metquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
met of zonder de kosten van gebruik van uw mobiele telefoon?
Bokje geitje bokje geitjequote:
oeh, dan kan het niet op de Char Methodequote:
Oh god.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg wijsneus, die is gewoon van de dierenriem
die heeft niets met China te maken![]()
Tiger people are sensitive, given to deep thinking, capable of great sympathy. They can be extremely short-tempered, however. Other people have great respect for them, but sometimes tiger people come into conflict with older people or those in authority. As the fighting animal, those born under tiger's sign are sensitive, aggressive, unpredictable, charming, emotional, courageous and capable of great love.quote:
something with a m?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh, dan kan het niet op de Char Methode
dan moet ik het net als die nederlander doen..... via google
De hemel beware ons, dat je nog een tweelingbroer hebt, en dat die hier ook komt postenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh god.
Je hebt ook een Ram in de Chinese dierenriem..
Ik ben een Tweelingen.
and what about monkeys from 1968quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tiger people are sensitive, given to deep thinking, capable of great sympathy. They can be extremely short-tempered, however. Other people have great respect for them, but sometimes tiger people come into conflict with older people or those in authority. As the fighting animal, those born under tiger's sign are sensitive, aggressive, unpredictable, charming, emotional, courageous and capable of great love.
Daar ging mn roséquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De hemel beware ons, dat je nog een tweelingbroer hebt, en dat die hier ook komt posten
way to much![]()
Ja, dat zeg ik, kolder. Ik herken mezelf daar niet in.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Tiger people are sensitive, given to deep thinking, capable of great sympathy. They can be extremely short-tempered, however. Other people have great respect for them, but sometimes tiger people come into conflict with older people or those in authority. As the fighting animal, those born under tiger's sign are sensitive, aggressive, unpredictable, charming, emotional, courageous and capable of great love.
Waar is de middelvingersmiley?quote:
No thanksquote:
en dat was een dikke 1 - 0 voor de mensen die van middelbare scholen af zijn)quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De hemel beware ons, dat je nog een tweelingbroer hebt, en dat die hier ook komt posten
way to much![]()
Deze dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, kolder. Ik herken mezelf daar niet in.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:20 schreef Ang3l het volgende:
Deze dan?
TIJGER
Moedig, hartstochtelijk, onderhoudend en charismatisch. De Tijger heeft vaste overtuigingen, is wilskrachtig en vastberaden, alert en intelligent. Actieve geest, boordevol ideeën. Houdt van uitdagingen en kan moeilijk stilzitten. Onafhankelijk en bereid risico's te nemen. Rusteloos, soms vrij impulsief, maar van binnen vaak gevoeliger dan anderen in de gaten hebben. Vaak succesvol. Het leven is vol ups en downs. De Tijger kan zich diep van binnen eenzaam en onbemind voelen, vooral als anderen hem of haar proberen te provoceren. Een Tijgerkind kan nogal wild zijn en veel ongelukjes hebben, en vaak in een ruzie verwikkeld zijn. Het zijn tamelijk luidruchtige kinderen die problemen hebben op school. Als volwassene heeft de Tijger meestal niet zo'n behoefte aan kinderen, maar als ze er eenmaal zijn vindt een Tijgerouder ze fantastisch, al blijft dat altijd een beetje op een afstandelijke manier. Een Tijger heeft een praktische benadering van het ouderschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |