Tyfus, lepra, cholera, builenpest en pokken!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tering is een heel erge, enge ziekte.
*zucht*quote:
Dit klinkt als een super gezellige en goeie tijd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
*zucht*
Dát waren pas tijden! Toen mensen nog over de verstandelijke vermogens beschikte om op een irc-server in te loggen... toen jij nog gewoon 's avonds frituurhapjes maakte... gewoon voor de gezeligheid af en toe een leuk stukje muziek opzette... toen we Ang3l nog niet hadden!
No shit Sherlockquote:
5 jaar...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dit klinkt als een super gezellige en goeie tijd!
Lang geleden?
That's IT!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dit klinkt als een super gezellige en goeie tijd!
Lang geleden?
Moet k helpen zoeken?quote:
*wist telefoon nr*quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Parleur het volgende:
... toen we Ang3l nog niet hadden!
Ik weet niet meer waar en wanneer 'k 't verloren hebquote:
UND WARUM!?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef DennisMoore het volgende:
Sie war geil, diese Zeit.
na IC?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar en wanneer 'k 't verloren heb
Zeg nouhou...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar en wanneer 'k 't verloren heb
Jah, zonder dat ik gewond raakte, toen ik nog korte nummers opzette enzo... Connection reset by peer...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:45 schreef Parleur het volgende:
[..]
*zucht*
Dát waren pas tijden! Toen mensen nog over de verstandelijke vermogens beschikte om op een irc-server in te loggen... toen jij nog gewoon 's avonds frituurhapjes maakte... gewoon voor de gezeligheid af en toe een leuk stukje muziek opzette... toen we Ang3l nog niet hadden!
Had ik voor IC wel een leven dan?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*wist telefoon nr*
*blockt personen op MSN*
Ik ga naar de MM!
Je had iig wel sociale contactenquote:
Wordt aan gewerkt, captain!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik wacht op een briljant idee voor een meeting een week eerder in E..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel leuker zijn..
Ja! En dat we ons allemaal oprecht afvroegen wie 'peer' eigenlijk was! En nu weten we eigenlijk dat Ang3l toen al meer geinfiltreerd was dan we toen konden vermoeden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Jah, zonder dat ik gewond raakte, toen ik nog korte nummers opzette enzo... Connection reset by peer...
Those were the days
quote:
Wat ben je toch schattig stalkerig obsessedquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:52 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ja! En dat we ons allemaal oprecht afvroegen wie 'peer' eigenlijk was! En nu weten we eigenlijk dat Ang3l toen al meer geinfiltreerd was dan we toen konden vermoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |