quote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoveel kijk ik er ook weer niet hoor![]()
Maar films uit elkaar houden lukt wel goed hoor![]()
Het was heet.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef Suijk het volgende:
Of lag het aan Noca's Nasi?
Kijk, een hele pot nog wel.quote:
Ik leer snelquote:Op woensdag 28 december 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, een hele pot nog wel.
Je gaat er op vooruit, Clau.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:48 schreef Noca het volgende:
Ik ga de nieuwste Lost aflevering maar eens kijken.
Hij is weer illegaal bezig natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 20:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]* Eilanden vraagt zich af op welke zender Noca dat gaat doen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef Eilanden het volgende:
Zo te zien zelfs met verse thee en niet eens een zakje
een knoop naaien is best lastigquote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef clauwheee het volgende:
Pff ik ben een huisvrouw van Jan Stront. Kan nog geeneens een knoop naaien.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
een knoop naaien is best lastig
Aannaaien daarentegen is best te doen![]()
Het was iets meer dan een uur. Met van Basten die niks te melden had. Het ging allemaal te snel. Iets meer aandacht voor andere sporten dan het schaatsen zou leuk geweest zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het wel aardig - veel sporten en niet van dat oeverloze gelul.
Talking Heads ?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Spideyman het volgende:
Talking Heads
Maja daar zal SCH dan ook wel weer een hekel aan hebben want die zijn niet nieuw en stoer.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Spideyman het volgende:
Talking Heads
Maja daar zal SCH dan ook wel weer een hekel aan hebben want die zijn niet nieuw en stoer.
* Eilanden is het ook aan het kijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Travel is prachtig.
Ik wil in ons weekje Mei naar Antartica
Pinquins knuffOlen
'Heaven, is a place where nothing realy happence.'quote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
Fa fa fa fa fa fa fa fa fa oooooh ooooh aiaiaiaiaiaiaiai
Stop Making Sense - de film is echt een juweeltje.
Tering man, ik word er emo van - herinner me een filmnacht 20 jaar geleden - wat was ik flieeeeeeftquote:Op woensdag 28 december 2005 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Heaven, is a place where nothing realy happence.'
Ehm nee, dat album heb ik dan net weer nietquote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Talking Heads ?
Fear of Music kan je dat album ?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Talking Heads![]()
![]()
![]()
Stond de T2000 maar vol met dat soort nummers.
Je hebt wel een krom beeld van me zeg. Is Bowie nieuw?
Al de tweede kus vandaagquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
![]()
Bowie is bi. Net als zijn ogen.
Nee, in Utrecht. Werk in Hilversum badmeestertje van me.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:36 schreef JaWi het volgende:
Zeg SCH, woon jij nu eigenlijk in hilversum of niet?
Remain in Light lijkt op Fear of music uit dezelfde periode, en destijds waren ze de lievelingen van progressieve journalisten en muziekliefhebbers.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ehm nee, dat album heb ik dan net weer nietkheb 3 albums van ze geloof ik, remain in light, the best of en nog eentje...
lekkere muziek, kzet ze altijd op in de auto, lekker meebrullen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, in Utrecht. Werk in Hilversum badmeestertje van me.![]()
Ik heb het dit jaar maar overgeslagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef borisz het volgende:
Ik vond het sportjaaroverzicht wel aardig, maar minder dan de voorgaande jaren
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar maar overgeslagen.
Nee Travel-programma op Antartica.quote:
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Je zult het er maar druk mee hebben:
De forumindex is vernieuwd!
Echt goed werk!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, het was een heel gevecht, veel vuile spelletjes en het kostte veel tijd, maar we hebben het dan toch voor elkaar: VBL staat onder SPT.
* golfer pepert Bloempje even flink in en stopt nog een sneeuwbal in haar broekje.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef Blumchen het volgende:hoi!
SNEEUW![]()
* Blumchen pakt muts en begint sneeuwballen te gooien!
* Blumchen dat niet erg vind! Sneeuw is leukquote:Op woensdag 28 december 2005 22:57 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer pepert Bloempje even flink in en stopt nog een sneeuwbal in haar broekje.![]()
Supersnel zeker nu hequote:Op woensdag 28 december 2005 22:59 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zwaait even naar iedereen vanaf zijn geformatteerde laptop
Maar wel koud en nat en ik ben meer van het warm en nat.quote:
En flink behaard zeker ook he?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel koud en nat en ik ben meer van het warm en nat.![]()
Dat nou weer niet. Dat is zo jaren 70.quote:
Ja alleen zi ik nog op een zwak signaal van de burenquote:
Aansteker er een tijdje bijhoudenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Noca probeert mijn fietsslot open te krijgen..![]()
Lukt nog niet echt
Of ik moet morgen weer lopen of ik moet morgen een half uur eerder van bed
Heb gisteren mijn fiets opgehaald die 4 dagen bij de kroeg had gestaan, zat er een dikke ijsklomp op mijn slotquote:Op woensdag 28 december 2005 23:12 schreef clauwheee het volgende:
Noca probeert mijn fietsslot open te krijgen..![]()
Lukt nog niet echt
Of ik moet morgen weer lopen of ik moet morgen een half uur eerder van bed
Die van mij staat sinds vorige week donderdagavond 'stil', dus logisch ook wel. Maar wel kut.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb gisteren mijn fiets opgehaald die 4 dagen bij de kroeg had gestaan, zat er een dikke ijsklomp op mijn slot.
quote:
Ja hij is nu de sleutel warm aan het maken.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:14 schreef golfer het volgende:
Met ovenwanten aan sleutel eerst flink verwarmen
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 28 december 2005 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is de truc ja.
Moet Clauw zelf dus maar even doen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Spiritus, ammoniak erover heen gooien.
Morgen flesje slotontdooier kopen
Ik ook.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Flink mikkend zittend in je blote kontje vanaf een koud zadel.
Ik geloof dat Noca ook al op dat idee is gekomenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef JaWi het volgende:
Overigens gaat de waterkoker nog het snelste hoor.
4,9quote:Op woensdag 28 december 2005 22:48 schreef JaWi het volgende:
http://www.teleac.nl/nationaleinburgeringtest/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |