quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef MUUS het volgende:
Gisteren zuurkool met worst.
Net tagliatelle met kipfilet, champignons, ui, knoflook, tomaat, paprika, kruiden en dat alles heb ik verdronken in witte wijn.
[..]
En verder niks erin? Is dat echt lekker?.
Ooooh, je bent dus toch normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:33 schreef Auticia het volgende:
[..]!
Hoe ik nou weer op mayonaise kwam. Kaas.
En verder wel met groentes enzo hoor..
Het werd dus de Mac met als toetje Ben & Jerry's New York Super Fudge!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Chielus het volgende:
Hot-dogs van de Hema....met goddelijk kunstmatig sausje.
Ziet er idd allemaal best lekker uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
No pun intended, maar je hebt nogal een voorkeur voor Chinees/Indonische gerechten I-spy?
Vanwaar die voorkeur?
Maak je ze zelf allemaal of haal je ze af/laat je je ze bezorgen?
None Taken 'Golfer'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:38 uur vroeg 'golfer' het volgende:
No pun intended, maar je hebt nogal een voorkeur voor Chinees/Indonesische gerechten I-spy?
Vanwaar die voorkeur?
Maak je ze zelf allemaal of haal je ze af/laat je je ze bezorgen?
Ik snap iets niet, je hebt wel een voorkeur voor aziatisch eten, maar als je gaat uit eten wil je niet naar de jap of de chinees maar liever naar een tent waar ze boerenkool/zuurkool met worst serveren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:52 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
None Taken 'Golfer'
De nasi heb ik zelf ff via de wok bereidt. De soep ook,alleen de Chasiew heb ik bij de Chinees gehaald en de stukken kip die je op de nasi ziet zijn ook gehaald.
En ja ik heb inderdaad een voorkeur voor Aziatisch eten. Bij mij is juist een simpel stokbrood met hagelslag of pindakaas (of gewoon een frietje) eerder uitzondering dan gewoonte. Dus als mensen mij willen uitnodigen en naar de Japanner willen of de Chinees dan denk ik meestal: Zullen we gewoon naar een tent gaan waar ze boerenkool/zuurkool met worst serveren ofzoiets. Italiaan is ook goed. Mijn maaltijden zijn dan ook vrij voorspelbaar als ik eerlijk ben. Alleen het soort Keuken (Thais/Indisch/Surinaams etc.) wisselt)![]()
![]()
Recensie vogt binnenkort.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef i-spy24 het volgende:
Trouwens...die link naar die Toko die ken ik niet.:)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef BrauN het volgende:
Een foto met briefje erbij schijnt hip te zijn, dus bij deze:
[afbeelding]
mooi manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:30 schreef BrauN het volgende:
Een foto met briefje erbij schijnt hip te zijn, dus bij deze:
[afbeelding]
Ah joh... 't is even doorbijten...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef pascalheister het volgende:
lijkt me nou helemaal niks zo'n laptop![]()
appelmoesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:20 schreef Sylvana het volgende:
boerenkool met heel veel appelmoes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |