quote:Op woensdag 28 december 2005 19:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zn telefoon kwijt is![]()
![]()
Ja, en wel verwachten dat ik voor het einde van het jaar nog even betaalquote:
Als de deadline eind 2005 is, dan heb je 'em al een tijdje in huis!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, en wel verwachten dat ik voor het einde van het jaar nog even betaal.
Waarom denk je dat ik hem kwijt benquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Eilanden het volgende:
dan heb je 'em al een tijdje in huis!
In die buurt heb je wel meer van die vlaar-dingen. hahahahahahahahahahaha.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:07 schreef borisz het volgende:
Ik had nooit gedacht dat Vlaar naar Rotterdam zou gaan
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:02 schreef DarkShine het volgende:
Vrede kwam je de zaterdag om 5 uur smorgens nog in de stad tegen als we op de zondag speelden...
Ik vond hem hier ook altijd al een apart mannetje. Of nou ja mannetje, tis wel een beer van een ventquote:Op woensdag 28 december 2005 20:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kwam je hem dan ook 's nachts tegen in Groningen?
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
Hier genioet ik ieder jaar weer van. Vooral de beschrijvingen van de onvoldoende.
'Is dit een oliebol of een visstick ? Man ga Ijskasten verkopen aan eskimo's.'
http://www.ad.nl/oliebollentest/
Nee hoor, gewoon snelle wipwap.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk ... het is SCH! Dan denk je toch niet dat het uren gaat duren he???![]()
Ik bedoelde mn Nasi met saté!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, ik heb je wel eens beter gehad - volgende keer wel vaseline mee lieverd![]()
PH heeft wel een geheugen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef Noca het volgende:
Zeg ph.
Ken jij ook alle verhalen van de verschillende films die je kijkt? Je kijkt er zo veel, dan weet je op een gegeven moment toch niet meer waar elke film over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |