quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 uur vroeg 'golfer' het volgende:
No pun intended, maar je hebt nogal een voorkeur voor Chinees/Indonesische gerechten I-spy?
Vanwaar die voorkeur?
Maak je ze zelf allemaal of haal je ze af/laat je je ze bezorgen?
None Taken 'Golfer'
![]()
De nasi heb ik zelf ff via de wok bereidt. De soep ook,alleen de Chasiew heb ik bij de Chinees gehaald en de stukken kip die je op de nasi ziet zijn ook gehaald.
En ja ik heb inderdaad een voorkeur voor Aziatisch eten. Bij mij is juist een simpel stokbrood met hagelslag of pindakaas (of gewoon een frietje) eerder uitzondering dan gewoonte. Dus als mensen mij willen uitnodigen en naar de Japanner willen of de Chinees dan denk ik meestal: Zullen we gewoon naar een tent gaan waar ze boerenkool/zuurkool met worst serveren ofzoiets. Italiaans/Frans is ook goed. Mijn maaltijden zijn dan ook vrij voorspelbaar als ik eerlijk ben. Alleen het soort Keuken (Thais/Indisch/Surinaams etc.) wisselt)
![]()
Wil ik me zelf echt culinair verrassen dan zit ik in Nederland bij de Librije of La Vilette te smikkelen. Een van mijn lievelings gerechten in het seizoen is een groot bord met een dubbele portie mooie witte asperges met een lichte botersaus( er verder niks bij) en een heerlijke witte wijn of Champagne van het merk Gosset erbij.
[ Bericht 5% gewijzigd door i-spy24 op 06-01-2006 02:00:35 ]