@ 'el-Fenomeno':
Ben gewoon een geboren Nederlander hoor alleen ben groot gebracht in het buitenland dus nogal wat van invloeden van daar overgehouden. Ik vind brood(vers) erg lekker maar in de ochtend benik iemand die veel vocht nodig heeft. Dus deeg/boterhammen en al die kleffe zooi die als een blok in je maag valt laat ik meestal links liggen. Of er moet een hele pot thee achteraan maar zomaar een kale boterham,nou nee! Dan liever een bord pap/yogurt/granen al of niet gevuld met melk.
Enne... ik ben juist gek op schaaldieren. Kreeft(verse) Vis/Garnalen hebben altijd mijn voorkeur maar ik kijk wel uit waar ik ze eet en op welke dagen.Want zoals je mischien niet weet zijn de vrijdag en zaterdag vaak de restjes van de afgelopen week. Maandag komt vaak de leverancier voor de meeste Horeca-zaken langs om de voorraad weer aan te vullen. Kortom Vis e.d. eten op dinsdag en woensdag.
![]()
En wat hebben we vanavond weer voor lekkers buiten de deur gegeten?
Thais
als in Gamba's in zwarte lichte soja-saus& tauge,witte rijst en een pittige gehaktballensoep met mie en champions en een cola erbij voor het bluswerk
[ Bericht 9% gewijzigd door i-spy24 op 07-01-2006 17:32:17 ]