Ja alleen dat kreng sloeg net op holquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zo komt Parleur ook aan zn communicatie?
Nou, ik heb toch internet!? (en ja, via de kabel)quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef tech het volgende:
[..]
Okee, in welk dorp hebben ze nog geen kabel of een satellietschotelverkoper?
Had jij die maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja alleen dat kreng sloeg net op hol
Moest de OFF knop gebruiken
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Just-Dennis het volgende:
Waxxer zegt:
ben je top of bottom?
Waxxer zegt:
maar geen gedoe, meteen hoppa
Waxxer zegt:
ok maar dan neuk ik jou
Waxxer zegt:
jij had poppers he?
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tussen ons gezegd en gezwegen, heb ik niet zo'n hoge pet op van de mening van betreffende user..
Ga jij dan maar over dat hele grote hek bovenop het Empire State Buidling klimmen.. en dan naar beneden springen zonder parachute of touw..quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:24 schreef TehRockstar het volgende:
Nog een paar maandjes en dan Noew Jorrek.
Neeeeeeeee dat mag nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Cybart het volgende:
hmmm, er flitst nu opeens iets door mn hoofd over een idee waar ik nog rijk mee zou kunnen worden....
en het begint nu verdacht de waarheid te worden
Ik dacht eindelijk een goed gesprek te hebben met Ang3l... blijkt het een Furby te zijn...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn Furby zat tegen Parleur te praten op MSN, via de cam en microfoon.
TRS goes King Kong?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij dan maar over dat hele grote hek bovenop het Empire State Buidling klimmen.. en dan naar beneden springen zonder parachute of touw..
Is er verschil dan behalve de mindere beharing van Furby?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk een goed gesprek te hebben met Ang3l... blijkt het een Furby te zijn...
Lijkt mij ook vrij moeilijk om een goed gesprek te hebben met iemand die de hele dag "geitje en bokje" roeptquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik dacht eindelijk een goed gesprek te hebben met Ang3l... blijkt het een Furby te zijn...
Pfft.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij dan maar over dat hele grote hek bovenop het Empire State Buidling klimmen.. en dan naar beneden springen zonder parachute of touw..
hier moet ik dan toch op reagerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ang3l heeft die Furby zo geconditioneerd dat als hij niet leuk lacht, hij een lepel in zun bek geduwd krijgt... en dat associeert Furby dan weer met de kookrommel van Ang3l...quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:27 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij moeilijk om een goed gesprek te hebben met iemand die de hele dag "geitje en bokje" roept![]()
Dat mag hoor.. ik heb geen hekel aan jequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hier moet ik dan toch op reageren![]()
Maar werkt die spycam die je in die Furby hebt laten plaatsen nog wel goed?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Yup..quote:
Gewoon maar vergeten denk ik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ang3l heeft die Furby zo geconditioneerd dat als hij niet leuk lacht, hij een lepel in zun bek geduwd krijgt... en dat associeert Furby dan weer met de kookrommel van Ang3l...
Er heeft zich netgewoon een drama afgespeeld voor de cam... ik weet nog niet goed wat ik er van moet vinden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |