Ben je wel een Nederlander dan? Vind je brood echt lekker? Ik kan me dat niet voorstellen als je elke dag rijst eet, want rijst is gewoon zoveel keer lekkerder. Ik krijg vaak van Nederlanders te horen of ik dan niet zat wordt van elke dag rijst eten, maar Nederlanders eten toch ook gewoon elke dag brood!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef i-spy24 het volgende:
Laatst keek iemand me gestoord aan toen ik ergens in de snackbar een verse stokbrood met melkhagelslag opat en er helemaal lyrisch over was. Die eigenaar vd Zaak keek me aan zo van " Tuurlijk....alsof die man nooit zoiets eet " Nou inderdaad eet zelden brood. ' s ochtends meestal ontbijt yogurt/fruit en thee en in de middag afhankelijk waar ik ben loop ik een Chinees restaurant binnen voor Dimsum en soep.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef MUUS het volgende:
Die foto's.... het topic wordt steeds leuker..
Ik kwam hier nooit en nu kom ik elke dag kijken.quote:
Sollie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:04 schreef MUUS het volgende:
Ik kwam hier nooit en nu kom ik elke dag kijken..
Nou, haute cuisine wat ik maak, heur!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Sollie.
Ik verwacht binnenkort ook wel eens een foto van jouw excuise maaltijdjes hier aan te treffen.
CUL is sowieso een leuk forum, vind ik.
Je moest ze eerst inkrassen ofzo, die haasjes?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef MUUS het volgende:
Oh, maar mijn varkenshaasjes met ontbijtspek kwam uit R&P.!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moest ze eerst inkrassen ofzo, die haasjes?![]()
Hetzelfde als gisteren maar dan anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:25 schreef ruby het volgende:
Pad Thai: Thaise mie (roerbak) met van alles en nog wat erin.
Ik ga het voor het eerst maken dus ik ben benieuwd.
Ik vind dit een beetje flauw eigenlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 10:23 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'ruby':
Pad Thai moet je -tenzij je echt goed kunt koken- ook niet zelf proberen te bereiden. Zeker met Thais eten,luistert het allemaal heel nauw. Zelfs sommigen die van die Kookboeken thuis hebben of vaak naar RTL4's Life & Cooking tips kijken en het dan proberen te bereiden is het heel vaak net niet of zelfs helemaal niet. Smaakt vaak naar de veredeld Pan-Europees bami gerecht.
Heb het vaak moet meemaken bij bezoeken en dan denk ik " leuk geprobeerd..maar dat dus geen 2 de keer " Dan kun je het beter kopen/halen/bestellen weet je tenminste dat je echt lekker eet.
Zonde van de tijd en alle moeite vooraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |