quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoveel kijk ik er ook weer niet hoor![]()
Maar films uit elkaar houden lukt wel goed hoor![]()
Het was heet.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
Of lag het aan Noca's Nasi?
Kijk, een hele pot nog wel.quote:
Ik leer snelquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, een hele pot nog wel.
Je gaat er op vooruit, Clau.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef Noca het volgende:
Ik ga de nieuwste Lost aflevering maar eens kijken.
Hij is weer illegaal bezig natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]* Eilanden vraagt zich af op welke zender Noca dat gaat doen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef Eilanden het volgende:
Zo te zien zelfs met verse thee en niet eens een zakje
een knoop naaien is best lastigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Pff ik ben een huisvrouw van Jan Stront. Kan nog geeneens een knoop naaien.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
een knoop naaien is best lastig
Aannaaien daarentegen is best te doen![]()
Het was iets meer dan een uur. Met van Basten die niks te melden had. Het ging allemaal te snel. Iets meer aandacht voor andere sporten dan het schaatsen zou leuk geweest zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig - veel sporten en niet van dat oeverloze gelul.
Talking Heads ?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Spideyman het volgende:
Talking Heads
Maja daar zal SCH dan ook wel weer een hekel aan hebben want die zijn niet nieuw en stoer.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Spideyman het volgende:
Talking Heads
Maja daar zal SCH dan ook wel weer een hekel aan hebben want die zijn niet nieuw en stoer.
* Eilanden is het ook aan het kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Travel is prachtig.
Ik wil in ons weekje Mei naar Antartica
Pinquins knuffOlen
'Heaven, is a place where nothing realy happence.'quote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
Fa fa fa fa fa fa fa fa fa oooooh ooooh aiaiaiaiaiaiaiai
Stop Making Sense - de film is echt een juweeltje.
Tering man, ik word er emo van - herinner me een filmnacht 20 jaar geleden - wat was ik flieeeeeeftquote:Op woensdag 28 december 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Heaven, is a place where nothing realy happence.'
Ehm nee, dat album heb ik dan net weer nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Talking Heads ?
Fear of Music kan je dat album ?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Talking Heads![]()
![]()
![]()
Stond de T2000 maar vol met dat soort nummers.
Je hebt wel een krom beeld van me zeg. Is Bowie nieuw?
Al de tweede kus vandaagquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Bowie is bi. Net als zijn ogen.
Nee, in Utrecht. Werk in Hilversum badmeestertje van me.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
Zeg SCH, woon jij nu eigenlijk in hilversum of niet?
Remain in Light lijkt op Fear of music uit dezelfde periode, en destijds waren ze de lievelingen van progressieve journalisten en muziekliefhebbers.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ehm nee, dat album heb ik dan net weer nietkheb 3 albums van ze geloof ik, remain in light, the best of en nog eentje...
lekkere muziek, kzet ze altijd op in de auto, lekker meebrullen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, in Utrecht. Werk in Hilversum badmeestertje van me.![]()
Ik heb het dit jaar maar overgeslagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef borisz het volgende:
Ik vond het sportjaaroverzicht wel aardig, maar minder dan de voorgaande jaren
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar maar overgeslagen.
Nee Travel-programma op Antartica.quote:
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Je zult het er maar druk mee hebben:
De forumindex is vernieuwd!
Echt goed werk!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.
* golfer pepert Bloempje even flink in en stopt nog een sneeuwbal in haar broekje.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Blumchen het volgende:hoi!
SNEEUW![]()
* Blumchen pakt muts en begint sneeuwballen te gooien!
* Blumchen dat niet erg vind! Sneeuw is leukquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer pepert Bloempje even flink in en stopt nog een sneeuwbal in haar broekje.![]()
Supersnel zeker nu hequote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zwaait even naar iedereen vanaf zijn geformatteerde laptop
Maar wel koud en nat en ik ben meer van het warm en nat.quote:
En flink behaard zeker ook he?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel koud en nat en ik ben meer van het warm en nat.![]()
Dat nou weer niet. Dat is zo jaren 70.quote:
Ja alleen zi ik nog op een zwak signaal van de burenquote:
Aansteker er een tijdje bijhoudenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Noca probeert mijn fietsslot open te krijgen..![]()
Lukt nog niet echt
Of ik moet morgen weer lopen of ik moet morgen een half uur eerder van bed
Heb gisteren mijn fiets opgehaald die 4 dagen bij de kroeg had gestaan, zat er een dikke ijsklomp op mijn slotquote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Noca probeert mijn fietsslot open te krijgen..![]()
Lukt nog niet echt
Of ik moet morgen weer lopen of ik moet morgen een half uur eerder van bed
Die van mij staat sinds vorige week donderdagavond 'stil', dus logisch ook wel. Maar wel kut.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb gisteren mijn fiets opgehaald die 4 dagen bij de kroeg had gestaan, zat er een dikke ijsklomp op mijn slot.
quote:
Ja hij is nu de sleutel warm aan het maken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Met ovenwanten aan sleutel eerst flink verwarmen
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de truc ja.
Moet Clauw zelf dus maar even doen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Spiritus, ammoniak erover heen gooien.
Morgen flesje slotontdooier kopen
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Flink mikkend zittend in je blote kontje vanaf een koud zadel.
Ik geloof dat Noca ook al op dat idee is gekomenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Overigens gaat de waterkoker nog het snelste hoor.
4,9quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef JaWi het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef dndiek het volgende:
Eilanden. wanneer kan ik eindelijk eens een keer goed gaan koken??
Dat is waarquote:Op woensdag 28 december 2005 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]Is het al het einde van het jaar? Nope... ik heb nog een paar dagen
![]()
4.0quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef JaWi het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/
quote:
Mooi Het was voor het eerst dat ik dacht dat muziek magisch was.quote:
Picture yourself in a boat on a river,quote:Op donderdag 29 december 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik luister naar de top 2000![]()
Ik had een 8quote:Op donderdag 29 december 2005 00:45 schreef PirE het volgende:
5,5 voor de inburgeringstest. Het lijkt school wel. 5,5 wordt een 6 en dat is dus voldoende
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:16 schreef tong80 het volgende:
Fijn voor haar. Hopen dat ze er mag blijven
Ik heb nog witte wijn die ik zelf niet meer drinkquote:Op donderdag 29 december 2005 01:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik mot naar bedje, SCHenk jij nog ff wat in
Ja was geweldig. Waren wel Koos Koetsen die miljonair zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef golfer het volgende:
Tomg, ben je al aan het filmpje van die Koos Koetsen toegekomen bij a GoGo?
Ach zulks een verkwistingquote:Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb nog witte wijn die ik zelf niet meer drink
dat haarquote:Op donderdag 29 december 2005 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
Wytske is er weer eens in de nacht.
ik betwijfel het, maar ze waren wel proto-types qua oudere jongeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:20 schreef tong80 het volgende:
Ja was geweldig. Waren wel Koos Koetsen die miljonair zijn.
Inderdaad geweldigquote:Op donderdag 29 december 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
ik betwijfel het, maar ze waren wel proto-types qua oudere jongeren.![]()
*wekker zet op 5 uurquote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
een beetje vent is tenminste tot een uur of 5 wakker...
En staat om 8.30 weer te werkenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
een beetje vent is tenminste tot een uur of 5 wakker...
eigenlijk wel,gebeurd me regelmatig dat ik tegen een uurtje of 3 er in duik om er vervolgens 2 uurtjes later weer uit te moeten.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En staat om 8.30 weer te werken
Niet om maar totquote:
nee dan post ik om 5 uur nog ff snel hier, lijk ik ook een echte manquote:
Schijnt bedriegd!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dan post ik om 5 uur nog ff snel hier, lijk ik ook een echte man
Blaas je ze wel eerst ff op?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat toch ook maar weer achter die billen liggen.![]()
Get a lifequote:Op donderdag 29 december 2005 03:15 schreef DarkShine het volgende:
Nog altijd aan het msn'en met mijn schoonma
Dat is meteen degene waar ik moet zijn als kaarten voor KVM nodig hebquote:
Heb halve liters brand.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverhoerentyfus kenker,. verlies ik weer met 7-6 derde set een dubbelpot![]()
Maar al flink wat bier op, maar door de fietstocht door de barre koude winter weer ontnuchterd. Doe er nog maar een dus
In vergelijk met Grolsch prima te doen, dop er maar eentjequote:
Astublieft!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In vergelijk met Grolsch prima te doen, dop er maar eentje
* Bjoro had zeker nog op 1 oor(tje) gelegen als hij het ook niet had moeten doenquote:Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef SCH het volgende:
Bjoro![]()
* SCH houdt de economie draaiende
ja sch heeft bardienst, maar die zit weer met harrie in de kelderquote:Op donderdag 29 december 2005 10:29 schreef Eilanden het volgende:
Moet ik nog steeds op mijn bakkie wachten?
weer ziek?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Hoi...
Het is niet mijn week geloof ik
Ook maar een bakkie voor mij, alstublieft. Vanavond zet ik het zelf wel weer.
Nee niet helemaal 100%, en op het werk wil het ook niet echt lukken.quote:
ok, van dat 100% wisten we natuurlijk al, die gekke gruningers ook altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 10:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee niet helemaal 100%, en op het werk wil het ook niet echt lukken.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, van dat 100% wisten we natuurlijk al, die gekke gruningers ook altijd![]()
Tuurlijk lieve SCHat!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Hey Clauw, hauw je nog van mijn?
Alles niet. Iedereen is vrij en ik kan niet op gang komen, niks schiet op.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef Eilanden het volgende:
Wat wil er niet lukken op je werk Clau?
Ik ben ook vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrijquote:Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alles niet. Iedereen is vrij en ik kan niet op gang komen, niks schiet op.
Allemaal mensen die gespotterd moeten worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaai, ik heb haast geen tijd voor jullie![]()
kan je tegen de baas zeggen dat je eindelijk weer wat doetquote:Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaai, ik heb haast geen tijd voor jullie![]()
Ik zeg altijd tegen mijn baas dat ik iets aan het doen ben.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan je tegen de baas zeggen dat je eindelijk weer wat doet
Ga rukken manquote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben ook vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrij![]()
Ja, en een "beurt" moeten bij de uroloogquote:Op donderdag 29 december 2005 11:18 schreef Eilanden het volgende:
Allemaal mensen die gespotterd moeten worden?
* meldtquote:Op donderdag 29 december 2005 11:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en een "beurt" moeten bij de uroloog
Bukken manquote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef Bjoro het volgende:
lieve help...allemaal sneeuw sodemietert er uit de lucht !
Schuilkelders in!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:38 schreef Bjoro het volgende:
lieve help...allemaal sneeuw sodemietert er uit de lucht !
dat zou je wel willen he, snoepert !quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Sneeuwruimen, afwassen, de garage opruimen, met je vriendin de stad in.
tellen is al moeilijk voor je, maar nu laat je geheugen je ook al in de steekquote:Op donderdag 29 december 2005 09:41 schreef Eilanden het volgende:
Morgen! Net vriendin weer naar haar werk gebracht .. doe mij maar een lekker bakkie!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
tellen is al moeilijk voor je, maar nu laat je geheugen je ook al in de steek
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
tellen is al moeilijk voor je, maar nu laat je geheugen je ook al in de steek
Rukken deel 2 dan maarquote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
Sneeuwruimen - Er is hier de laatste dagen geen sneeuw meer gevallen
Afwassen - Done
Garage opruimen - Eeeeeeeehhhh ... moet je die wel hebben
Vriendin stad in - Zie opmerking PH
Klaaaaaaaaaaaaaaaaar
Wist je niet dat de vriendin van Elanden een rompje is?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Wrom breng je je dinnetje naar haar werk, mankeert ze iets aan haar benen
Nee, haar fiets mankeert iets en die wordt momenteel gerepareerdquote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Moet jij niets een effe een flink potje gaan spotteren met de uroloog?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijvvvvv tot ik je neus uitkomquote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef Eilanden het volgende:
Moet jij niets een effe een flink potje gaan spotteren met de uroloog?
En zo hoort het ookquote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Gewoon onder de plak dus, net als Noca
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Gewoon onder de plak dus, net als Noca
Ik lust er ook wel eenquote:
Vandaag vast wel, maar morgen ook? Er is een voorwaarschuwing weeralarm.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat gewoon door.
Van de Zweedse gehaktballetjes afblijven he?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef pascalheister het volgende:
dadelijk even naar de ikea, ladeblok halen die bij m'n bureau past
ik heb het eten al opquote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van de Zweedse gehaktballetjes afblijven he?
gisteren nog even een portie soldaat gemaakt !quote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van de Zweedse gehaktballetjes afblijven he?
Erg raar inderdaad. Lijkt wel of er geen rekening is gehouden met mensen die vandaag gewoon moeten werken. En die zullen er toch wel veel zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Vanavond naar de voetbal...
Donderdagavond 18:00uur, wat een tijd zeg
Heerlijk tochquote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Belachelijk he, al was ik dinsdag wel lekker op tijd weer thuis vanuit dat verre kutBrabantquote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Valt wel mee op het moment ..... maar met oud en nieuw ongetwijfeld een stuk beterquote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef SCH het volgende:
Hey Boezie, hoest met de flieftheid?
Gister voor de 2e keer in 3 maanden in een Pubquiz 2e geworden op 3 punten van het bestuur. Het is mijn lot waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
zo...waarschijnlijk weer de "woede" van mijn mede oud-en-nieuw-vierders op de hals gehaalt door weer een belachelijke quiz in elkaar te draaien.
Enfin, heel leuk om te maken en ook heel leuk om de rest te horen vloeken, schelden en tieren !
heb hier verschrikkelijke (en tevens) oninteressante vragen verzonnen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gister voor de 2e keer in 3 maanden in een Pubquiz 2e geworden op 3 punten van het bestuur. Het is mijn lot waarschijnlijk
en dan nog een stuk of 9 van dit kaliber !quote:We weten natuurlijk allemaal dat Piet Keur een geboren en getogen Zandvoorter is, dat onze bondscoach in Utrecht geboren is net als Wesley Sneijder.
Maar weet u ook aan onderstaande (oud)-internationals de juiste geboorteplaats te koppelen ?
1) George Boateng a) Bedum
2) Collins John b) Maasbracht
3) John van ‘t Schip c) Apeldoorn
4) Graeme Rutjes d) Brussel
5) Youri Mulder e) Zwandru
6) Mark v Bommel f) Steenbergen-Welberg
7) Ruud v Nistelrooij g) Sydney
8) Arjan Robben h) Oss
9) Pierre v Hooijdonk i) Accra
10) Ugur Yildirim j) Fort St John
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef Superheld het volgende:
Van nistelrooij komt toch niet uit oss?
Hij is opgegroeid in Geffen, maar geboren in Ossquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Superheld het volgende:
Toen de kleine pupil uit Geffen..
geboorteplaats: Oss, Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Superheld het volgende:
Toen de kleine pupil uit Geffen..
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef tuindwerg het volgende:
Woei wat een goed nieuws vanmiddag!![]()
Ik heb mijn tweede vak gehaalden ik mag morgen gaan kijken naar een kamer!
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
zo...waarschijnlijk weer de "woede" van mijn mede oud-en-nieuw-vierders op de hals gehaalt door weer een belachelijke quiz in elkaar te draaien.
Enfin, heel leuk om te maken en ook heel leuk om de rest te horen vloeken, schelden en tieren !
had ze al gepostquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Bjoro het volgende:
dit is/zijn de goede antwoorden :
George Boateng Accra
Collins John Zwandru
John van ‘t Schip Fort St John
Graeme Rutjes Sydney
Youri Mulder Brussel
Mark v Bommel Maasbracht
Ruud v Nistelrooij Oss
Arjan Robben Bedum
Pierre v Hooijdonk Steenbergen-Welberg
Ugur Yildirim Apeldoorn
quote:
Ga naar een parenclub.quote:
Echter ... het echte voetballen leerde hij bij de clubs daarnaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Nistelrooij is geboren in Oss dat klopt, maar hij is opgegroeid in Geffen. Waar hij ook getrouwd is met zijn jeugdliefde. En het ballen heeft hij geleerd bij FC Den Bosch waar hij 4 jaar in de jeugdopleiding en 4 jaar in het eerste speelde.
quote:
D'r zaten hier net ook al een paar van die 11-jarigen bij m'n auto te klooienquote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef Superheld het volgende:
Idioten zijn hier overdag lawine pijlen aan het afsteken![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Echter ... het echte voetballen leerde hij bij de clubs daarna![]()
omdat hun meesters en juffen vrij moeten zijn, denk ik !quote:Op donderdag 29 december 2005 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben die gasten eigelijk vakantie? Komt alleen maar rottigheid van![]()
quote:
quote:
nog eentje doen ??quote:
quote:
quote:Nu de ergste hitte van dit jaar wel voorbij is, een enkel sneeuwvlokje al de weg naar beneden durft te maken, menigeen al weer met sokken in bed ligt (of zou moeten liggen) en het krabben van autoruiten vaker in 1 week voorkomt dan een doelpunt van Ajax begint de Elfstedenkoorts alweer een beetje de kop op te steken, maar hoe zat het ook alweer, Bartlehiem, de Bonckevaert en gingen ze nou wel of niet door Heerenveen ?
Zet hier “de Steden” in de juiste volgorde, it giet oan !
1 Starum
2 Warkum
3 Sleat
4 Boalsert
5 Ljouwert
6 Dokkum
7 Frentsjer
8 Drylts
9 Snits
10 Harns
11 Hynljippen
Ik had de goede antwoorden gepostquote:
3 posts omhoog lieverdquote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
Doe eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |