd k de opmerking dat k keitrek in de Mc heb maar binnen
Mwjah een chicken wrap v/d BK gaat er ook wel inquote:
Nee, er was er gisteren 1 jarigquote:
das jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:45 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee, er was er gisteren 1 jarig
morgen ook iemand
en vrijdag ook...
Vandaag niemand
ikkequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef davidov het volgende:die gast begint nog meer op mn zenuwen te werken dan normaal
ken jij die mensen dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das jammer![]()
er zijn er wel jarig!
Verjaardagen op 3 januari:
• Richelle
KNIP
• Juul
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
das jammer![]()
er zijn er wel jarig!
Verjaardagen op 3 januari:
• Bacoteveel
Ja ok maar dat ga ik echt niet vieren hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee, maar dan zijn ze nog wel jarig!![]()
oh jammer had wel zin in een feestje!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:55 schreef davidov het volgende:
[..]
Ja ok maar dat ga ik echt niet vieren hoor
Heb genoeg feestjes voorlopigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh jammer had wel zin in een feestje!![]()
dan de volgende keer maar weer![]()
hongur!!!quote:
10 miles high clubquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
Ik wil ook nog wel 's een pilot doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |