quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef tuindwerg het volgende:
Woei wat een goed nieuws vanmiddag!![]()
Ik heb mijn tweede vak gehaalden ik mag morgen gaan kijken naar een kamer!
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
zo...waarschijnlijk weer de "woede" van mijn mede oud-en-nieuw-vierders op de hals gehaalt door weer een belachelijke quiz in elkaar te draaien.
Enfin, heel leuk om te maken en ook heel leuk om de rest te horen vloeken, schelden en tieren !
had ze al gepostquote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef Bjoro het volgende:
dit is/zijn de goede antwoorden :
George Boateng Accra
Collins John Zwandru
John van ‘t Schip Fort St John
Graeme Rutjes Sydney
Youri Mulder Brussel
Mark v Bommel Maasbracht
Ruud v Nistelrooij Oss
Arjan Robben Bedum
Pierre v Hooijdonk Steenbergen-Welberg
Ugur Yildirim Apeldoorn
quote:
Ga naar een parenclub.quote:
Echter ... het echte voetballen leerde hij bij de clubs daarnaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Van Nistelrooij is geboren in Oss dat klopt, maar hij is opgegroeid in Geffen. Waar hij ook getrouwd is met zijn jeugdliefde. En het ballen heeft hij geleerd bij FC Den Bosch waar hij 4 jaar in de jeugdopleiding en 4 jaar in het eerste speelde.
quote:
D'r zaten hier net ook al een paar van die 11-jarigen bij m'n auto te klooienquote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef Superheld het volgende:
Idioten zijn hier overdag lawine pijlen aan het afsteken![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Echter ... het echte voetballen leerde hij bij de clubs daarna![]()
omdat hun meesters en juffen vrij moeten zijn, denk ik !quote:Op donderdag 29 december 2005 15:36 schreef DeTolk het volgende:
Waarom hebben die gasten eigelijk vakantie? Komt alleen maar rottigheid van![]()
quote:
quote:
nog eentje doen ??quote:
quote:
quote:Nu de ergste hitte van dit jaar wel voorbij is, een enkel sneeuwvlokje al de weg naar beneden durft te maken, menigeen al weer met sokken in bed ligt (of zou moeten liggen) en het krabben van autoruiten vaker in 1 week voorkomt dan een doelpunt van Ajax begint de Elfstedenkoorts alweer een beetje de kop op te steken, maar hoe zat het ook alweer, Bartlehiem, de Bonckevaert en gingen ze nou wel of niet door Heerenveen ?
Zet hier “de Steden” in de juiste volgorde, it giet oan !
1 Starum
2 Warkum
3 Sleat
4 Boalsert
5 Ljouwert
6 Dokkum
7 Frentsjer
8 Drylts
9 Snits
10 Harns
11 Hynljippen
Ik had de goede antwoorden gepostquote:
3 posts omhoog lieverdquote:Op donderdag 29 december 2005 15:44 schreef SCH het volgende:
Doe eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |