quote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Soms kan ik zoooo moe van jou worden![]()
quote:83. Gebakkraam De Vries - Harderwijk (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Vroeger gingen overgebleven levensmiddelen als swil naar de varkens. Die zouden voor deze bollen hun neus ophalen. Niet gaar, klef, vet. Oneetbaar!
quote:82. Oud Hollandse Gebakkraam Van der Schee's - Vlaardingen (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Bij een hartfilmpje is de 't-top' een van de aanwijzingen van een afwijking. Benieuwd hoe de curve er uit ziet na het eten van deze oliebol. Teiltje svp!
quote:81. Gebakkraam - Krimpen a/d IJssel (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Oliebollen lijken op een puistenkop. En ja hoor, even knijpen en het vet spuit omhoog. Er zijn veel schoonmoedergrappen, maar dit geef je zelfs haar niet.
quote:24. Hollandse Gebakkraam R. Denies - Doetinchem Goed Goed
Wonen in de Achterhoek is al geen straf, maar als je dan ook nog zulke oliebolletjes kunt krijgen, wordt het helemaal een feest.
cijfer 8 locatie Raadhuisstraat
prijs per stuk 0.5 aanbieding 11 voor ¤ 5,00
gewicht per stuk 73 gram vetpercentage 10.5%
quote:[Sluiten!] DFMS - Kein Geloel 5 - 1 [Verwijder]
Op deze bewolkte dag kwamen er 507 toeschouwers naar fmfan.nl stadium. DFMS speelde in een interessante 4-4-2-formatie. De opstelling luidde: Claessens - de Ruiter, Weteling, Virkki, Elving - Kralt, Hovenier, van de Griend, Roeleveld - van Nunspeet, Haki.
Geloel speelde in een interessante onbegrijpelijke 3-3-4-formatie. In de basis stonden: Capelão - Hoving, Godlieb, Stoker - Klepetko, van Arendonk, Huizer - de Graan, Baatje, Gysin, Oosthout.
Geloel negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Er was wat verwarring bij Geloel over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak. De scheidsrechter toonde Sil Weteling van DFMS de gele kaart na een heel nare overtreding. Geloel zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Noah Gysin na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Evan Neelamkavil. Er was wat verwarring bij Geloel over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak. DFMS had een goede mogelijkheid om op voorsprong te komen toen Jordi van Nunspeet opkwam over links, maar zijn slappe schot ging recht in de handen van Roberto Capelão. In de 22e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Ad Baatje de 0 - 1. De teams gingen met een 0 - 1 stand de rust in. DFMS had met 61 procent balbezit een veldoverwicht.
De Geloel-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd. Met een schot van net buiten het strafschopgebied wist Han Roeleveld van DFMS de stand weer gelijk te trekken: 1 - 1. Na 67 minuten moest Ad Baatje worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Wiebe-Jan Korteweg kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. DFMS kwam in de 70e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 2 - 1 toen Jordi van Nunspeet de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. In de 71e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Sipke de Ruiter door kon breken en de 3 - 1 voor DFMS liet aantekenen. Na 75 minuten zette Ergün Haki DFMS op een grotere voorsprong (4 - 1) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant. In de 76e minuut ontving Geloel-speler Mathew Stoker een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. De spelers van Geloel hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak. DFMS scoorde 5 - 1 toen Ergün Haki op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. De manier van spelen veranderde toen DFMS zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Met 75 procent balbezit was DFMS in deze helft de sterkste ploeg.
De echte sterspeler van DFMS was Ernst van de Griend. Jordi van Nunspeet was vandaag niet al te best. De uitblinker bij Geloel was Wesley Oosthout. Wiebe-Jan Korteweg was vandaag niet al te best. De eindstand was 5 - 1.
Heb je alvast een goed voornemen!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden vraagt zich af of 2006 wel lang genoeg is om al die minpunten die ik de laatste 2 dagen gescoord heb weg te poetsen
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, klasse Jan Bos!
Goeienavond allemaal.
quote:80. Gebakkraam Wiltjer - Groningen (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Heeft er iemand in het vet heeft staan pissen? Wat een merkwaardige afwijkende smaak. Dit wil je niet naar binnen werken. Hier met die vuilnisbak…
quote:75. Gebakkraam - Sittard (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Illusionist Hans Klok zou het niet nadoen: een kaneelstok omtoveren tot een oliebol. Komt dat zien, komt dat zien. Maar ga niet proeven.
Laat ik maar gelijk beginnenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb je alvast een goed voornemen!
slotjequote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iemand heeft je hulp nodig
Titel gezocht aub
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
Wat moet ik doen als ik een boete van het CJIB kwijt ben.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik maar gelijk beginnen
[afbeelding]
Volgens mij sta ik na deze Roosvicee op -598
Ik denk dat ie zn telefoon kwijt isquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Eilanden het volgende:
(058) 215 95 55 is het telefoonnummer van het CJIB. Misschien maar effe bellen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn telefoon kwijt is![]()
![]()
Ja, en wel verwachten dat ik voor het einde van het jaar nog even betaalquote:
Als de deadline eind 2005 is, dan heb je 'em al een tijdje in huis!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en wel verwachten dat ik voor het einde van het jaar nog even betaal.
Waarom denk je dat ik hem kwijt benquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Eilanden het volgende:
dan heb je 'em al een tijdje in huis!
In die buurt heb je wel meer van die vlaar-dingen. hahahahahahahahahahaha.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef borisz het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Vlaar naar Rotterdam zou gaan
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef DarkShine het volgende:
Vrede kwam je de zaterdag om 5 uur smorgens nog in de stad tegen als we op de zondag speelden...
Ik vond hem hier ook altijd al een apart mannetje. Of nou ja mannetje, tis wel een beer van een ventquote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kwam je hem dan ook 's nachts tegen in Groningen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Hier genioet ik ieder jaar weer van. Vooral de beschrijvingen van de onvoldoende.
'Is dit een oliebol of een visstick ? Man ga Ijskasten verkopen aan eskimo's.'
http://www.ad.nl/oliebollentest/
Nee hoor, gewoon snelle wipwap.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk ... het is SCH! Dan denk je toch niet dat het uren gaat duren he???![]()
Ik bedoelde mn Nasi met saté!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb je wel eens beter gehad - volgende keer wel vaseline mee lieverd![]()
PH heeft wel een geheugen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
Zeg ph.
Ken jij ook alle verhalen van de verschillende films die je kijkt? Je kijkt er zo veel, dan weet je op een gegeven moment toch niet meer waar elke film over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |