Maarre dit is wel een goed idee dus.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja hallo..Semisane woont ook in Amstelredamme!
Daar hebben we keus uit Tuschinski, De Munt, Arena en City
Vind ik goed genoeg
Als je meewil doen kom je maar naar ons
Ah die moet ik nog zien..net zoals In Her Shoes en Narniaquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Semisane het volgende:
[
Mogge allemaal.
[..]
Maarre dit is wel een goed idee dus.Ben nu toch van plan elke film te kijken die in de pathe biosjes komen...incluus de kinderfilms
![]()
Beetje jammer dat ik nu pas las dat je niemand had oom naar de film te gaan....gisteren naar History of violance geweest, goeie film
Is t in Zwolle?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:10 schreef Waxxer het volgende:
Kutkutkutkut....... dat huis is gaaf... qua oppervlakte en indeling...
Naja, hahai!
Ja, en de slaapkamer is groter dan mijn woonkamer van nu, een aparte keuken, een veel grotere woonkamer dus dan nu, de badkamer is groter, en er is zelfs een tuintje. Er gaat wel huursubsidie vanaf, maar de woning is 80 p/m duurder dan waar ik nu woon en dus zou ik ook meer aan gas/licht/water kwijt zijn, én het ligt wél een eind buiten het centrum - de buurt is rustig, de woningen redelijk nieuw, gesloten geiser ipv het open dingetje dat ik nu heb....quote:
Moeilijke keuze jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, en de slaapkamer is groter dan mijn woonkamer van nu, een aparte keuken, een veel grotere woonkamer dus dan nu, de badkamer is groter, en er is zelfs een tuintje. Er gaat wel huursubsidie vanaf, maar de woning is 80 p/m duurder dan waar ik nu woon en dus zou ik ook meer aan gas/licht/water kwijt zijn, én het ligt wél een eind buiten het centrum - de buurt is rustig, de woningen redelijk nieuw, gesloten geiser ipv het open dingetje dat ik nu heb....
Eigenlijk is het perfect, maar dan moet ik weeeeerrrr helemaal alles gaan opknappen plús dat de maandlasten wel aardig zullen stijgen, tenminste, voor iemand in mijn positie.En ik heb nog geen werk. Als ik nou al gewoon werk had op welke manier, a la....
Narnia moeten we ook nog zien....in her shoes....ok ok ik moet me duidelijker uitdrukken...ik ga naar elke film, behalve Romcom's, want als ik ergens een gierende hekel aan heb......dan liever nog kabouter plop.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah die moet ik nog zien..net zoals In Her Shoes en Narnia
Nee, naja, ik krijg wel puntenmindering als ik weiger, maar dat is te overzien. Het is alleen een stuk groter en een prijs niveau hoger, als ik nou a la minute werk zou hebben geen probleem, maar al die opknapperij, en ik weet niet hoe láng ik nog in Zwolle woon (qua studie) enz enz enz.... moeilijkmoeilijkmoeilijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar ben je nou "verplicht" om dat huiske te gaan overwegen ofzo?
(ksnap er de ballen van en zal wel moeten binnenkort)
Lijkt me dus dat je nooit meer met hem om zal gaan? Tsssk een date af sms-en...hoe laag kan je gaan.quote:
Ik ben nog in Amsterdam vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Narnia moeten we ook nog zien....in her shoes....ok ok ik moet me duidelijker uitdrukken...ik ga naar elke film, behalve Romcom's, want als ik ergens een gierende hekel aan heb......dan liever nog kabouter plop.![]()
![]()
Nee hoor, niet moeilijk, bij zoveel twijfels gewoon niet doen, is de moeite niet lijkt me...quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, naja, ik krijg wel puntenmindering als ik weiger, maar dat is te overzien. Het is alleen een stuk groter en een prijs niveau hoger, als ik nou a la minute werk zou hebben geen probleem, maar al die opknapperij, en ik weet niet hoe láng ik nog in Zwolle woon (qua studie) enz enz enz.... moeilijkmoeilijkmoeilijk.
Tja...ik werk tot vrij laat..quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben nog in Amsterdam vandaagen niemand wil mee naar Narnia..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nee hoor, niet moeilijk, bij zoveel twijfels gewoon niet doen, is de moeite niet lijkt me...
streng, welnee...praktisch....iemand moet toch voor jou beslissen....kan jij zelf blijkbaar niet.quote:
Zeg weet je hoe geil hij isquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Lijkt me dus dat je nooit meer met hem om zal gaan? Tsssk een date af sms-en...hoe laag kan je gaan.![]()
awww...da's liefquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...ik werk tot vrij laat...zou anders wel mee gaan hoor.
![]()
Maakt niet uit voor mij....Al zo ik een date hebben met Christian Balequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg weet je hoe geil hij is?
Ben ik ook wel hoor.quote:
Zo'n grote operatie is dat toch niet ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben ik ook wel hoor.Vraag maar een keer aan Ramon, als we het film clubje van de grond krijgen.
![]()
Hij had een redelijke excuus..dus ik pik t welquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Maakt niet uit voor mij....Al zo ik een date hebben met Christian Bale![]()
.....als hij zou af-sms-en hoef ik zo iemand nooit meer te zien hoor.....ik ga liever niet om met trieste figuren.
Ja nou halloquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
streng, welnee...praktisch....iemand moet toch voor jou beslissen....kan jij zelf blijkbaar niet.
Je bent gewoon te makkelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij had een redelijke excuus..dus ik pik t wel
Helemaal niet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Je bent gewoon te makkelijk
Morguh trouwens
Je wilt hem gewoon naakt zien...dat is het he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij had een redelijke excuus..dus ik pik t wel
Geen idee...ik heb wel eens iets anders proberen te organiseren voor een stelletje homo's.....nou....dat was niet makkelijk hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo'n grote operatie is dat toch niet ?
De foto's heb ik alquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je wilt hem gewoon naakt zien ...dat is het he.![]()
![]()
Tja....ik weet toch wat voor een draaikont jij bent...dus dacht ik, laat ik eens aardig zijn en voor jou beslissen.quote:
Het is toch gewoon afspreken minimaal een uur voor de film begint en klaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Semisane het volgende:
[..]
Geen idee...ik heb wel eens iets anders proberen te organiseren voor een stelletje homo's.....nou....dat was niet makkelijk hoor...al die nichten met al hun eisen en wensen ook.
Das wat anders dan het eggie....dat hoef ik je toch niet meer uit te leggen...toch?quote:
Dat zou je denken van wel ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is toch gewoon afspreken minimaal een uur voor de film begint en klaar?
Jij een kleine markt qua jongens/mannen? Moet je ze niet van je af slaan dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helemaal niet..![]()
Ik heb gewoon een kleine markt en moet die goed benuuten![]()
Vandaar de verbetering in je quotequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Das wat anders dan het eggie....dat hoef ik je toch niet meer uit te leggen...toch?
Ik zie ze iig niet...en alle leuke willen alleen vrienden zijn ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij een kleine markt qua jongens/mannen? Moet je ze niet van je af slaan dan?![]()
Misschien handig om wel een afspreektermijn in te stellen? bv minimaal zoveel uur/dagen van te voren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat zou je denken van wel ja.Nee idd...zoiets moet het zijn.
CDP is hot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar de verbetering in je quote.
[..]
Ik zie ze iig niet...en alle leuke willen alleen vrienden zijn ofzo
[..]
Misschien handig om wel een afspreektermijn in te stellen? bv minimaal zoveel uur/dagen van te voren?
Ik ben dermate histerisch dat je dat in mijn gezicht moet roepen en mij moet slaan om het me duidelijk te makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....ik weet toch wat voor een draaikont jij bent...dus dacht ik, laat ik eens aardig zijn en voor jou beslissen.En dan is het weer niet goed.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |