Valt wel mee op het moment ..... maar met oud en nieuw ongetwijfeld een stuk beterquote:Op donderdag 29 december 2005 14:21 schreef SCH het volgende:
Hey Boezie, hoest met de flieftheid?
Gister voor de 2e keer in 3 maanden in een Pubquiz 2e geworden op 3 punten van het bestuur. Het is mijn lot waarschijnlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
zo...waarschijnlijk weer de "woede" van mijn mede oud-en-nieuw-vierders op de hals gehaalt door weer een belachelijke quiz in elkaar te draaien.
Enfin, heel leuk om te maken en ook heel leuk om de rest te horen vloeken, schelden en tieren !
heb hier verschrikkelijke (en tevens) oninteressante vragen verzonnen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Gister voor de 2e keer in 3 maanden in een Pubquiz 2e geworden op 3 punten van het bestuur. Het is mijn lot waarschijnlijk
en dan nog een stuk of 9 van dit kaliber !quote:We weten natuurlijk allemaal dat Piet Keur een geboren en getogen Zandvoorter is, dat onze bondscoach in Utrecht geboren is net als Wesley Sneijder.
Maar weet u ook aan onderstaande (oud)-internationals de juiste geboorteplaats te koppelen ?
1) George Boateng a) Bedum
2) Collins John b) Maasbracht
3) John van ‘t Schip c) Apeldoorn
4) Graeme Rutjes d) Brussel
5) Youri Mulder e) Zwandru
6) Mark v Bommel f) Steenbergen-Welberg
7) Ruud v Nistelrooij g) Sydney
8) Arjan Robben h) Oss
9) Pierre v Hooijdonk i) Accra
10) Ugur Yildirim j) Fort St John
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:48 schreef Superheld het volgende:
Van nistelrooij komt toch niet uit oss?
Hij is opgegroeid in Geffen, maar geboren in Ossquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Superheld het volgende:
Toen de kleine pupil uit Geffen..
geboorteplaats: Oss, Nederlandquote:Op donderdag 29 december 2005 14:52 schreef Superheld het volgende:
Toen de kleine pupil uit Geffen..
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef tuindwerg het volgende:
Woei wat een goed nieuws vanmiddag!![]()
Ik heb mijn tweede vak gehaalden ik mag morgen gaan kijken naar een kamer!
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:23 schreef Bjoro het volgende:
zo...waarschijnlijk weer de "woede" van mijn mede oud-en-nieuw-vierders op de hals gehaalt door weer een belachelijke quiz in elkaar te draaien.
Enfin, heel leuk om te maken en ook heel leuk om de rest te horen vloeken, schelden en tieren !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |