Nou nee, tori amos is meer nichtenmuziek dan pottenmuziekquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Cybart het volgende:
lesbische muziek
dat is toch tori amos?
ik ken geen lesbisch
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef creno het volgende:
halloooooo
allemaal een héél gelukkig nieuwjaar !
deze, heb hem zelfs alweer gebakken op cd liggen voor in de autoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cyb..
Welke jaarmix raadde jij nou aan?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, tori amos is meer nichtenmuziek dan pottenmuziek
Lesbische muziek is een beetje zoals jouw gedrag: Semi namaak stoer
Melissa Etheridge of zo. Of Kitty.
Vielen dankquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
deze, heb hem zelfs alweer gebakken op cd liggen voor in de auto
Je vergeet Sugar Leequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee, tori amos is meer nichtenmuziek dan pottenmuziek
Lesbische muziek is een beetje zoals jouw gedrag: Semi namaak stoer
Melissa Etheridge of zo. Of Kitty.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och... gezien de aziatische dames die je hier vaak laat zien....
Niet?quote:
quote:
Grote jongen hoor. Daar bewijs je echt wat mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Weg met al die profielen sites.. Zelfs m'n fotoboek is leeg.
.
Hij's op 21%quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
deze, heb hem zelfs alweer gebakken op cd liggen voor in de auto
Je durft je hoofd niet te laten zien?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Weg met al die profielen sites.. Zelfs m'n fotoboek is leeg.
.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef Cybart het volgende:
en mijn klasgenoten denken nog steeds dat ik naar Belle ga omdat het zo'n lekker wijf is![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je durft je hoofd niet te laten zien?
aanzien hequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan willen ze het ECHT niet weten van je he
*plaats cybart op voetstukje* nou, heel even danquote:
Geen grappen over z'n lengte!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Ang3l het volgende:
*plaats cybart op voetstukje* nou, heel even dan
Wat bedoel je daar nou weer mee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"mompelt" vrije uitnodiging voor andere users"![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen grappen over z'n lengte!.
het is zelfs niet voor homo'squote:
lolquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen grappen over z'n lengte!.
Allemaal verkapte nichten met hun toekomstige faghags natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is zelfs niet voor homo's
althans dat was de conclusie die Ryan_R, Creno, MM en ik hadden na een avond HMH
allemaal kleffe hetero stelletjes
witte zakdoekjes enzo om haar uit te zwaaien niks?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Ang3l het volgende:
Vrijdag gata mijn spaanse puta me verlaten. Ze vertrekt voorgoed naar Spanje
[afbeelding]denk aan me vrijdag, ik ga janken
(ow ja, links is m'n turske amchuckje)
Nou dan doe ik het zelf maar weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar nou weer mee..
En sinds wanneer is het hier toegestaan om zonder toestemming foto's van andere Fok-ers te posten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan doe ik het zelf maar weer![]()
Ach ze kan wel wat hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
witte zakdoekjes enzo om haar uit te zwaaien niks?
of is dat een hatelijk gebruik daaro?
*confused*
Ach we hebben jou in die jas die TRS zo mooi vindt ook al zo vaak gezienquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En sinds wanneer is het hier toegestaan om zonder toestemming foto's van andere Fok-ers te posten?.
En dan nog. Ik maak liever zelf uit of en zo ja welke foto's van mij hier worden gepost.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach we hebben jou in die jas die TRS zo mooi vindt ook al zo vaak gezien
Wat een ophef om niks. Als het nu een beschamende pose was of naakt of zoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan nog. Ik maak liever zelf uit of en zo ja welke foto's van mij hier worden gepost..
Dan speel je direct in de kaarten van TRSquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet maar een andere winterjas kopen..
Steen des aanstoots is alweer verpulverdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dan nog. Ik maak liever zelf uit of en zo ja welke foto's van mij hier worden gepost..
Je hebt die jas na een jaar nog steeds?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik moet maar een andere winterjas kopen..
Het gaat om het principe.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een ophef om niks. Als het nu een beschamende pose was of naakt of zotis maar een foto. Waar ben je bang voor?
dat mensne er al googlend achter komen dat je homo bent? Damn, dat zou erg zijn ja...
Nou kijk, sommige mensen moeten zelf dingen betalen, in tegenstelling tot kindjes die ieder jaar een nieuwe jas krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:02 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je hebt die jas na een jaar nog steeds?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |