quote:Op donderdag 29 december 2005 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Sneeuwruimen, afwassen, de garage opruimen, met je vriendin de stad in.
tellen is al moeilijk voor je, maar nu laat je geheugen je ook al in de steekquote:Op donderdag 29 december 2005 09:41 schreef Eilanden het volgende:
Morgen! Net vriendin weer naar haar werk gebracht .. doe mij maar een lekker bakkie!![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
tellen is al moeilijk voor je, maar nu laat je geheugen je ook al in de steek
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
tellen is al moeilijk voor je, maar nu laat je geheugen je ook al in de steek
Rukken deel 2 dan maarquote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef Eilanden het volgende:
Sneeuwruimen - Er is hier de laatste dagen geen sneeuw meer gevallen
Afwassen - Done
Garage opruimen - Eeeeeeeehhhh ... moet je die wel hebben
Vriendin stad in - Zie opmerking PH
Klaaaaaaaaaaaaaaaaar
Wist je niet dat de vriendin van Elanden een rompje is?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Wrom breng je je dinnetje naar haar werk, mankeert ze iets aan haar benen
Nee, haar fiets mankeert iets en die wordt momenteel gerepareerdquote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Moet jij niets een effe een flink potje gaan spotteren met de uroloog?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik blijvvvvv tot ik je neus uitkomquote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef Eilanden het volgende:
Moet jij niets een effe een flink potje gaan spotteren met de uroloog?
En zo hoort het ookquote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Gewoon onder de plak dus, net als Noca
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:19 schreef SCH het volgende:
Gewoon onder de plak dus, net als Noca
Ik lust er ook wel eenquote:
Vandaag vast wel, maar morgen ook? Er is een voorwaarschuwing weeralarm.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat gewoon door.
Van de Zweedse gehaktballetjes afblijven he?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:15 schreef pascalheister het volgende:
dadelijk even naar de ikea, ladeblok halen die bij m'n bureau past
ik heb het eten al opquote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van de Zweedse gehaktballetjes afblijven he?
gisteren nog even een portie soldaat gemaakt !quote:Op donderdag 29 december 2005 13:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van de Zweedse gehaktballetjes afblijven he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |