quote:Op woensdag 28 december 2005 00:37 schreef PrintScreen het volgende:
88. Verwijk's gebakkraam - Wormerveer Economisch delict (Gebakken in foute olie)
Verwijk had met een 7de plaats een hoge klassering, totdat de definitieve analyse van het laboratorium binnenkwam. Toen restte slechts een 0
cijfer 0 locatie Marktplein
prijs per stuk 0.6 aanbieding 11 voor ¤ 6,00
gewicht per stuk 88 gram vetpercentage 11.4%
Die beoordeling kan ik het helemaal mee eens zijn, wat een smerig goedje, en dan die lui die het verkopen
3 jaar geleden eens wat oliebollen daar gekocht en echt, die waren niet te vreten, zelfs de kliko heeft ze uitgekotst
Blijkbaar niet op rij maar wel voor de 4e keer:quote:Op woensdag 28 december 2005 00:29 schreef HoSeong het volgende:
4e jaar op rij? Vorig jaar was het Gouda hoor.
quote:Voor de vierde keer eindigt de uitbater van de gebakskraam op de Rotterdamse Heemsraadssingel als nummer één in de Nationale Oliebollentest van het AD. Het betekent wel dat Vissers klanten de komende dagen door extra drukte rekening moeten houden met lange wachttijden om de lekkerste oliebollen van Nederland te bemachtigen.
De prestaties in gebakskramen en bakkerijen zijn beter dan voorgaande jaren. De verkopers hebben zich de aanhoudende kritiek van twaalf voorgaande oliebollentesten aangetrokken.
Want nu gaf de jury van het Centrum voor Smaakonderzoek aan 26 van de 92 bezochte adressen een eindcijfer van 8 of hoger; 29 oliebollen konden de toets der kritiek niet doorstaan.
Ander testpannel?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:13 schreef Thorical het volgende:
Volgens mij is gewoon de norm bijgesteld, iets waar ze in Ned. goed in zijn.
Daar kom je als het goed is vanzelf achter!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef Vava het volgende:
Hmmzz... ik ga wel Rotterdamse oliebollen eten dan![]()
Als ik het hier in Goes met Bol & Zo op de 71e plek moet doenen ze waren toch best lekker!!! Hoe lekker moeten die Rotterdamse bollen dan wel niet zijn!
Eergister heb ik nog een oliebol van ze op en was deze keer gelukkig niet vet, maar ik bleef wel een vieze nasmaak houdenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:58 schreef Dimmie het volgende:
Ah, mijn lokale oliebollendealer (Spijkenisse) staat op de 14e plaats met een 8,5. Opvallend, want toen ik er onlangs bollen kocht waren ze echt te ranzig voor woorden. Net sponzen volgezogen met vet
Wij wonen schuin tegenover een bakker die vorig jaar volstrekt werd afgezeken. Dit jaar heeft ie geloof ik maar geen oliebollen meer gebakken...quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:51 schreef Aenarion het volgende:
Naja, hadden wij vorig jaar nummer 2 of 3 (weet nie precies meer) worden ze dit jaar niet eeens getest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |