quote:
Jouw vis niet wilde je zeggen?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
![]()
Hoewel, je vis heeft last van roos
Jaquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 00:54 schreef Maerycke het volgende:
Jouw vis niet wilde je zeggen?
Nee niet echt. Leg eens uit?quote:Op zondag 1 januari 2006 00:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]Zie je wel dat we voor elkaar gemaakt zijn?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Kijk ze!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaEn het doel is bereikt
Ik ga nog ff Friends kijken
![]()
Prettige avond / nacht allemaal nog![]()
ik kom wel langs met mijn SM-kelder om je het allemaal uit te leggenquote:Op zondag 1 januari 2006 00:56 schreef Maerycke het volgende:
Nee niet echt. Leg eens uit?
Draagbare SM-kelder???quote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik kom wel langs met mijn SM-kelder om je het allemaal uit te leggen
Je hele kelder nog wel.. ben benieuwd!quote:Op zondag 1 januari 2006 00:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik kom wel langs met mijn SM-kelder om je het allemaal uit te leggen
Jij ook!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef pea4fun het volgende:
Ja nog maar een keer gelukkig nieuwjaar dan
Jij ook Peaquote:Op zondag 1 januari 2006 01:01 schreef pea4fun het volgende:
Ja nog maar een keer gelukkig nieuwjaar dan
-Marjo- ook natuurlijkquote:
Enne jij ook natuurlijk...quote:Op zondag 1 januari 2006 01:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij ook Pea![]()
een gezond en gelukkig 2006 gewenst..![]()
Voor deze keer mag je dubbel postequote:Op zondag 1 januari 2006 01:20 schreef ThAzOnE het volgende:
gelukkig nieuwjaar...heb wat pics gemaakt...zijn alleen erg schokkerig door lange sluitertijd en koude wind. Maar je krijgt een idee
[afbeelding]
[afbeelding]
SC staat tegenwoordig ook voor SpeedChatquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef Jelleee het volgende:
Is het tegenwoordig een gewoonte om 1 topic per dag te verslowchatteren?![]()
Geen zin om buiten een lawinepijl of stijker tegen me aan te krijgen. Weet je zeker dat het carbit was en geen strijker/lawinepijl/etc. ??quote:Op zondag 1 januari 2006 11:10 schreef Puckzzz het volgende:gelukkig nieuwjaar iedereen!!
om 1 uur 'snachts fokken?Toen stond ik nog buiten doof te worden van het carbit
wat een knallen zeg! Helaas geen foto's van kunnen maken (ja 1 die laat ik zo zien) want ik schrok elke keer zo van die knal dat de camera bewoog
en ik voel me nog zatzo maar ff in bad de uitdrogingsverschijnselen bestrijden
![]()
Je wil gewoon niet werken morgenquote:Op zondag 1 januari 2006 11:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Geen zin om buiten een lawinepijl of stijker tegen me aan te krijgen. Weet je zeker dat het carbit was en geen strijker/lawinepijl/etc. ??
Mogguh
Oj, volgens mij ga ik ziek worden zo te voelen aan mijn keel
Ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 11:50 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Werken morgen? Wie moet er werken morgen?
Uhm....dit is nog niets hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 02:17 schreef Jelleee het volgende:
Is het tegenwoordig een gewoonte om 1 topic per dag te verslowchatteren?![]()
Nu echt nog van die mafketels met sierpijlen op straat!![]()
Ikke niet hoor. Wat stond er dan?quote:Op zondag 1 januari 2006 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Wie heeft trouwens de topic-titel aangepast![]()
Volgens mij had ik er iets anders van gebrouwen
![]()
Ik zuip nietquote:Op zondag 1 januari 2006 12:11 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Wat stond er dan?
Of je had teveel gezopen zodat je het je niet meer herinnert!
Dat is puur toevalquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die alweer brak is hier?
Neequote:Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die alweer brak is hier?
Ahh, gelukkig, een medestander!quote:
Ga terug naar bed manquote:Op zondag 1 januari 2006 12:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ahh, gelukkig, een medestander!
Vraag jij je net als ik ook nog steeds af waarom je al wakker bent?
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 1 januari 2006 12:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ahh, gelukkig, een medestander!
Vraag jij je net als ik ook nog steeds af waarom je al wakker bent?
Mooi gezegd, daar ga ik in meequote:Op zondag 1 januari 2006 13:03 schreef Xilantof het volgende:
Ik wens iedereen een mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar
quote:
Tof!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Vandaag is mijn laatste 'vrije' dagje, morgen de alleereerste werkdag bij het NVI.Komt wel eng dichtbij nu
Beetje gezonde spanning mag wel he?
![]()
Spannendquote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Vandaag is mijn laatste 'vrije' dagje, morgen de alleereerste werkdag bij het NVI.Komt wel eng dichtbij nu
Beetje gezonde spanning mag wel he?
![]()
Jij ook en zoquote:
Nederlands Vaccinatie Instituut of zoquote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
wat is NVI?
Ik zie geen lensje hoorquote:
zelf zonder bril moet je em zienquote:
ennu?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Nu wel jaMaar ik zie netjes een kruisje bij de vorige
quote:
Dankjewel! Ik laat morgen wel weten of al die zenuwen terecht warenquote:
Iedereen zegt dan altijd tegen mij:'kom op, even flink de ellebogen eronder en dan is het klaar voor je het weet!', maar ik schuif altijd alles net zover vooruit tot ik er écht niet meer onderuit kan en dan raffel ik het snel af, dus als ik dat tegen je zeg kom ik niet erg geloofwaardig over vrees ikquote:ik mag nog even vakantie vieren.
Morgen wel eventjes werken en aan wat aan school doen (heb ik dus echt absoluut geen zin in) maarja... 't moet maar even.
Het NVI is Nederlands grootste producent en distributeur van vaccins.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Offy, wat is NVI?
Nee, kreeg geen foutmelding toen ik net mijn bericht plaatste.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:28 schreef Jelleee het volgende:
Ff vraagje, doet FOK bij jullie ook zo vagig? x_X
Steeds als ik bericht plaats ofzo dan ik foutmelding dat er iets mis is met de database..
Nu welquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga morgen een standaard kopen voor mijn camera.
Ik wil ook wel wat kopenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
Ik wacht ff op wat geldwant ik wil ook nog wat kopen
Uhm.....een Canon 17-40 F4, een Canon 100mm 2.8, een Canon 70-200 F4, een Canon 1.4TCquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....een Canon 17-40 F4, een Canon 100mm 2.8, een Canon 70-200 F4, een Canon 1.4TC
edit: alleen die financiering he
Er is alweer een onderwerpstemming? zo ff kijken dan...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef Jelleee het volgende:
Wheh, kben ff kinderachtig geweest bij Onderwerp-stemming
Trusten dan maar alvast xilaquote:Op zondag 1 januari 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
morgen drukke dagdas niet zo leuk
of druk... vervelende dingen te doen
maar nu maar eens vroeg naar bed.
Ook naar familie geweest? Ook de hele soap weer gehoord? Ook weer het idee van...oh ja, daarom zie ik de hele neven en nichtenbende maar 1 keer per jaar?quote:
In mijn geval viel het mee. Er zit familie bij die in het buitenland (ZO-Azië) woont, dus dan heb je wat bij te pratenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook naar familie geweest? Ook de hele soap weer gehoord? Ook weer het idee van...oh ja, daarom zie ik de hele neven en nichtenbende maar 1 keer per jaar?
Die 17-40 F4 is een mooie lensquote:Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm.....een Canon 17-40 F4, een Canon 100mm 2.8, een Canon 70-200 F4, een Canon 1.4TC
edit: alleen die financiering he
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die 17-40 F4 is een mooie lens
Vriend van me heeft die voor zijn 20D.
Maar eigenlijk wil hij hem kwijt. Hij vind het lenzen wisselen vervelend en zit eraan te denken zijn lenzen te verkopen voor een lens waarmee hij niet meer hoeft te wisselen. Dus 1 met een groot bereik.
Hij is namelijk lui zoals hij zelf zegt.
Je Canon heeft een standaard-statief-aansluiting. Je kunt dus varieren tussen de 25 en 300 EUR of zoquote:Op maandag 2 januari 2006 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
I hope so. Kijken wat zo'n standaard voor mijn canon kost
*murmel**zzzzzzzssssssssslllaaaaaaaappppp* HUH ?? Wat??? Oh dit is kantoor!quote:
quote:
hoefde maar een paar uurtjes voor de (half)jaarlijkse balans.quote:
deze keer vond ik het niet moeilijkquote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In het onderwerpentopic is tot nu toe nog nooit iemand geweest die het met mij eens is qua onderwerp
echt op de valreepquote:Goedemorgen trouwens
uitgekaterd?quote:
Same here.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
uitgekaterd?
ben gisteren de hele dag zo brak geweest
Bang dat je vrouw spontaan zou gaan bevallen van al het vuurwerk geweld?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:17 schreef Vliegvrager het volgende:Ik heb sinds mn 17e niet meer zo weinig gedronken met Oud & Nieuw
Heb op 1 jan zelfs nog nuttige dingen kunnen doen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bang dat je vrouw spontaan zou gaan bevallen van al het vuurwerk geweld?
je bent nog een tegendraadse tiener. Dat is binnenkort over en dan ben je sociaal en burgerlijk 14.gifquote:Op maandag 2 januari 2006 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
In het onderwerpentopic is tot nu toe nog nooit iemand geweest die het met mij eens is qua onderwerp
sociaal is wel een 14.gif waard.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent nog een tegendraadse tiener. Dat is binnenkort over en dan ben je sociaal en burgerlijk 14.gif
te laatquote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
ga alvast oefenen met een portret in tegenlicht. Zit je meteen goed.
Whehe, zul je net zien dat het geen portret of tegenlicht wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
of een combinatie van de beide
[afbeelding]
Het thema was toch geen lensflare?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Puckzzz het volgende:
of een combinatie van de beide
[afbeelding]
waar denk je dat de lensflare vandaan komt?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het thema was toch geen lensflare?
Meestal van slecht opgestelde verlichting of een verkeerde camerapositie, net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waar denk je dat de lensflare vandaan komt?
of een met opzet geplaatste lamp achter het model, precies uitgekozen camerapositie om zodoende een lensflare te creeren?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Meestal van slecht opgestelde verlichting of een verkeerde camerapositie, net hoe je het bekijkt.
Ik weet het. Ik ben al blij dat je geen foto van jezelf postquote:
Word het onderwerp lensflare dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Puckzzz het volgende:
of een met opzet geplaatste lamp achter het model, precies uitgekozen camerapositie om zodoende een lensflare te creeren?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik ben al blij dat je geen foto van jezelf post
Daar gaat je kans op de derde plek Vv, nu moet je wel voor de 2e of 1e gaanquote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Vliegvrager het volgende:
Zeg dat nou niet, ze gaat nog minimaal twee keer wisselen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz legt Vliegvanger en Schark eens even over de knie en slaat er flink op los!!![]()
Met tegenlicht en in portret stand !quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met tegenlicht en in portret stand !
maar let wel op! zonder lens flarequote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met tegenlicht en in portret stand !
ja dat wel...quote:
hij snapt dat wel ja. hij kent 't "spelletje" van onderwijs e.d. erg goed...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:43 schreef Vliegvrager het volgende:
Joh, dat snapt hij toch ook wel? Probeer maar zo veel mogelijk van zijn scherpte te leren.
dan maak je een portret en doe je iets met tegenlicht. Ik heb net ook een zelfportret zitten maken toen ik een idee kreeg....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:09 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ben zeer maar dan ook zeer benieuwd wat het wordt.
Ik heb alleen deze week tijd om echt wat moois in elkaar te zetten, helaas kan het inzenden tot 3 januari
Nou ja, we zien het wel
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan maak je een portret en doe je iets met tegenlicht. Ik heb net ook een zelfportret zitten maken toen ik een idee kreeg....
installeer ook ff jaloezieenquote:
Denk het nietquote:
Toen ik dat oranje zag terwijl de foto laadde, dacht ik ff dat je je ava wou nadoen in mensenvorm..quote:
Ik ben echt scheelquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet je ff aanmelden op http://fotoboek.fok.nl volgens mij
Het leven is niet zo moeilijkquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Het leven is niet zo moeilijkEn nu ga ik afwassen
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef Offy het volgende:
Goedenavond mensen
Eerste werkdagje vandaag viel (natuurlijk) reuze mee. De helft van mijn collega's heeft nog vakantie, maar het is tot nu toe een leuk groepje met een paar gezellige meiden, dus dat komt helemaal goed
Ik voel me wel een kluns af en toe met dat 'waar staat dat?', 'hoe moet dat', 'hoe heet jij nou ook alweer?', maar dat duurt hopelijk paar een paar dagen/weken tot ik helemaal ingewerkt ben. Heb er wel zin in
Ik weet hetquote:Vaatwasmachines
![]()
Het blijft wel een ambtenaarsbaantje, dus echt 'werkend' burgertypje wil ik het niet noemenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef PdeHoog het volgende:En
Hoe voelt het nou om ook zo'n werkend burgertypetje te zijn
![]()
quote:Ik weet het![]()
Post van het jaar ..misschien iets voor een sig?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef Offy het volgende:
Ik voel me wel een kluns af en toe.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Post van het jaar ..misschien iets voor een sig?
Zo is ie beter!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Post van het jaar ..misschien iets voor een sig?
Waarom kijk jij altijd zo eng op foto's?quote:
Dit is een inkoppertjequote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom kijk jij altijd zo eng op foto's?
Nou, we weten wel wie we moeten hebben vanavond zegquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, we weten wel wie we moeten hebben vanavond zeg![]()
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg, ik wil chocolaquote:
Ik zat er aan te denken...quote:
Kom maar halen!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg, ik wil chocola![]()
Zeg...de vorige keer had ik het en toen ben je het vergeten mee te nemenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is niet goed genoeg, ik wil chocola![]()
Geldt ook voor jouquote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest aan jou denkenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef pea4fun het volgende:
Waarom kijk jij altijd zo eng op foto's?
Lees het vorige postje ffquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef Offy het volgende:
[..]
Geldt ook voor joumet nootjes en rozijntjes
Whehehehehehehehehehehequote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Offy het volgende:
Ik kan geen oliebollen meer zienquote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Lees het vorige postje ffWe kunnen ook weer eens bij jou in de buurt gaan meeten
Misschien wil pea nog wat oliebollen bakken
Dan skippen we de oliebollen en gaan we gewoon gezellig bij pea op visitequote:
Alleen als ze chocola in huis heeftquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
Dan skippen we de oliebollen en gaan we gewoon gezellig bij pea op visite
quote:
Brownies weer niet goedquote:
Wantquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet misschien op zeer korte termijn de route Enschede - Eindhoven - Texel afleggen... Op 1 dag!
Nou, dat klinkt ook niet erg enthousiast zegquote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
hoi pdhoog en offy.
Mensen zijn in 1 dag rond de aarde gegaan, en jij klaagt over 200 kmquote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik moet misschien op zeer korte termijn de route Enschede - Eindhoven - Texel afleggen... Op 1 dag!
Eerst opening van een expositie van een zustervereniging in Eindhoven (waar ook foto's van ons hangen ook eentje van mijquote:
kan kloppen...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:28 schreef Offy het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt ook niet erg enthousiast zeg![]()
What's new in jouw levenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef Subhuman het volgende:
en vervolgens een weekendje zuipen cultureel verantwoord fotograferen op Texel.
Fijne knuffel voor Xil dan!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef Xilantof het volgende:
kan kloppen...
weet niet echt wat 't is deze avond...
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik ben al door twee mensen uitgedaagd voor een bierdrinkwedstrijd!
Gezellig, jezelf helemaal kotsmisselijk drinken, de dag erna een kater hebben...en dan helemaal niets van het leuke weekendje Texel meekrijgenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben al door twee mensen uitgedaagd voor een bierdrinkwedstrijd!
Ik denk dat die wel gemaakt gaan worden helaas...quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Maak je wel ff foto's
Ik wil zien wie er wint
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Offy het volgende:
[..]
Gezellig, jezelf helemaal kotsmisselijk drinken, de dag erna een kater hebben...en dan helemaal niets van het leuke weekendje Texel meekrijgen
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Subhuman het volgende:
Meedoen is iets anders dan jezelf helemaal misselijk zuipen!
Ow dan is het goed...je denkt wel veel aan mij he?quote:
Vrouwen hebben zo'n simpel beeld van ons mannen!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
[..]
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?
Hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef Subhuman het volgende:
Vrouwen hebben zo'n simpel beeld van ons mannen!
Ik denk dat dat inherent is aan de natuur van de vrouw: zij heeft een simpel beeld van alles.quote:
Ik dacht dat jij wel beter zou wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Subhuman het volgende:
Ik denk dat dat inherent is aan de natuur van de vrouw: zij heeft een simpel beeld van alles.
Dat dacht ik ook, maar nu blijkt dat wat ik dacht te weten niet meer klopt en derhalve heb ik mijn mening bijgesteld.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie daar intrapt, Sub![]()
Hè bah, ik wou de resterende 89 posts van deze slowchat zelf vollullen!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef RonaldV het volgende:
breek
ik gun je gewoon dat kwartet niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hè bah, ik wou de resterende 89 posts van deze slowchat zelf vollullen!
Spammerquote:
tuurlijk!quote:Maar ik had me altijd voorgenomen niet mee te doen aan die onzin.
Wat ken jij mannen slecht. Maar ja, ik weet wie het zegtquote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Offy het volgende:
Mannen doen toch altijd alleen maar mee voor het winnen?
Je bent ook zo'n grote aanwezigheidquote:Op maandag 2 januari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
Ow dan is het goed...je denkt wel veel aan mij he?
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat ken jij mannen slecht. Maar ja, ik weet wie het zegt
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef Subhuman het volgende:
Offy moet sommige dingen eens wat beter in de gaten houden!
Mossel Sub!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:54 schreef Subhuman het volgende:
Woei, eindelijk werkt mijn fok.nl e-mailadres!
En nu ik dit weet, ga ik lekker naar bedje toe!![]()
Het Fok!Eilandis de andere kant opquote:
Zonder dollen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het Fok!Eilandis de andere kant opja dat bestaat echt
Mogguh!
Even snel doorgebladerd ...je hebt gelijk ("natuurlijk heb ik gelijk")quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is inmiddels gezonken
maar ik heb er ook een tijdje gewoond, was heel leuk
Het Eilandforum is vanaf vandaag geslotenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
Woeiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:54 schreef Xilantof het volgende:
heb zelfs, letterlijk, een baan aangeboden gekregen voor als ik klaar ben.
dat betwijfel ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....de lunch is weer binnenVervelend, van die collega's die perse langs de snackbar willen
[..]
WoeiJe hebt indruk gemaakt
Zit je ermeequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat betwijfel ik
ze hebben gewoon mensen nodig, want ik moest dat bericht ook door geven aan goede medestudenten
doe ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zit je ermeeZie het als een compliment
gewoon geen statieven? of niets naar je zin?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie, gisteren op statieven jacht geweest, maar niets kunnen vinden
Ik vond ze niet echt stevig zeg maar, had er 1 neergezet en wankelde erg...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
gewoon geen statieven? of niets naar je zin?
Waar ben je nu geweest dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond ze niet echt stevig zeg maar, had er 1 neergezet en wankelde erg...
Maarja, morgen even naar Rotterdam
Ik vond er laatst een op zolder.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Verdorie, gisteren op statieven jacht geweest, maar niets kunnen vinden
Je krijgt natuurlijk waar je voor betaalt hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vond ze niet echt stevig zeg maar, had er 1 neergezet en wankelde erg...
Maarja, morgen even naar Rotterdam
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat is dat gedoe van Puckzzz en Re met identieke avatarsIk vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
het werkt iig welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat is dat gedoe van Puckzzz en Re met identieke avatarsIk vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
Interesse is een groot woord. ik zat te denken dat jullie provider geen deeplinking meer toestond.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef Puckzzz het volgende:
het werkt iig wel
de nieuwsgierigheid is gewekt
en die van Re is al zwart hoor, wij zijn multi-culti
DNF-style
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
interesse is dan ook een ander woord als nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Interesse is een groot woord. ik zat te denken dat jullie provider geen deeplinking meer toestond.
Ik hoop ten zeerste dat je hiermee niet suggereert dat wij net zulke baggerfotografen zijn he?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind 1 DNF-Style op deze wereld eigenlijk wel genoeg
een nieuw begin zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Puckzz verandert haar avatar om de minuut (besluitloos en vrouwzijn.) Maar dat Re zijn ebola virus inruilt voor een stel P's, dat is onverklaarbaar. Ik ben diep geschokt!
En elders weer herrezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sorry voor de inside joke. DNF zijn 2 Vlaamse fotografen (Daniëlle en Frenk) op DPZ en DH die besloten hebben alleen nog maar gezamenlijk naar buiten te treden. Hun werk is, laat ik het neutraal omschrijven, niet conform de algemene smaak, en veel mensen vinden de DNF-style uitingsvorm nogal, mmmm, aanstellerig.quote:
Twee fotografen op DPZ die samen werken onder de noemer "twee fotografen, twee inzichten, 1x resultaat" en zo en enigzins af werden gezeken in hun laatste topicquote:
http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=26858quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:47 schreef Shark.Bait het volgende:
LINK!!!!!!!!
Wat voor eentje?quote:
30 euro kan ik nog mee leven, waar zijn ze te koop?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk waar je voor betaalt heJe kan het best eens zoeken naar statieven van Velbon. Reken op zo'n EUR 30.
Zeg maar gerust jammer. Op DPZ zag ik dus een showcase en ik ben snel uit dat topic gerend..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Sorry voor de inside joke. DNF zijn 2 Vlaamse fotografen (Daniëlle en Frenk) op DPZ en DH die besloten hebben alleen nog maar gezamenlijk naar buiten te treden. Hun werk is, laat ik het neutraal omschrijven, niet conform de algemene smaak, en veel mensen vinden de DNF-style uitingsvorm nogal, mmmm, aanstellerig.
Wil jij die kwijt, of is die niet meer goed genoeg voor gebruik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:25 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Een Velbon, maar een oudje denk ik...
Geen ideequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:37 schreef Xilantof het volgende:
Heeft de Mediamarkt niet ook velbon statieven
Past makkelijk manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:29 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Duitsers die denken dat je met z'n drieën naast elkaar op een tweebaansweg past...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Past makkelijk manZeker met dat kleine koekblik van jou
Nee wil 'm niet kwijt hoor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wil jij die kwijt, of is die niet meer goed genoeg voor gebruik?
[..]
Geen ideeMorgen even naar vragen
Hey Speedy
Dat gaat nog te hard voor Subquote:
Iedereen zit aan de MSNquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:24 schreef blackbully het volgende:
hmm wel erg rustig hier
hoe komt dat zo?
Je mist niets hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:30 schreef blackbully het volgende:
mis ik wat dan?
hou me dan eens op de hoogte
stop dan eens op msn en maak het hier gezelligquote:
ik kan niet wennen aan jouquote:
Alleen door mijn alerte reageren paste het net ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Past makkelijk manZeker met dat kleine koekblik van jou
hahahahquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik kan niet wennen aan jou![]()
toch een goede avond
presies over de stippel lijn gereden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Alleen door mijn alerte reageren paste het net ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |