quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De hemel beware ons, dat je nog een tweelingbroer hebt, en dat die hier ook komt posten
way to much![]()
Ook niet.quote:
Vast een die enorm uniek is en door geen enkele horoscoop te bevatten isquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geef dan eens een omschrijving waar je jezelf wel in herkend..
Er staan wat zelf-beschrijvende trefwoorden op m'n gay.nl-profiel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Geef dan eens een omschrijving waar je jezelf wel in herkend..
De oppervlakkige chinese astrologie jah, maar als je d'r verder in gaat is bijna idere horoschoop uniek. Net zoals de westerse afhangt van je plaats, tijd, maand etc. Er is niet 1 persoon op dezelfde lengte/breedte graad en tijd geboren (nou ja, BIJNA niemand) dus die zijn vrij uniek. Alleen daar ben je dan weer úren mee bezig om die 1 te maken (met wiskunde en efemeriden en huizen en planeetstanden etc)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Het is ook van de zotte dat alle mensen die in hetzelfde jaar geboren zijn, qua karakter sterk op elkaar zouden lijken. Dan zou je bijvoorbeeld een kleuterklas vol hebben met kinderen voor wie geldt: "Een Tijgerkind kan nogal wild zijn en veel ongelukjes hebben, en vaak in een ruzie verwikkeld zijn. Het zijn tamelijk luidruchtige kinderen die problemen hebben op school.".
De stand van planeten en sterren die mijn karakter bepalen en mijn toekomst voorspellen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef Ang3l het volgende:
De oppervlakkige chinese astrologie jah, maar als je d'r verder in gaat is bijna idere horoschoop uniek. Net zoals de westerse afhangt van je plaats, tijd, maand etc. Er is niet 1 persoon op dezelfde lengte/breedte graad en tijd geboren (nou ja, BIJNA niemand) dus die zijn vrij uniek. Alleen daar ben je dan weer úren mee bezig om die 1 te maken (met wiskunde en efemeriden en huizen en planeetstanden etc)
Ach, ze zijn wel melig om te lezen, die algemene horoscopen
So?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je lijkt wel vaak jaloers te zijn..
Daar heb ik niets te zoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er staan wat zelf-beschrijvende trefwoorden op m'n gay.nl-profiel.
O ja, jouw karakter wordt bepaald door de lesbische muziek die er gedraaid wordt hequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De stand van planeten en sterren die mijn karakter bepalen en mijn toekomst voorspellen....
Of een zwart gat misschien, in jouw geval.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De stand van planeten en sterren die mijn karakter bepalen en mijn toekomst voorspellen....
Een lading trefwoorden:quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Daar heb ik niets te zoeken..
Nee, dat heeft invloed op mijn humeur op zo'n avond. Da's wat anders dan karakter.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jouw karakter wordt bepaald door de lesbische muziek die er gedraaid wordt he
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Of een zwart gat misschien, in jouw geval..
quote:
Tori Amos is voor homo's.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Cybart het volgende:
lesbische muziek
dat is toch tori amos?
ik ken geen lesbisch
Veel lesbischer dan jij worden ze niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:31 schreef Cybart het volgende:
lesbische muziek
dat is toch tori amos?
ik ken geen lesbisch
wat voor een saai iemand is dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een lading trefwoorden:
------------------------------------------------------
monty python - finkers - l.o.g. - red dwarf - gummbah - the red guy - 11.527 mp3's - klassiek - jazz - dance - triphop - bier - whisky - DANSVLOER - P1800 - kantoor - play.com - google - fok - msn - procrastinatie - epibreren - isaac asimov - stephen fry - bbc - TOP GEAR - cartoon network - publieke omroep - politiek - geschiedenis - droogkloot - bijdehand - groen - out - eeuwige vrijgezel - intelligent - dwaas - moeilijk - lief - gesloten - gevoelig - nuchter - onzeker - afstandelijk - aanhankelijk - rustig - lui - rommelig - selfcentered - onthecht - hubrofoob - toeschouwer - tevreden
.. zei het meisje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
Veel lesbischer dan jij worden ze niet.![]()
ik dacht dat we overeengekomen waren dat jij vandaag je kop tegen me zou dichthouden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Veel lesbischer dan jij worden ze niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |