Wat voor bak heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Ach jeetje
ik bedoel stofzuigen![]()
Wat is daarmee? En wat voor kind? En wat is Superweet 16?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
Dat dikke kind bij My Supersweet 16
Ik gok iets Japansquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:21 schreef TehRockstar het volgende:
Waarschijnlijk een zo'n Opel-ding.
Dat MTV-gedoe.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is daarmee? En wat voor kind? En wat is Superweet 16?
die waar kug mee ge... ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:00 schreef Cybart het volgende:
die gast van Omroep Brabant staat op gee.nl
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat MTV-gedoe.
http://www.mtv.com/onair/dyn/sweet_16/series.jhtml
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Opel?
Neeee... toch?
Wel iets Duits... Een VW ofzo. Dan. Toch. He?
quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Dan heeft iemand jou geholpen bij het kopen van de/een autoKlopt he? Jij had zoiets van ja hallo hey, wat voor auto moet ik nemen en wat is goed en voor welke prijs enzo, en toen heb jij hulp van derden ingeroepen
Cool...nieuwjaar in Londen gedaan? Dat lijkt me ook wel tof idee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef Ryan_R het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!![]()
Londen was vet!
Je hebt toch allang hallo gezegd?quote:
Ik zat 2 uur terug nog in Almerequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je hebt toch allang hallo gezegd?![]()
Wil je nou wel of niet een film-clubje oprichten?![]()
![]()
ook g'lukkig NJ, zonder metro het centrum in?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:19 schreef Ryan_R het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!![]()
Londen was vet!
Als je gewoon Nederlands kan, had je al eerder geweten dat ik géén opel hadquote:
Almere!?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat 2 uur terug nog in Almere
En filmclubje?
Ik had the shoebox van SatC en internet dus t was nog te doen in Almere BUITEN!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Almere!?Och arme jonge toch....wil je er over praten?
Ja een flimclubjeMag je dan enkel lid van worden als je die pathe-pas hebt.
De metro reed wel gewoon, alleen sommige stations waren gesloten. Niet erg dus, gewoon een station eerder of later uitstappen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
ook g'lukkig NJ, zonder metro het centrum in?
Smileys vallen niet onder een officiele taalquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als je gewoon Nederlands kan, had je al eerder geweten dat ik géén opel had
ja of een fietsquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Smileys vallen niet onder een officiele taal
Naja, ik geef het op en neem maar ter kennisgeving aan dat je een auto hebt he?
Dan koop je die of koop je een los kaartjequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef Just-Dennis het volgende:
Ik wil ooook naar de film maar jaaaaa
kep niet zo'n stom pasje
ik moest een pasje hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan koop je die of koop je een los kaartje
Ow?quote:
Naja als clublid mag je vast ook wel eens een introducee meenemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:50 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Anders mocht ik niet lid worden!
Opzich wel een goed ideequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja als clublid mag je vast ook wel eens een introducee meenemen
*kuch kuch*quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:54 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Opzich wel een goed idee
een homo filmclub, paar keer per maand naar verschillende biossen
Pathe biossenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Verschillende biossen? Ik kocht juist die pas om kosten te besparen..en zonder OV gaat dat niet lukken![]()
Ja hallo..Semisane woont ook in Amstelredamme!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Pathe biossen
mja dan kan jij niet altijd mee
Zaal 1quote:
Zal dr over nadenkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja hallo..Semisane woont ook in Amstelredamme!
Daar hebben we keus uit Tuschinski, De Munt, Arena en City
Vind ik goed genoeg
Als je meewil doen kom je maar naar ons
Jaaa, daar zat ik tijdens dat Harry Potter prumjerre gedoe van Standaard.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |