Echt welquote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef rubbereend het volgende:Vlaar, mooie stunt van Feyenoord. Van Geel baalt nu
Die moet je houde SCH.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Wat een lieve man heb ik toch
Hij maakt zomaar de vispizza van de AH voor me klaar
De leukste grapjes zijn altijd waarquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
De leukste grapjes zijn altijd waar
Vreemde fetish hoor, pizza's klaarmaken.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Je moet zelf maar zo langzamerhand leren om water te koken en er een theezakje in te hangen, prinsesje.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Een lekkere warme rustgevende thee alstublieft!
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja
En ze is altijd zo heerlijk uitbundig. Topmeissie
Dus dat is jullie romantisch diner waarin voor jou gekookt wordt?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:58 schreef SCH het volgende:
Ireenquote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja
En ze is altijd zo heerlijk uitbundig. Topmeissie
Laat Noca je zomaar in de steek? Tssssssssssssskquote:Op woensdag 28 december 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Gaat Noca weg. Gezellig
Een lekkere warme rustgevende thee alstublieft!
Dat kan ik heel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet zelf maar zo langzamerhand leren om water te koken en er een theezakje in te hangen, prinsesje.
Ach, ik heb julliequote:Op woensdag 28 december 2005 19:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat Noca je zomaar in de steek? Tsssssssssssssk
Het is wél de vispizza van de Appie ... onderschat dat niet!quote:Op woensdag 28 december 2005 19:05 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dus dat is jullie romantisch diner waarin voor jou gekookt wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |