mja daar kun je over twisten, ben blij dat Boh Rhap er een keertje vanaf isquote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Bos81 het volgende:
Redelijke lijst Top 2000. Alleen luister ik hem dit jaar niet.
een nummer 1-onwaardige nummer 1 dit jaar. Niet dat Boh Rhap verdient zes jaar achter elkaar nummer 1 heeft gestaan, maar dit nummer hoort daar m.i. toch echt niet thuis
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
De nummers tot 14:00 uur:
*RUST*
(speciaal voor dndiek!)
quote:
komend uur alleen Paul McCartney & Frog Chorus - We all stand together echt de moeite waardquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
De nummers tot 14:00 uur:
Rolling Stones - Let's spend the night together
Byrds - Turn Turn Turn
Piet Veerman - Sailing Home (speciaal voor dndiek!)
Ook veel gegeten, veel cadeautjes gekregen, weer eens wat familie gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]zeker wel.. Lekker veel gegeten enzo
Jij?
Dat is inderdaad wel weer een pluspunt van die lijst.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja daar kun je over twisten, ben blij dat Boh Rhap er een keertje vanaf is![]()
verder gewoon een leuke lijst, waar een nummer 1011 net zo leuk is al een nummer 13 bv.![]()
ja en daarom staat die bagger van Gunsnroses met Novemberrain ook zo hoogquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zegt werkelijk iedereen, maar toch staat die plaat zo hoog...
Het is voor een brede doelgroep, en daarom zo populair...
quote:
Inderdaad, zeker niet het beste nummer. Komen toch wel een stuk of 10 a 20 nummers boven m.i. Dan duidt ik wel op alle nummers en niet de nummers die als single zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik ben heel blij dat Bohrap van 1 af is, bij lange na niet het beste werk van Queen
Boudewijn de Groot - Avondquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie staat er nu dan #1?
zei de muis in het voorhuisquote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Piep!
Hmmm we hebben hier muizen....quote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Piep!
Flierp!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Piep!
pauper.quote:
Op jouw leventje is 5 jaar best veelquote:Op woensdag 28 december 2005 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Eeuwig?
Zo lang issie er nog niet hoor!
eenSCHquote:
quote:
1 |
Werk zequote:Op woensdag 28 december 2005 14:37 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat maar eventjes werken
Tot vanavond
Een kaas stelende muis, nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee stukje kaas weggrist en hard weg rent
* Eilanden een alternatieve muizenval neerzetquote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee stukje kaas weggrist en hard weg rent
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden een alternatieve muizenval neerzet
[afbeelding]
Sjoelenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:en ik ga naar een verjaardag toe
en vanavond sjoelen
Nou vooruit dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is bij meer beroepsmatige aversie. Zo'n fantasieloos ding zo vaak herhalen en hypen en dat opgewonden gedoe er om heen. Zal wel radio 1 jaloezie zijn.![]()
Waar gaan we heen?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Vakantieweekje aangevraagd
2e week mei (al)
*Op zoek gaat naar een leuk huisje voor een weekje in mei.*quote:Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Vakantieweekje aangevraagd
2e week mei (al)
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
*Op zoek gaat naar een leuk huisje voor een weekje in mei.*
En in mei mag ik alweer met haar.quote:
Waar oude Hools vechten om een jongedame, gaat de jonge god er mee heen....quote:
Je mag wel eens in het Indie-topic komen posten hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n fantasieloos ding zo vaak herhalen en hypen en dat opgewonden gedoe er om heen.
Hebben ze je nu nog niet gebanned?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je nou hier ook al posts editten
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.quote:
LIef dat je me uitnodigt, beetje omslachtig dat wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.
Je ogen fonkelen van geiligheid Golfer.....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.
Knap dat je dat vanachter je PC kunt zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef Eilanden het volgende:
Je ogen fonkelen van geiligheid Golfer.....
quote:Geachte voorlopige-Nieuw Elitair Elan-leden,
U heeft de afgelopen maanden dikwijls gedacht: wanneer hoor ik eindelijk weer eens een keertje iets van de voormannen van NEE? Wanneer zal mij gevraagd worden om mijn maatschappelijke plicht te vervullen en zal ik opgeroepen worden om mijn veilige bankstel te verruilen voor de brandende barricades van de Nederlandse provinciesteden?
Wat het tweede betreft zeggen wij: geduld, best vrienden. Nog is de tijd niet rijp! Maar wat betreft het eerste is er goed nieuws. De eerste duizend aspirant-leden hebben zich reeds aangemeld en dus vindt
zondagmiddag 22 januari 2005
om 4 uur 's middags
in theater Peeriscoop te Gorinchem
de eerste voorlopige ledenvergadering plaats van het Nieuw Elitair Elan. Op die dag komen wij bijeen om kennis te maken en elkaar te leren kennen, om gedachten en plannen uit te wisselen over de beweging en vooral om elkaar te steunen en moed in te spreken.
Er zullen enige sprekers zijn(waaronder Herman Finkers), er zal worden gezongen door Jeroen van Merwijk en Maarten van Roozendaal, er zal worden gedronken en gerookt en de leden zullen na de bijeenkomst al dan niet in groepen de binnenstad van Gorinchem van Nieuw Elitair Elan gaan voorzien.
Hey man, ik zit net een stukje over Van Merwijjk te typen, hij komt vrijdag bij ons in de uitzending.quote:
Doktertje spelen?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Ik zit echt mijn tijd te verprutsen hier
Noem mij maar God dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
Hey man, ik zit net een stukje over Van Merwijjk te typen, hij komt vrijdag bij ons in de uitzending.
Toeval of God?
Als mannen NEE zeggen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef Eilanden het volgende:
Misschien gewoon beginnen om Hools van Nieuw Elitair Elan te voorzien Golfer?
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaa Clauwntje gaat ook mee.... maar alleen als noca ook gaat![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef clauwheee het volgende:
Bodnar heeft waarschijnlijk zin in vakantie.
Voetballerquote:Op woensdag 28 december 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Wie is bodnar?
Hier hetzelfde, en die eikels hebben dan ook nog eens de rest van de week vrij.quote:Ik moet blijven tot 17 uur, terwijl iedereen weggaat
Op een verlaten polikliniek, geen doktertjes, patientjes, zustertjes, broedertjes, niks meerquote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Eilanden het volgende:
Zou je niet eens lekker gaan werken?![]()
Ga je huis poetsenquote:Ik ben lekker vrijjjjjjjjjjhiiiiijjjjjjj
Je kunt ook gewoon je muil houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben lekker vrijjjjjjjjjjhiiiiijjjjjjj
Neeeeheeeeeee want ik ben vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrijquote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je muil houden.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:02 schreef Da_Sandman het volgende:
De punten van Eilanden nemen weer sterk af zie ik alweer...
Verwend prinsesje.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:05 schreef clauwheee het volgende:
En nee, ik loop niet terug.
Je lijkt me best een heksje eigenlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 17:05 schreef clauwheee het volgende:
En nee, ik loop niet terug.
Nietus! Ik ben heelquote:Op woensdag 28 december 2005 17:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Je lijkt me best een heksje eigenlijk![]()
Jeroen van Merwijkquote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey man, ik zit net een stukje over Van Merwijjk te typen, hij komt vrijdag bij ons in de uitzending.
Toeval of God?
Ik liep laatst in de stad en ik zag een ding staan - met van die dingen eraan.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Het leven is kuuuuuuuuut het leven is kuuuuuuuuuuut
Ik liep laatst in de stad en ik zag een ding staan - met van die dingen eraan.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Het leven is kuuuuuuuuut het leven is kuuuuuuuuuuut
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik liep laatst in de stad en ik zag een ding staan - met van die dingen eraan.
Naaien met een lapje.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand of er een manier is om een brand gat in je shirt te 'maken'?
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Met een sigaret is er zo één gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:52 schreef VoreG het volgende:
Dat is het probleemquote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met een sigaret is er zo één gemaakt.
Wachten op de aanmaning met verhoging.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
Wat moet ik doen als ik een boete van het CJIB kwijt ben.
Bij ons zijn het van die lance armstrong bandjesquote:
quote:
nieuwe mode johquote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is het probleem.. Daardoor is dat gat gekomen
en dichten met een lapje stof kenni want dat ziet er niet uit
Voor de discotheek, met oud en nieuwquote:Op woensdag 28 december 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar zijn die kaartjes voor![]()
ok dat is duidelijkquote:Op woensdag 28 december 2005 18:23 schreef Vom het volgende:
[..]
Voor de discotheek, met oud en nieuw
Hij was zelf compleet overtuigd van wel. Ik denk ook wel dat 'ie het gaat redden.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zal Erben het alsnog gaan redden ?
We zullen zien!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:47 schreef Spideyman het volgende:
David Brent - If you don't know me by now
(voor de insiders)
hoop het niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat heb je dan gekocht?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:41 schreef Suijk het volgende:
Zo, dagje shoppen. Duuzenden euro's lichter.
Wat heb je zoal gekocht?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:41 schreef Suijk het volgende:
Zo, dagje shoppen. Duuzenden euro's lichter.
2 spijkerbroeken, 2 blouses en een paar van die long-sleeve shirtsquote:Op woensdag 28 december 2005 18:25 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor kleding heb je gekocht pascal?
13e maand maar even opgemaakt aan een nieuwe ski uitrusting.quote:
Echt welquote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef rubbereend het volgende:Vlaar, mooie stunt van Feyenoord. Van Geel baalt nu
Die moet je houde SCH.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Wat een lieve man heb ik toch
Hij maakt zomaar de vispizza van de AH voor me klaar
De leukste grapjes zijn altijd waarquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De leukste grapjes zijn altijd waar
Vreemde fetish hoor, pizza's klaarmaken.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Je moet zelf maar zo langzamerhand leren om water te koken en er een theezakje in te hangen, prinsesje.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Een lekkere warme rustgevende thee alstublieft!
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja
En ze is altijd zo heerlijk uitbundig. Topmeissie
Dus dat is jullie romantisch diner waarin voor jou gekookt wordt?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Ireenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja
En ze is altijd zo heerlijk uitbundig. Topmeissie
Laat Noca je zomaar in de steek? Tssssssssssssskquote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Gaat Noca weg. Gezellig
Een lekkere warme rustgevende thee alstublieft!
Dat kan ik heel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet zelf maar zo langzamerhand leren om water te koken en er een theezakje in te hangen, prinsesje.
Ach, ik heb julliequote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat Noca je zomaar in de steek? Tsssssssssssssk
Het is wél de vispizza van de Appie ... onderschat dat niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus dat is jullie romantisch diner waarin voor jou gekookt wordt?
Wij schenken alleen alcohol, sorry.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Maar ik zit hier toch in de kroeg
Laat maar Clau ... het is de ouderdom .... Golfer denkt straks nog dat we in deze kroeg ook zelf nog moeten gaan tappenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat kan ik heel goed![]()
Maar ik zit hier toch in de kroeg
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus dat is jullie romantisch diner waarin voor jou gekookt wordt?
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]Hij voor de tv en ik voor de computer. Superromantisch
![]()
![]()
Ik snap het al. Het is een complot. Gister Eilandje en nu jij.quote:
Op het ogenblik heerSCHt er dezelfde romantiek in Huize Eilandenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]Hij voor de tv en ik voor de computer. Superromantisch
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik snap het al. Het is een complot. Gister Eilandje en nu jij.
Dat komt dus helemaal goed met ons allemaalquote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Op het ogenblik heerSCHt er dezelfde romantiek in Huize Eilanden![]()
Het is eerder een cursus 'volwassen worden voor pubermeisjes deel VI'quote:Op woensdag 28 december 2005 19:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik snap het al. Het is een complot. Gister Eilandje en nu jij.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]meisjes plagen, kusjes vragen heet het complot
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is eerder een cursus 'volwassen worden voor pubermeisjes deel VI'
Waarschijnlijk zijn onze partners allemaal te eigenwijs om de relatie op te gevenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat komt dus helemaal goed met ons allemaal
Of de sex is bij iedereen fantastisch .. dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 december 2005 19:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn onze partners allemaal te eigenwijs om de relatie op te geven
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of de sex is bij iedereen fantastisch .. dat kan natuurlijk ook![]()
Hij zou dit keer toch gewoon vertellen dat 'ie naar jou ging?quote:
Hij sms-te net met de vraag 'of ze al iets doorheeft?' - wat moet ik nou doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij zou dit keer toch gewoon vertellen dat 'ie naar jou ging?Of heeft hij het Clau nog steeds niet verteld?
![]()
Ik denk wel dat Clau nog steeds gelooft dat Noca aan het eeeeeeeeeeeh fitnessen isquote:Op woensdag 28 december 2005 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij sms-te net met de vraag 'of ze al iets doorheeft?' - wat moet ik nou doen?
Ze gaat over sneeuw praten - dat is een ernstig ontkenningssymptoom.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Clau nog steeds gelooft dat Noca aan het eeeeeeeeeeeh fitnessen is
Euh....jaquote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Clau nog steeds gelooft dat Noca aan het eeeeeeeeeeeh fitnessen is
ah, arme clauquote:Op woensdag 28 december 2005 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, kies dan een leuke vlotte jongeman zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee mobieltje pakt
Adresboek>D van Danny zoekt
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, kies dan een leuke vlotte jongeman zeg.
Inderdaad en niet zo'n irritante lul op poten eeeeh speler van FC Groningenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, kies dan een leuke vlotte jongeman zeg.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je dan ook vreemd wilt gaan, dan kies je wel een lekker ding zeg.
Pfff naar Timboektoe is lang, Groningen ben je zo. Je crosst heel Nederland door in 3 uur man. Beetje matige smoes zeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nog een hele reis hoor, naar Groningen met de trein.
Tolk ... dit klinkt als een verkapte uitnodigingquote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pfff naar Timboektoe is lang, Groningen ben je zo. Je crosst heel Nederland door in 3 uur man. Beetje matige smoes zeg.
Ik sta al een kwartier te bellen, lieve schat.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pfff naar Timboektoe is lang, Groningen ben je zo. Je crosst heel Nederland door in 3 uur man. Beetje matige smoes zeg.
Ik had er zelfs al een topic over geopend:quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Hier genioet ik ieder jaar weer van. Vooral de beschrijvingen van de onvoldoende.
'Is dit een oliebol of een visstick ? Man ga Ijskasten verkopen aan eskimo's.'
http://www.ad.nl/oliebollentest/
Nog hardere ontkenning .... ze schakelt van sneeuwvlokjes over naar theequote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Golfer, SCHat, kijk eens wat ik, met alle liefde, helemaal alleen, voor je heb gemaakt!!!!
[afbeelding]
Clauw(n)tje, lieffie.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Golfer, SCHat, kijk eens wat ik, met alle liefde, helemaal alleen, voor je heb gemaakt!!!!
[afbeelding]
De kraam in zaandam kreeg een 6, die dingen zijn echt niet te vreten. En die kraam stinkt naar zeik.quote:
Soms kan ik zoooo moe van jou wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog hardere ontkenning .... ze schakelt van sneeuwvlokjes over naar thee![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Clauw(n)tje, lieffie.![]()
Jij begrijp mij pas goed, je weet dat de liefde van een ECHTE man door de maag gaat.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Soms kan ik zoooo moe van jou worden![]()
quote:83. Gebakkraam De Vries - Harderwijk (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Vroeger gingen overgebleven levensmiddelen als swil naar de varkens. Die zouden voor deze bollen hun neus ophalen. Niet gaar, klef, vet. Oneetbaar!
quote:82. Oud Hollandse Gebakkraam Van der Schee's - Vlaardingen (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Bij een hartfilmpje is de 't-top' een van de aanwijzingen van een afwijking. Benieuwd hoe de curve er uit ziet na het eten van deze oliebol. Teiltje svp!
quote:81. Gebakkraam - Krimpen a/d IJssel (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Oliebollen lijken op een puistenkop. En ja hoor, even knijpen en het vet spuit omhoog. Er zijn veel schoonmoedergrappen, maar dit geef je zelfs haar niet.
quote:24. Hollandse Gebakkraam R. Denies - Doetinchem Goed Goed
Wonen in de Achterhoek is al geen straf, maar als je dan ook nog zulke oliebolletjes kunt krijgen, wordt het helemaal een feest.
cijfer 8 locatie Raadhuisstraat
prijs per stuk 0.5 aanbieding 11 voor ¤ 5,00
gewicht per stuk 73 gram vetpercentage 10.5%
quote:[Sluiten!] DFMS - Kein Geloel 5 - 1 [Verwijder]
Op deze bewolkte dag kwamen er 507 toeschouwers naar fmfan.nl stadium. DFMS speelde in een interessante 4-4-2-formatie. De opstelling luidde: Claessens - de Ruiter, Weteling, Virkki, Elving - Kralt, Hovenier, van de Griend, Roeleveld - van Nunspeet, Haki.
Geloel speelde in een interessante onbegrijpelijke 3-3-4-formatie. In de basis stonden: Capelão - Hoving, Godlieb, Stoker - Klepetko, van Arendonk, Huizer - de Graan, Baatje, Gysin, Oosthout.
Geloel negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanval. Er was wat verwarring bij Geloel over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak. De scheidsrechter toonde Sil Weteling van DFMS de gele kaart na een heel nare overtreding. Geloel zag zich gedwongen tot wisselen, omdat Noah Gysin na zo te zijn aangepakt niet meer verder kon. Hij werd vervangen door Evan Neelamkavil. Er was wat verwarring bij Geloel over de speelwijze van het team, waardoor de organisatie daalde naar zwak. DFMS had een goede mogelijkheid om op voorsprong te komen toen Jordi van Nunspeet opkwam over links, maar zijn slappe schot ging recht in de handen van Roberto Capelão. In de 22e minuut konden de bezoekers doorbreken op rechts na slecht verdedigen en scoorde Ad Baatje de 0 - 1. De teams gingen met een 0 - 1 stand de rust in. DFMS had met 61 procent balbezit een veldoverwicht.
De Geloel-spelers namen tijdens de rust de aanpak nog eens goed door, waarna de organisatie goed werd. Met een schot van net buiten het strafschopgebied wist Han Roeleveld van DFMS de stand weer gelijk te trekken: 1 - 1. Na 67 minuten moest Ad Baatje worden gewisseld. Hij leek een fikse knieblessure te hebben na een botsing met een tegenstander. Wiebe-Jan Korteweg kwam binnen de lijnen als zijn vervanger. DFMS kwam in de 70e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 2 - 1 toen Jordi van Nunspeet de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte. In de 71e minuut van de wedstrijd stond de centrale verdediging van de gasten te slapen, waardoor Sipke de Ruiter door kon breken en de 3 - 1 voor DFMS liet aantekenen. Na 75 minuten zette Ergün Haki DFMS op een grotere voorsprong (4 - 1) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant. In de 76e minuut ontving Geloel-speler Mathew Stoker een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. De spelers van Geloel hadden duidelijk problemen om elkaar te vinden en de organisatie liep terug naar zwak. DFMS scoorde 5 - 1 toen Ergün Haki op rechts doorbrak en de hele verdediging te kijk zette. De manier van spelen veranderde toen DFMS zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Met 75 procent balbezit was DFMS in deze helft de sterkste ploeg.
De echte sterspeler van DFMS was Ernst van de Griend. Jordi van Nunspeet was vandaag niet al te best. De uitblinker bij Geloel was Wesley Oosthout. Wiebe-Jan Korteweg was vandaag niet al te best. De eindstand was 5 - 1.
Heb je alvast een goed voornemen!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
* Eilanden vraagt zich af of 2006 wel lang genoeg is om al die minpunten die ik de laatste 2 dagen gescoord heb weg te poetsen
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, klasse Jan Bos!
Goeienavond allemaal.
quote:80. Gebakkraam Wiltjer - Groningen (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Heeft er iemand in het vet heeft staan pissen? Wat een merkwaardige afwijkende smaak. Dit wil je niet naar binnen werken. Hier met die vuilnisbak…
quote:75. Gebakkraam - Sittard (Zeer) Slecht (Zeer) Slecht
Illusionist Hans Klok zou het niet nadoen: een kaneelstok omtoveren tot een oliebol. Komt dat zien, komt dat zien. Maar ga niet proeven.
Laat ik maar gelijk beginnenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Heb je alvast een goed voornemen!
slotjequote:Op woensdag 28 december 2005 19:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Iemand heeft je hulp nodig
Titel gezocht aub
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef JaWi het volgende:
Wat moet ik doen als ik een boete van het CJIB kwijt ben.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik maar gelijk beginnen
[afbeelding]
Volgens mij sta ik na deze Roosvicee op -598
Ik denk dat ie zn telefoon kwijt isquote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef Eilanden het volgende:
(058) 215 95 55 is het telefoonnummer van het CJIB. Misschien maar effe bellen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn telefoon kwijt is![]()
![]()
Ja, en wel verwachten dat ik voor het einde van het jaar nog even betaalquote:
Als de deadline eind 2005 is, dan heb je 'em al een tijdje in huis!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en wel verwachten dat ik voor het einde van het jaar nog even betaal.
Waarom denk je dat ik hem kwijt benquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Eilanden het volgende:
dan heb je 'em al een tijdje in huis!
In die buurt heb je wel meer van die vlaar-dingen. hahahahahahahahahahaha.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef borisz het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Vlaar naar Rotterdam zou gaan
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef DarkShine het volgende:
Vrede kwam je de zaterdag om 5 uur smorgens nog in de stad tegen als we op de zondag speelden...
Ik vond hem hier ook altijd al een apart mannetje. Of nou ja mannetje, tis wel een beer van een ventquote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kwam je hem dan ook 's nachts tegen in Groningen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Hier genioet ik ieder jaar weer van. Vooral de beschrijvingen van de onvoldoende.
'Is dit een oliebol of een visstick ? Man ga Ijskasten verkopen aan eskimo's.'
http://www.ad.nl/oliebollentest/
Nee hoor, gewoon snelle wipwap.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk ... het is SCH! Dan denk je toch niet dat het uren gaat duren he???![]()
Ik bedoelde mn Nasi met saté!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb je wel eens beter gehad - volgende keer wel vaseline mee lieverd![]()
PH heeft wel een geheugen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
Zeg ph.
Ken jij ook alle verhalen van de verschillende films die je kijkt? Je kijkt er zo veel, dan weet je op een gegeven moment toch niet meer waar elke film over gaat
zoveel kijk ik er ook weer niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
Zeg ph.
Ken jij ook alle verhalen van de verschillende films die je kijkt? Je kijkt er zo veel, dan weet je op een gegeven moment toch niet meer waar elke film over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |