Hoe heet tie wilde toch ook mee doen? maar had geen pas ofzow?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t ook schandelijk..maar het is te omzeilen
Wie doen er nou mee behalve moi, tu en je luver?
Wanneer beginnen we
In her shoes mag je toch echt alleen doen knul.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil 2nite denk ik In Her Shoes gaan zien...toch "gratis"
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
In her shoes mag je toch echt alleen doen knul.![]()
Volgende week (12 jan) gaan er 3 toppers draaien:quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoe heet tie wilde toch ook mee doen? maar had geen pas ofzow?
Maar goed...we kunnen gewoon ook met z'n 3tjes jaTja...volgende week denk ik dan maar? Want deze week zijn we al 3 keer naar de film geweest.
Anna Nicole Smith.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanavond
Anna Nicole Smith, Dennis Rodman en Macaulay Culkin schijnen al bevestigd te zijn
Geweldige tv zoals we dat hier niet kunnen maken...
Komen daar ook torrentjes van?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanavond
Anna Nicole Smith, Dennis Rodman en Macaulay Culkin schijnen al bevestigd te zijn
Ik gok de liveshows en de dagelijkse samenvattingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komen daar ook torrentjes van?.
awwquote:
Vorig jaar kon je wel via internet 1 stream volgen..hoop dat het dit jaar idd ook weer zo is...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:07 schreef beaverhausen het volgende:
Ik hoop dat het ook gewoon via internet te volgen is, net als The Farm vorig jaar..
Narnia willen we ook idd nog wel zien...zal wellicht van het weekend worden...of vrijdag. Laat het wel ff weten danquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgende week (12 jan) gaan er 3 toppers draaien:
Mrs Henderson Presents (al gezien maar wil ik zeker nog een x zien)
Rumor Has It (Jennifer)
Jarhead (Jake)
Dus willen jullie nog iets zien voor die tijd?
Ik wil Narnia nog wel graag zien..
Anne Nicole.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Vanavond
Ik ben alleen zaterdagavond niet beschikbaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Narnia willen we ook idd nog wel zien...zal wellicht van het weekend worden...of vrijdag. Laat het wel ff weten dan
FOTO!quote:
ja daahaagquote:
Ok...kzal het ff onhouden....kijken of we vrijdag gaan...of zondag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ben alleen zaterdagavond niet beschikbaar
Idols
Net gebeld..heb ook nog 2 kaartjes gewonnen bij Rexona en misschien kom ik op TV![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ok...kzal het ff onhouden....kijken of we vrijdag gaan...of zondag.
Nou...ik ga naar huis...
quote:
Zoooo lekker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je het zoooooooooo erg te pakken?
Dat wordt nog wat, als jij carriere gaat maken in Hong Kong
Hij moet volgens mij wel even een beugeltjequote:
Nouhou, volgens mij staan die tandjes wel recht hoor. Alleen op mn joeseraaicon staat het een beetje raar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij moet volgens mij wel even een beugeltje
Niet dat je zegt, tjee, daar moet een hele orthodontistenbehandeling van twee jaar tegenaan, maar die tandjes moeten iets rechter he?
Pas maar op dat het geen obsessie wordtHet is dat je naar New York gaat, het had ook peking kunnen zijn en dan had je niks van de omgeving enzo gezien
Naja, een tip: sla Chinatown niet over he
que?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef error het volgende:
Hmmm.. het wordt hier steeds meer een nichten- ipv een homotopic
Help?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan huursubsidie krijgen en dan betaal ik per maand net zoveel als nu
En ik heb de sleutels om te gaan kijken
HELP!!!!!!!!
Nou, het wordt zo "echt" opeens...quote:
Wanneer ga je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het wordt zo "echt" opeens...
Naja, moet eerst nog gaan kijken heKen alleen de plattegrond en de buurt.
waar gaat deze mafkees dan wonen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het wordt zo "echt" opeens...
Naja, moet eerst nog gaan kijken heKen alleen de plattegrond en de buurt.
Zwollle-townquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef davidov het volgende:
[..]
waar gaat deze mafkees dan wonen?
ik neem zo de busquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wanneer ga je?
Neem je fotos?
Zoals u reedsch hebt vernomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef davidov het volgende:
[..]
waar gaat deze mafkees dan wonen?
Wel foto's makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik neem zo de bus
Kán eventueeeeeellll foto's maken, mits er verlichting is (anders ga ik morgen weer). Ik zal eens zien. Moet iig zien hoe het eruit ziet met licht, zeg maar.
Have fun tonitequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:46 schreef davidov het volgende:
Jeeeh ik mag openen bij mn vereniging, nieuwe bar
Voor hen die ik morgenmiddag niet meer spreek...
Tot over een weekje, en de groeten uit de Alpen![]()
awwquote:
Ik ook, maar het huis staat al leegquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wel foto's makenben benieuwd hoe Casa de Waxje 2.0 eruit ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |