Remain in Light lijkt op Fear of music uit dezelfde periode, en destijds waren ze de lievelingen van progressieve journalisten en muziekliefhebbers.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ehm nee, dat album heb ik dan net weer nietkheb 3 albums van ze geloof ik, remain in light, the best of en nog eentje...
lekkere muziek, kzet ze altijd op in de auto, lekker meebrullen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, in Utrecht. Werk in Hilversum badmeestertje van me.![]()
Ik heb het dit jaar maar overgeslagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef borisz het volgende:
Ik vond het sportjaaroverzicht wel aardig, maar minder dan de voorgaande jaren
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar maar overgeslagen.
Nee Travel-programma op Antartica.quote:
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Je zult het er maar druk mee hebben:
De forumindex is vernieuwd!
Echt goed werk!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.
* golfer pepert Bloempje even flink in en stopt nog een sneeuwbal in haar broekje.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Blumchen het volgende:hoi!
SNEEUW![]()
* Blumchen pakt muts en begint sneeuwballen te gooien!
* Blumchen dat niet erg vind! Sneeuw is leukquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer pepert Bloempje even flink in en stopt nog een sneeuwbal in haar broekje.![]()
Supersnel zeker nu hequote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zwaait even naar iedereen vanaf zijn geformatteerde laptop
Maar wel koud en nat en ik ben meer van het warm en nat.quote:
En flink behaard zeker ook he?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel koud en nat en ik ben meer van het warm en nat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |