Wij schenken alleen alcohol, sorry.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Maar ik zit hier toch in de kroeg
Laat maar Clau ... het is de ouderdom .... Golfer denkt straks nog dat we in deze kroeg ook zelf nog moeten gaan tappenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Maar ik zit hier toch in de kroeg
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus dat is jullie romantisch diner waarin voor jou gekookt wordt?
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]Hij voor de tv en ik voor de computer. Superromantisch
![]()
![]()
Ik snap het al. Het is een complot. Gister Eilandje en nu jij.quote:
Op het ogenblik heerSCHt er dezelfde romantiek in Huize Eilandenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]Hij voor de tv en ik voor de computer. Superromantisch
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik snap het al. Het is een complot. Gister Eilandje en nu jij.
Dat komt dus helemaal goed met ons allemaalquote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op het ogenblik heerSCHt er dezelfde romantiek in Huize Eilanden![]()
Het is eerder een cursus 'volwassen worden voor pubermeisjes deel VI'quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik snap het al. Het is een complot. Gister Eilandje en nu jij.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]meisjes plagen, kusjes vragen heet het complot
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder een cursus 'volwassen worden voor pubermeisjes deel VI'
Waarschijnlijk zijn onze partners allemaal te eigenwijs om de relatie op te gevenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat komt dus helemaal goed met ons allemaal
Of de sex is bij iedereen fantastisch .. dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 december 2005 19:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn onze partners allemaal te eigenwijs om de relatie op te geven
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of de sex is bij iedereen fantastisch .. dat kan natuurlijk ook![]()
Hij zou dit keer toch gewoon vertellen dat 'ie naar jou ging?quote:
Hij sms-te net met de vraag 'of ze al iets doorheeft?' - wat moet ik nou doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij zou dit keer toch gewoon vertellen dat 'ie naar jou ging?Of heeft hij het Clau nog steeds niet verteld?
![]()
Ik denk wel dat Clau nog steeds gelooft dat Noca aan het eeeeeeeeeeeh fitnessen isquote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij sms-te net met de vraag 'of ze al iets doorheeft?' - wat moet ik nou doen?
Ze gaat over sneeuw praten - dat is een ernstig ontkenningssymptoom.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Clau nog steeds gelooft dat Noca aan het eeeeeeeeeeeh fitnessen is
Euh....jaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Clau nog steeds gelooft dat Noca aan het eeeeeeeeeeeh fitnessen is
ah, arme clauquote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, kies dan een leuke vlotte jongeman zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee mobieltje pakt
Adresboek>D van Danny zoekt
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, kies dan een leuke vlotte jongeman zeg.
Inderdaad en niet zo'n irritante lul op poten eeeeh speler van FC Groningenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, kies dan een leuke vlotte jongeman zeg.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, dan kies je wel een lekker ding zeg.
Pfff naar Timboektoe is lang, Groningen ben je zo. Je crosst heel Nederland door in 3 uur man. Beetje matige smoes zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nog een hele reis hoor, naar Groningen met de trein.
Tolk ... dit klinkt als een verkapte uitnodigingquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pfff naar Timboektoe is lang, Groningen ben je zo. Je crosst heel Nederland door in 3 uur man. Beetje matige smoes zeg.
Ik sta al een kwartier te bellen, lieve schat.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pfff naar Timboektoe is lang, Groningen ben je zo. Je crosst heel Nederland door in 3 uur man. Beetje matige smoes zeg.
Ik had er zelfs al een topic over geopend:quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Hier genioet ik ieder jaar weer van. Vooral de beschrijvingen van de onvoldoende.
'Is dit een oliebol of een visstick ? Man ga Ijskasten verkopen aan eskimo's.'
http://www.ad.nl/oliebollentest/
Nog hardere ontkenning .... ze schakelt van sneeuwvlokjes over naar theequote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Golfer, SCHat, kijk eens wat ik, met alle liefde, helemaal alleen, voor je heb gemaakt!!!!
[afbeelding]
Clauw(n)tje, lieffie.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Golfer, SCHat, kijk eens wat ik, met alle liefde, helemaal alleen, voor je heb gemaakt!!!!
[afbeelding]
De kraam in zaandam kreeg een 6, die dingen zijn echt niet te vreten. En die kraam stinkt naar zeik.quote:
Soms kan ik zoooo moe van jou wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog hardere ontkenning .... ze schakelt van sneeuwvlokjes over naar thee![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Clauw(n)tje, lieffie.![]()
Jij begrijp mij pas goed, je weet dat de liefde van een ECHTE man door de maag gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |