Alweer die formica-tafel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_361114s_avondhap_03-01-2006.jpg]afbeelding][/URL]
net achter de kiezen deze 'nep'maaltijd![]()
![]()
Had ik gisteren gemaakt en ja, die gassen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:43 schreef MUUS het volgende:
Chili con Carne.
Zonder foto, maar mét darmgassen.
je begint echt treurig te worden.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:21 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
[[url=http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_361114s_avondhap_03-01-2006.jpg]afbeelding][/URL]
net achter de kiezen deze 'nep'maaltijd![]()
![]()
Je begint knap vervelend te worden, knul.quote:
waarom blijf je als een kleuter jezelf bewijzen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef i-spy24 het volgende:
[[url=http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_377316i-spy24_middaglunch_04012006_II.jpg]afbeelding][/URL] net een uurtje geleden
[[url=http://img2.uploadimages.net/thumbs/tn_932107i-spy24_middagdrankje_04012006.jpg]afbeelding][/URL] En waar ik nu e.e.a te editten
Ga je nou janken? Je zou toch optiefen met je account van FOKals je niet kon bewijzen wat je zo hard schreeuwde over mij - dat ik nep foto's had van google -. Ik peper het nog ff hard in hoe jij jezelf voor schut zet door hard iets te roepen over anderen en als puntje bij paaltje komt gewoon een liegbeest eerste klas bent die helemaal niks heeft dan alleen gebakken blaat lucht. Maar troost je dit is was de laatste 'nep foto met papiertje want de boodschap is voor iedereen duidelijk geweest: Dat je gewoon een leugenaar eerste klas bent met je beschuldigingen/geblaat over anderen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:40 uur schreef 'golfer' het volgende:
Je begint knap vervelend te worden, knul.
Heb je nou nog steeds niet door dat je jezelf alleen maar verder voor schut zet?
Nou ja, nu laat je alweer een topic ontsporenquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:54 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ga je nou janken? Je zou toch optiefen met je account van FOKals je niet kon bewijzen wat je zo hard schreeuwde over mij - dat ik nep foto's had van google -. Ik peper het nog ff hard in hoe jij jezelf voor schut zet door hard iets te roepen over anderen en als puntje bij paaltje komt gewoon een liegbeest eerste klas bent die helemaal niks heeft dan alleen gebakken blaat lucht. Maar troost je dit is was de laatste 'nep foto met papiertje want de boodschap is voor iedereen duidelijk geweest: Dat je gewoon een leugenaar eerste klas bent met je beschuldigingen/geblaat over anderen.![]()
KLAAR ON-topic maar weer
Die eenzijdige uitspraak van jou heb ik nooit bevestigd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:54 schreef i-spy24 het volgende:
Je zou toch optiefen met je account van FOKals je niet kon bewijzen wat je zo hard schreeuwde over mij .
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Vanavond tomatensoep met ballenen broodjes.
Ik hoop dat ik iets proef, ben zo verkouden als wat
En verder niks erin? Is dat echt lekker?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef MUUS het volgende:
Gisteren zuurkool met worst.
Net tagliatelle met kipfilet, champignons, ui, knoflook, tomaat, paprika, kruiden en dat alles heb ik verdronken in witte wijn.
[..]
En verder niks erin? Is dat echt lekker?.
Ooooh, je bent dus toch normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef Auticia het volgende:
[..]!
Hoe ik nou weer op mayonaise kwam. Kaas.
En verder wel met groentes enzo hoor..
Het werd dus de Mac met als toetje Ben & Jerry's New York Super Fudge!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Chielus het volgende:
Hot-dogs van de Hema....met goddelijk kunstmatig sausje.
Ziet er idd allemaal best lekker uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
No pun intended, maar je hebt nogal een voorkeur voor Chinees/Indonische gerechten I-spy?
Vanwaar die voorkeur?
Maak je ze zelf allemaal of haal je ze af/laat je je ze bezorgen?
None Taken 'Golfer'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 uur vroeg 'golfer' het volgende:
No pun intended, maar je hebt nogal een voorkeur voor Chinees/Indonesische gerechten I-spy?
Vanwaar die voorkeur?
Maak je ze zelf allemaal of haal je ze af/laat je je ze bezorgen?
Ik snap iets niet, je hebt wel een voorkeur voor aziatisch eten, maar als je gaat uit eten wil je niet naar de jap of de chinees maar liever naar een tent waar ze boerenkool/zuurkool met worst serveren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:52 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
None Taken 'Golfer'
De nasi heb ik zelf ff via de wok bereidt. De soep ook,alleen de Chasiew heb ik bij de Chinees gehaald en de stukken kip die je op de nasi ziet zijn ook gehaald.
En ja ik heb inderdaad een voorkeur voor Aziatisch eten. Bij mij is juist een simpel stokbrood met hagelslag of pindakaas (of gewoon een frietje) eerder uitzondering dan gewoonte. Dus als mensen mij willen uitnodigen en naar de Japanner willen of de Chinees dan denk ik meestal: Zullen we gewoon naar een tent gaan waar ze boerenkool/zuurkool met worst serveren ofzoiets. Italiaan is ook goed. Mijn maaltijden zijn dan ook vrij voorspelbaar als ik eerlijk ben. Alleen het soort Keuken (Thais/Indisch/Surinaams etc.) wisselt)![]()
![]()
Recensie vogt binnenkort.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef i-spy24 het volgende:
Trouwens...die link naar die Toko die ken ik niet.:)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef BrauN het volgende:
Een foto met briefje erbij schijnt hip te zijn, dus bij deze:
[afbeelding]
mooi manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef BrauN het volgende:
Een foto met briefje erbij schijnt hip te zijn, dus bij deze:
[afbeelding]
Ah joh... 't is even doorbijten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef pascalheister het volgende:
lijkt me nou helemaal niks zo'n laptop![]()
appelmoesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Sylvana het volgende:
boerenkool met heel veel appelmoes
Ben je wel een Nederlander dan? Vind je brood echt lekker? Ik kan me dat niet voorstellen als je elke dag rijst eet, want rijst is gewoon zoveel keer lekkerder. Ik krijg vaak van Nederlanders te horen of ik dan niet zat wordt van elke dag rijst eten, maar Nederlanders eten toch ook gewoon elke dag brood!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef i-spy24 het volgende:
Laatst keek iemand me gestoord aan toen ik ergens in de snackbar een verse stokbrood met melkhagelslag opat en er helemaal lyrisch over was. Die eigenaar vd Zaak keek me aan zo van " Tuurlijk....alsof die man nooit zoiets eet " Nou inderdaad eet zelden brood. ' s ochtends meestal ontbijt yogurt/fruit en thee en in de middag afhankelijk waar ik ben loop ik een Chinees restaurant binnen voor Dimsum en soep.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef MUUS het volgende:
Die foto's.... het topic wordt steeds leuker..
Ik kwam hier nooit en nu kom ik elke dag kijken.quote:
Sollie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef MUUS het volgende:
Ik kwam hier nooit en nu kom ik elke dag kijken..
Nou, haute cuisine wat ik maak, heur!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Sollie.
Ik verwacht binnenkort ook wel eens een foto van jouw excuise maaltijdjes hier aan te treffen.
CUL is sowieso een leuk forum, vind ik.
Je moest ze eerst inkrassen ofzo, die haasjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef MUUS het volgende:
Oh, maar mijn varkenshaasjes met ontbijtspek kwam uit R&P.!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moest ze eerst inkrassen ofzo, die haasjes?![]()
Hetzelfde als gisteren maar dan anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef ruby het volgende:
Pad Thai: Thaise mie (roerbak) met van alles en nog wat erin.
Ik ga het voor het eerst maken dus ik ben benieuwd.
Ik vind dit een beetje flauw eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 10:23 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'ruby':
Pad Thai moet je -tenzij je echt goed kunt koken- ook niet zelf proberen te bereiden. Zeker met Thais eten,luistert het allemaal heel nauw. Zelfs sommigen die van die Kookboeken thuis hebben of vaak naar RTL4's Life & Cooking tips kijken en het dan proberen te bereiden is het heel vaak net niet of zelfs helemaal niet. Smaakt vaak naar de veredeld Pan-Europees bami gerecht.
Heb het vaak moet meemaken bij bezoeken en dan denk ik " leuk geprobeerd..maar dat dus geen 2 de keer " Dan kun je het beter kopen/halen/bestellen weet je tenminste dat je echt lekker eet.
Zonde van de tijd en alle moeite vooraf.
Was de Cola uitverkocht?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:34 schreef i-spy24 het volgende:
Half uurtje geleden ff ergens binnengelopen en DEZE MIDDAGHAP snel genuttigd. Voedzaam en vullend.![]()
Zoietsquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:26 schreef Frida28 het volgende:
-Nutteloze opmerking verwijderd-
Maak je ook wel eens géén foto's van je eten?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:34 schreef i-spy24 het volgende:
Half uurtje geleden ff ergens binnengelopen en DEZE MIDDAGHAP snel genuttigd. Voedzaam en vullend.![]()
Come to momma.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zoiets
[afbeelding]
Wordt ook wel ganache genoemd, een heel erg machtige chocoladetaartje![]()
Weer de Chinees bellen dus?quote:
Gebruik jij je gasfornuis wel eens? Hoe bekostig je eigenlijk je voedsel als je 2 keer per dag uit eten gaat?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:02 schreef i-spy24 het volgende:
Zo....zijn we weer. Was vanavond of all places in Uden.Nou... leek wel een dorp maar goed.
'K heb daar de boel verkent en DIT gegeten aka een lekkere Hollandse vette pot.
1 keer maar nooit weer. Morgen weer normaal eten.![]()
Hmm, dat klinkt goed!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Boterhammen met eiersalade, eendenpate en fazantenpate
Verjaardagrestjes opmaken
Zoiets en of ze een tafel voor me gereed willen houden. Maar terugkomend op mijn bezoek vandaag in Uden: Die frites met schnitzel was echt niet lekker. Veel te droog,smaakloos en de sla erbij was er een van " lik me vestje ". Maarja...wat wil je in ...Udenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 om 01:13 uur schreef 'golfer' het volgende:
Weer de Chinees bellen dus?![]()
Scroll eens terug naar mijn eten van afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 om 01:15 uur schreef 'Xennia' het volgende:
Gebruik jij je gasfornuis wel eens?
Gewoon zoals ieder ander. Met geld.quote:
Hoe bekostig je eigenlijk je voedsel als je 2 keer per dag uit eten gaat?
Nou nee hoor. Gewoon water met wat troep erin.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Zoiets. Maar die frites met schnitzel was echt niet lekker. Veel te droog,smaakloos en de sla erbij was er een van " lik me vestje ". Maarja...wat wil je in ...Uden. Alleen het bier was wat (hehe) Ben vanavond ook linea-recta in Amsterdam de eerste beste chinees binnengelopen om weer energie op te doen middels DEZE LATE-NITE SNACK dat zelfs met een CLOSE-UP je doet likkebaarden .
[..]
Ah ja, toen je helemaal zelfstandig de rijst had gekookt en de rest gehaaldquote:Scroll eens terug naar mijn eten van afgelopen weekend.
Komt die niet zo langzamerhand je keel uit, die 2-dagelijkse afwisseling tussen ChaSiew en Pekingeend?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:35 schreef i-spy24 het volgende:
Maar wel lekkere troep. Enne had alleen de chasiew gehaald moppie..
waarom hebben ze overal waar jij "naar binnen" loopt hetzelfde aanrechtblad?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:34 schreef i-spy24 het volgende:
Waar vul je ze mee?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:41 schreef Behh het volgende:
Nu een boterham met jam, vanavond witlof salade met gevulde portobello's
Ik vul ze met een mengsel van aardappelpuree, erwtenpuree, knoflook, chillipeper, uien, cheddarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar vul je ze mee?
* Bluezz doet ideeen op voor vanavond
Tnxxquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:21 schreef Behh het volgende:
Ik vul ze met een mengsel van aardappelpuree, erwtenpuree, knoflook, chillipeper, uien, cheddar
De knoflook ,chilli en uien bak ik even aan dit vermeng ik met de aardappelpuree en de erwtenpuree, hier doe ik room en boter door daarna de kaas erdoor, beetje peterselie.
En dat gaan in de portobello die gaat eventjes onder de hete grill tot de aardappelpuree een kleurtje heeft.
Wel even de portobello met extra boter bestrijken dan drogen ze niet uit !! Anders heb je een verschrompelde portobello op je bordquote:
Okidokiquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:29 schreef Behh het volgende:
Wel even de portobello met extra boter bestrijken dan drogen ze niet uit !! Anders heb je een verschrompelde portobello op je bord![]()
Dit kon je thuis niet maken omdat ??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:17 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Yo...vandaag vrij vroeg opnieuw een Hollandse pot genuttigd in dat Dorp Hoogeveen.Wel lekkere avondhap die je hier kunt zien.Vooral het bier smaakte erru goed moet ik zeggen (klooster zooi)
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Spinazie, feta, gehakt, aard. blokjes in de oven is het geworden.
word tijd dat ik dat ook binnenkort weer eens ga fixen!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Shoarma met knofloosaus en pitta broodjes![]()
In de Kerst-Allerhande stond ook een heerlijk recept, voor portobello in bladerdeeg met gorgonzola.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar vul je ze mee?
* Bluezz doet ideeen op voor vanavond
Het werd dus een salade van ijsbergsla, gerookte kip, augurk en zilveruitjes met wat thousand-island-dressingquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het gaat bij mij viscuisine, paprika-reepjes en aardappelkroketjes worden denk ikLekker makkelijk
Jaja, van google getrokken zeker?quote:
Het ziet er minder appetijtelijk uit dan het smaaktquote:
Ik geloof het niet, ik wil BEWIJZENquote:Helaas geen foto's van mijn uitsmijter met ham en tomaat gemaakt, maar dat is echt wat ik gegeten heb. ECHT WAAR!.
Oehquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Spinazie, feta, gehakt, aard. blokjes in de oven is het geworden.
magere frietjes?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanavond worden het magere frietjes, met kipnuggets uit de oven, spinazie en light-fritessaus.![]()
Zelf geschilde en gesneden aardappels, theelepeltje olie erdoorheen mengen en dan in de oven. Best mager, toch?quote:
Bij welke Japanner was dat? Dat rundvlees lijkt wel Wagyu of is dat 't ook?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef i-spy24 het volgende:
Middaglunch bij de Jap van een uurtje geleden. Sabusabu..licht en lekker.![]()
Ben ook wel benieuwd naar dat vlees.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:25 schreef mirugai het volgende:
Bij welke Japanner was dat? Dat rundvlees lijkt wel Wagyu of is dat 't ook?
Het is uiteindelijk kip Korma geworden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:45 schreef ruby het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Thaise groene curry of kip korma met chepattis.
Er stond nog een vraag voor je open over die Japanse maaltijd van vanmiddag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
Zijn we weer.. Wordt eentonig maar wat schafte de pot vandaag??
[afbeelding]
De Bekende Hap![]()
Ik zet alvast voor vandaag de post van i-spy24 even neer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:47 schreef i-spy24 het volgende:
Zijn we weer.. Wordt eentonig maar wat schafte de pot vandaag??
[afbeelding]
De Bekende Hap![]()
Wat een verassing!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zet alvast voor vandaag de post van i-spy24 even neer.![]()
Damn, wat voel ik me nu goedkoop met m'n frietjes en m'n schnitzeltje.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Euc- het volgende:
vandaag gebakken aardappelschijfjes (roseval), kwartel op karkas gebakken, en het pootje als lolly geconfijt in ganzenvet, op wat in beurre legumes opgestoofde knolbrunoise en afgemaakt door hem met wat slagroom te verhitten, en wat truffelspul erdoorheen (ben ff de naam kwijt van dat truffelspul).
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:21 schreef Euc- het volgende:
vandaag gebakken aardappelschijfjes (roseval), kwartel op karkas gebakken, en het pootje als lolly geconfijt in ganzenvet, op wat in beurre legumes opgestoofde knolbrunoise en afgemaakt door hem met wat slagroom te verhitten, en wat truffelspul erdoorheen (ben ff de naam kwijt van dat truffelspul).
Soms kan het meest simpele het lekkerst zijjn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Damn, wat voel ik me nu goedkoop met m'n frietjes en m'n schnitzeltje.
Uitgesloofd? Weet je hoe doodsimpel bovenstaande te maken is?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Soms kan het meest simpele het lekkerst zijjn.
Ik hou ook niet zo van al die opgemaakte, uitgesloofde toestanden.
Sorry, was niet persoonlijk.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef Euc- het volgende:
[..]
Uitgesloofd? Weet je hoe doodsimpel bovenstaande te maken is?
Doordat het personeelseten er door de drukte in de maand december nogal bij is ingeschoten, is de maand januari een goedmakertje
Hoewel ik wel moet zeggen dat aan het personeelseten in veel restaurants vele malen slechter is dan bij ons, wanneer dan ook. Omdat we maar een behoorlijk klein bedrijf zijn kan dat ook zonder dat de kosten direct de pan uit rijzen. Kleine blokjes froi door de salade wilt ook wel eens voorkomen, truffel bij het personeelseten etc. Door het kleine bedrijf zijn de kosten daarom te overzien (we eten meestal met 4 a 5, maximaal 6).
sja, ik werk in zo een restaurant. Ik vind dat helemaal fantastischquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Sorry, was niet persoonlijk.
Zal zeker lekker zijn geweest maar ik krijg jeuk als ik bijv. in een restaurant aan 10 gangen moet gaan zitten.
Oh als kok zal het zeker leuk zijn, veel variatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef Euc- het volgende:
[..]
sja, ik werk in zo een restaurant. Ik vind dat helemaal fantastisch![]()
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef popolon het volgende:
Zal zeker lekker zijn geweest maar ik krijg jeuk als ik bijv. in een restaurant aan 10 gangen moet gaan zitten.
En toch wil ik nog eens met jullie gaan uit etenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
geniet verder maar lekker van je ultra-grote Amerikaanse burgers en stukken vlees
Wat een vooroordeel weer.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #2
geniet verder maar lekker van je ultra-grote Amerikaanse burgers en stukken vlees
14 juli, De Librije toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef Euc- het volgende:
En toch wil ik nog eens met jullie gaan uit eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |