Ga terug naar bed manquote:Op zondag 1 januari 2006 12:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ahh, gelukkig, een medestander!
Vraag jij je net als ik ook nog steeds af waarom je al wakker bent?
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 1 januari 2006 12:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ahh, gelukkig, een medestander!
Vraag jij je net als ik ook nog steeds af waarom je al wakker bent?
Mooi gezegd, daar ga ik in meequote:Op zondag 1 januari 2006 13:03 schreef Xilantof het volgende:
Ik wens iedereen een mooi, gezond en gelukkig nieuwjaar
quote:
Tof!quote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Vandaag is mijn laatste 'vrije' dagje, morgen de alleereerste werkdag bij het NVI.Komt wel eng dichtbij nu
Beetje gezonde spanning mag wel he?
![]()
Spannendquote:Op zondag 1 januari 2006 13:37 schreef Offy het volgende:
[..]![]()
Vandaag is mijn laatste 'vrije' dagje, morgen de alleereerste werkdag bij het NVI.Komt wel eng dichtbij nu
Beetje gezonde spanning mag wel he?
![]()
Jij ook en zoquote:
Nederlands Vaccinatie Instituut of zoquote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
wat is NVI?
Ik zie geen lensje hoorquote:
zelf zonder bril moet je em zienquote:
ennu?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef PdeHoog het volgende:
Nu wel jaMaar ik zie netjes een kruisje bij de vorige
quote:
Dankjewel! Ik laat morgen wel weten of al die zenuwen terecht warenquote:
Iedereen zegt dan altijd tegen mij:'kom op, even flink de ellebogen eronder en dan is het klaar voor je het weet!', maar ik schuif altijd alles net zover vooruit tot ik er écht niet meer onderuit kan en dan raffel ik het snel af, dus als ik dat tegen je zeg kom ik niet erg geloofwaardig over vrees ikquote:ik mag nog even vakantie vieren.
Morgen wel eventjes werken en aan wat aan school doen (heb ik dus echt absoluut geen zin in) maarja... 't moet maar even.
Het NVI is Nederlands grootste producent en distributeur van vaccins.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:58 schreef Vliegvrager het volgende:
Offy, wat is NVI?
Nee, kreeg geen foutmelding toen ik net mijn bericht plaatste.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:28 schreef Jelleee het volgende:
Ff vraagje, doet FOK bij jullie ook zo vagig? x_X
Steeds als ik bericht plaats ofzo dan ik foutmelding dat er iets mis is met de database..
Nu welquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga morgen een standaard kopen voor mijn camera.
Ik wil ook wel wat kopenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:34 schreef Xilantof het volgende:
Ik wacht ff op wat geldwant ik wil ook nog wat kopen
Uhm.....een Canon 17-40 F4, een Canon 100mm 2.8, een Canon 70-200 F4, een Canon 1.4TCquote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm.....een Canon 17-40 F4, een Canon 100mm 2.8, een Canon 70-200 F4, een Canon 1.4TC
edit: alleen die financiering he
Er is alweer een onderwerpstemming? zo ff kijken dan...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:19 schreef Jelleee het volgende:
Wheh, kben ff kinderachtig geweest bij Onderwerp-stemming
Trusten dan maar alvast xilaquote:Op zondag 1 januari 2006 22:19 schreef Xilantof het volgende:
morgen drukke dagdas niet zo leuk
of druk... vervelende dingen te doen
maar nu maar eens vroeg naar bed.
Ook naar familie geweest? Ook de hele soap weer gehoord? Ook weer het idee van...oh ja, daarom zie ik de hele neven en nichtenbende maar 1 keer per jaar?quote:
In mijn geval viel het mee. Er zit familie bij die in het buitenland (ZO-Azië) woont, dus dan heb je wat bij te pratenquote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ook naar familie geweest? Ook de hele soap weer gehoord? Ook weer het idee van...oh ja, daarom zie ik de hele neven en nichtenbende maar 1 keer per jaar?
Die 17-40 F4 is een mooie lensquote:Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm.....een Canon 17-40 F4, een Canon 100mm 2.8, een Canon 70-200 F4, een Canon 1.4TC
edit: alleen die financiering he
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die 17-40 F4 is een mooie lens
Vriend van me heeft die voor zijn 20D.
Maar eigenlijk wil hij hem kwijt. Hij vind het lenzen wisselen vervelend en zit eraan te denken zijn lenzen te verkopen voor een lens waarmee hij niet meer hoeft te wisselen. Dus 1 met een groot bereik.
Hij is namelijk lui zoals hij zelf zegt.
Je Canon heeft een standaard-statief-aansluiting. Je kunt dus varieren tussen de 25 en 300 EUR of zoquote:Op maandag 2 januari 2006 01:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
I hope so. Kijken wat zo'n standaard voor mijn canon kost
*murmel**zzzzzzzssssssssslllaaaaaaaappppp* HUH ?? Wat??? Oh dit is kantoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |