Toedeledokiequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef TehRockstar het volgende:
'[m] pubers sexy en gewaagd'. is best een eng topic.![]()
Nou, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
http://www.gay.nl/xJustgayx
zou hij overleden zijn?!![]()
Zo iets jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben dermate histerisch dat je dat in mijn gezicht moet roepen en mij moet slaan om het me duidelijk te maken
Oh ja...even overheen gelezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar de verbetering in je quote.
[..]
Dan kijk je volgens mij naar de verkeerde personen...en daarbij ze zullen natuurlijk eerst zeggen dat ze enkel vrienden willen zijn, want ze willen niet te wanhopig overkomen, want eigenlijk willen ze je kleren van je lijf scheuren?quote:Ik zie ze iig niet...en alle leuke willen alleen vrienden zijn ofzo
[..]
Ja...of gewoon een soort vaste avond....Zoiets als een Dinsdag Avond Film Avond (DAFA Kan ook met Donderdag overigens.quote:Misschien handig om wel een afspreektermijn in te stellen? bv minimaal zoveel uur/dagen van te voren?
Was het virueel in je gezicht slaan niet duidelijk genoeg dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanneer kom je??
RRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAHHHHWWWWWWWWW!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik raak in een psychose!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Was het virueel in je gezicht slaan niet duidelijk genoeg dan?
Denk het niet.. Alle "leuke jongens" zijn niet geinteresseerd en voor de rest kom k maar weinig tegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh ja...even overheen gelezen.
[..]
Dan kijk je volgens mij naar de verkeerde personen...en daarbij ze zullen natuurlijk eerst zeggen dat ze enkel vrienden willen zijn, want ze willen niet te wanhopig overkomen, want eigenlijk willen ze je kleren van je lijf scheuren?
Dinsdag is Sneak..daar moet je vanaf blijvenquote:[..]
Ja...of gewoon een soort vaste avond....Zoiets als een Dinsdag Avond Film Avond (DAFA Kan ook met Donderdag overigens.)
ff doorsturen die stuf keej?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk het niet.. Alle "leuke jongens" zijn niet geinteresseerd en voor de rest kom k maar weinig tegen
[..]
Dinsdag is Sneak..daar moet je vanaf blijven
Maar kun je beter Woensdag pakken denk..
Je krijgt ze niet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ff doorsturen die stuf keej?dan bejje skatjuh
Woensdag....ook goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Denk het niet.. Alle "leuke jongens" zijn niet geinteresseerd en voor de rest kom k maar weinig tegen
[..]
Dinsdag is Sneak..daar moet je vanaf blijven
Maar kun je beter Woensdag pakken denk..
Gossie gossie gossie toch....maar goed ik weet ook niet wat voor een type jij leuk vind, dus tja...ik weet ook niet hoe onmogelijk je taak is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
Mij ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Woensdag....ook goed.Maakt mij verder niet uit hoor.
Pretty Impossible meestalquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gossie gossie gossie toch....maar goed ik weet ook niet wat voor een type jij leuk vind, dus tja...ik weet ook niet hoe onmogelijk je taak is.
Maar je bent hasssstikke leuk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Pretty Impossible meestal
Zeg jij dat even tegen de jongens die ik leuk vind?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Maar je bent hasssstikke leuk.
Maar dat weten ze toch wel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg jij dat even tegen de jongens die ik leuk vind?
Schijnbaar vinden zij van nietquote:
Dan ga je toch naar de volgende?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden zij van niet
Dus dat is je type.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Die zoon is zo lekker![]()
Gelukkig maar...dus je weet al wat je gaat doen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef Waxxer het volgende:ouders
Ze weten me altijd met beide benen op de grond te krijgen
Even navragen qya huursubsidie enz en dan opnieuw alles afwegen.... Want diploma is één, de verdere toekomst is de volgende vraag. En ze reageerden ook nog allebei rustig en meedenkend![]()
Dat had ik absoluut niet verwacht!
Mooi...nu ff aan al die andere nichten op dit forum door geven en dan hebben we een film avond.quote:
Nou, biju dit soort dingen heb ik altijd 2500 vragen, mijn ouders hebben dat even kunnen terugbrengen tot een overzichtelijke tienquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gelukkig maar...dus je weet al wat je gaat doen?
onder andere...quote:
iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Mooi...nu ff aan al die andere nichten op dit forum door geven en dan hebben we een film avond.
Ach ja...beter dan een neus in je knobbel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:03 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb net ontdekt dat ik een heel klein beetje een knobbel in m'n neus heb.
Ach ja...als het maar ietsjes duurder is en het is een heel stuk groter is het wellicht een goed idee, behalve dan als je denkt dat je binnen een jaar weg bent uit Zwolle, dan heeft al het verhuizen en opknappen ook geen zin...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, biju dit soort dingen heb ik altijd 2500 vragen, mijn ouders hebben dat even kunnen terugbrengen tot een overzichtelijke tienbij wijze van. Heb zelfs pappie op zijn werk gestoord
Maar kijk.... Deze woning heeft op zich een heel antrekkelijke huurprijs, want negen v/d tien woningen in deze klasse hebben een gaskachel en deze heeft een degelijke cv-ketel. Het is niet te oud en ligt in een rustige woonwijk. Daar komen niet veel woningen vrij.
Nou en ik weet niet wat er gaat gebeuren met mij qua toekomst, dan kun je bijv NIET gaan verhuizen, of juist wél als je iets als dit krijgt aangeboden. Het is een heeelll stuk groter en maar ietsje duurder.
Lijkt me wel he schat....ik ga echt niet naar Almere-buiten toe ofzow.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
maar semisane.. Word t amsterdam-based of wa?
Ja nee even voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me wel he schat....ik ga echt niet naar Almere-buiten toe ofzow.![]()
Unlimited geld niet voor IMAX..quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:22 schreef Semisane het volgende:
Daarbij...Tuschinski is by far de meest prettige bios in het land...dus daar moeten we gebruik van maken....oh en uiteraard de Arena....want die heeft de IMAX en dat kijkt ook heel prettig.Batman in zijn rubbere pakje kwam er toch veel beter uit op het IMAX doek...moet ik zeggen.
![]()
Waaaaaat!!!! de uitzuigers!! schandalig....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Unlimited geld niet voor IMAX..
Niet dat het me tegenhoud..HP4 was erg prettig met een kaartje voor Chicken Little
Ik vind t ook schandelijk..maar het is te omzeilenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waaaaaat!!!! de uitzuigers!! schandalig....Nou ja....dan betaal ik maar als er echt een goeie film in de imax komt...maar voor de rest...de unlimited pas.
harry potterquote:
Och ja....na ja die vind ik toch nie zo zo....dus ik sla die ook maar over.quote:
Ik wil 2nite denk ik In Her Shoes gaan zien...toch "gratis"quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och ja....na ja die vind ik toch nie zo zo....dus ik sla die ook maar over.Of niet natuurlijk..want het maakt toch niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |