Ik wil Josh insmeren met vloeibare chocolaquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Josh insmeren met vloeibare chocola![]()
Wat ben jij opeens een vies hoertje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Josh insmeren met vloeibare chocola![]()
Have fun met het eraf likken!quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een vies hoertje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wil ik insmeren met sambal.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens een vies hoertje.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze wil ik insmeren met sambal.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Jij met je spleetoog-kroepoekjes
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij met je spleetoog-kroepoekjes
Ik zou niet willen uitsluiten dat sommigen zich niet tot de nacht beperken met dergelijke bezighedenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef BB_Koning het volgende:
De nacht valt en het nachtleven begint, tenzij alles wat met chocola en likken te maken heeft ook midden op de dag zich voordoet, in dat geval valt de nacht en gaat alles op de gebruikelijke manier verder![]()
Je vergeet z'n ladyboys.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Jij met je spleetoog-kroepoekjes
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je vergeet z'n ladyboysshave..
Ik heb een goed oog voor talent, jij hebt dichtgeknepen ogen met geen talentquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]![]()
Jij met je tweederangs onbekende zangers en acteurtjes.![]()
Bryanboy heeft op aandringen van mij een Gay.nl profiel gemaakt.quote:
Rukpukje is 14. die heeft nog nergens haar om te ladyshaven.quote:
OMG.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bryanboy heeft op aandringen van mij een Gay.nl profiel gemaakt.![]()
Ach die ene haar....quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Rukpukje is 14. die heeft nog nergens haar om te ladyshaven..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Bryanboy heeft op aandringen van mij een Gay.nl profiel gemaakt.![]()
quote:woonplaats Manila, Philippi (Noord Holland/NL)
Kuch, vraag het hem zelf zou ik zeggen.quote:
Als we het niet doen voel je je niet meer thuis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:06 schreef TehRockstar het volgende:
Wat voorspelbaar altijd, dat gebitch op mij.
Kep liever wel dat hij zich thuis voelt, dan hoeft dat hier niet meer!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als we het niet doen voel je je niet meer thuis.
En dat willen we toch niet..
Ik dacht dat ie een grapje maakte dus ik moest even checken.quote:
Je hoort mij niet klagen hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als we het niet doen voel je je niet meer thuis.
En dat willen we toch niet..
Ik hoef hem niks te vragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Kuch, vraag het hem zelf zou ik zeggen.Yahoo staat op z'n blog.
Gaaf. En dan ben ik 18 ofzo en dan kom ik uit het nieuws omdat ik uit zon ding gered word en dan speelt Jake Gyllenhaal mij in een biografische film.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef hem niks te vragen..
Nou ja, behalve misschien of ie jou wil adopteren en je in zo'n zweterig atelier goedkope schoenen of t-shirts laat maken.
Of je leest gewoon over hem heenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een grapje maakte dus ik moest even checken..
Maar het was dus echt zo..
Je wordt eerder in de woensdagavond film na een tragisch dood gespeeld door een b-acteurquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gaaf. En dan ben ik 18 ofzo en dan kom ik uit het nieuws omdat ik uit zon ding gered word en dan speelt Jake Gyllenhaal mij in een biografische film.
Dan zijn we allebei blij.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je word eerder n de woensdagavond film na een tragisch dood gespeeld door een b-acteur
Mijn ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:17 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga ergens anders slowchatten, ik snap hier niks van
huppelze!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:23 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga nog wel wat rondhuppelen door mn kamer..
Kwaad niet, geirriteerd dat zeker, teleurgesteld? absoluut!quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:07 schreef BB_Koning het volgende:
Dan zal ik een bericht achterlaten.
Ik word zooooo fucking pissig al ik mensen homofobe opmerkingen hoor maken. Waarschijnlijk zijn jullie die fase al voorbij en doen die opmerkingen jullie niks meer, maar echt, ik kan zo kwaad worden![]()
![]()
![]()
Lekker dromen danquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:20 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga met al mn irritaties nu maar slapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |