quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
*Op zoek gaat naar een leuk huisje voor een weekje in mei.*
En in mei mag ik alweer met haar.quote:
Waar oude Hools vechten om een jongedame, gaat de jonge god er mee heen....quote:
Je mag wel eens in het Indie-topic komen posten hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n fantasieloos ding zo vaak herhalen en hypen en dat opgewonden gedoe er om heen.
Hebben ze je nu nog niet gebanned?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je nou hier ook al posts editten
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.quote:
LIef dat je me uitnodigt, beetje omslachtig dat wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.
Je ogen fonkelen van geiligheid Golfer.....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.
Knap dat je dat vanachter je PC kunt zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef Eilanden het volgende:
Je ogen fonkelen van geiligheid Golfer.....
quote:Geachte voorlopige-Nieuw Elitair Elan-leden,
U heeft de afgelopen maanden dikwijls gedacht: wanneer hoor ik eindelijk weer eens een keertje iets van de voormannen van NEE? Wanneer zal mij gevraagd worden om mijn maatschappelijke plicht te vervullen en zal ik opgeroepen worden om mijn veilige bankstel te verruilen voor de brandende barricades van de Nederlandse provinciesteden?
Wat het tweede betreft zeggen wij: geduld, best vrienden. Nog is de tijd niet rijp! Maar wat betreft het eerste is er goed nieuws. De eerste duizend aspirant-leden hebben zich reeds aangemeld en dus vindt
zondagmiddag 22 januari 2005
om 4 uur 's middags
in theater Peeriscoop te Gorinchem
de eerste voorlopige ledenvergadering plaats van het Nieuw Elitair Elan. Op die dag komen wij bijeen om kennis te maken en elkaar te leren kennen, om gedachten en plannen uit te wisselen over de beweging en vooral om elkaar te steunen en moed in te spreken.
Er zullen enige sprekers zijn(waaronder Herman Finkers), er zal worden gezongen door Jeroen van Merwijk en Maarten van Roozendaal, er zal worden gedronken en gerookt en de leden zullen na de bijeenkomst al dan niet in groepen de binnenstad van Gorinchem van Nieuw Elitair Elan gaan voorzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |