mja daar kun je over twisten, ben blij dat Boh Rhap er een keertje vanaf isquote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Bos81 het volgende:
Redelijke lijst Top 2000. Alleen luister ik hem dit jaar niet.
een nummer 1-onwaardige nummer 1 dit jaar. Niet dat Boh Rhap verdient zes jaar achter elkaar nummer 1 heeft gestaan, maar dit nummer hoort daar m.i. toch echt niet thuis
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
De nummers tot 14:00 uur:
*RUST*
(speciaal voor dndiek!)
quote:
komend uur alleen Paul McCartney & Frog Chorus - We all stand together echt de moeite waardquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Spideyman het volgende:
De nummers tot 14:00 uur:
Rolling Stones - Let's spend the night together
Byrds - Turn Turn Turn
Piet Veerman - Sailing Home (speciaal voor dndiek!)
Ook veel gegeten, veel cadeautjes gekregen, weer eens wat familie gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Blumchen het volgende:
[..]zeker wel.. Lekker veel gegeten enzo
Jij?
Dat is inderdaad wel weer een pluspunt van die lijst.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja daar kun je over twisten, ben blij dat Boh Rhap er een keertje vanaf is![]()
verder gewoon een leuke lijst, waar een nummer 1011 net zo leuk is al een nummer 13 bv.![]()
ja en daarom staat die bagger van Gunsnroses met Novemberrain ook zo hoogquote:Op woensdag 28 december 2005 13:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zegt werkelijk iedereen, maar toch staat die plaat zo hoog...
Het is voor een brede doelgroep, en daarom zo populair...
quote:
Inderdaad, zeker niet het beste nummer. Komen toch wel een stuk of 10 a 20 nummers boven m.i. Dan duidt ik wel op alle nummers en niet de nummers die als single zijn uitgebracht.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ik ben heel blij dat Bohrap van 1 af is, bij lange na niet het beste werk van Queen
Boudewijn de Groot - Avondquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef Eilanden het volgende:
Wie staat er nu dan #1?
zei de muis in het voorhuisquote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Piep!
Hmmm we hebben hier muizen....quote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Piep!
Flierp!quote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef clauwheee het volgende:
Piep!
pauper.quote:
Op jouw leventje is 5 jaar best veelquote:Op woensdag 28 december 2005 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Eeuwig?
Zo lang issie er nog niet hoor!
eenSCHquote:
quote:
1 |
Werk zequote:Op woensdag 28 december 2005 14:37 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gaat maar eventjes werken
Tot vanavond
Een kaas stelende muis, nog wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee stukje kaas weggrist en hard weg rent
* Eilanden een alternatieve muizenval neerzetquote:Op woensdag 28 december 2005 14:38 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee stukje kaas weggrist en hard weg rent
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden een alternatieve muizenval neerzet
[afbeelding]
Sjoelenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:04 schreef rubbereend het volgende:en ik ga naar een verjaardag toe
en vanavond sjoelen
Nou vooruit dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is bij meer beroepsmatige aversie. Zo'n fantasieloos ding zo vaak herhalen en hypen en dat opgewonden gedoe er om heen. Zal wel radio 1 jaloezie zijn.![]()
Waar gaan we heen?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Vakantieweekje aangevraagd
2e week mei (al)
*Op zoek gaat naar een leuk huisje voor een weekje in mei.*quote:Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef Bluezz het volgende:
Vakantieweekje aangevraagd
2e week mei (al)
quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef golfer het volgende:
[..]
*Op zoek gaat naar een leuk huisje voor een weekje in mei.*
En in mei mag ik alweer met haar.quote:
Waar oude Hools vechten om een jongedame, gaat de jonge god er mee heen....quote:
Je mag wel eens in het Indie-topic komen posten hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo'n fantasieloos ding zo vaak herhalen en hypen en dat opgewonden gedoe er om heen.
Hebben ze je nu nog niet gebanned?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je nou hier ook al posts editten
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.quote:
LIef dat je me uitnodigt, beetje omslachtig dat wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.
Je ogen fonkelen van geiligheid Golfer.....quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee hoor. Hoe meer zielenvrouwen, hoe meer vreugde.
Knap dat je dat vanachter je PC kunt zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef Eilanden het volgende:
Je ogen fonkelen van geiligheid Golfer.....
quote:Geachte voorlopige-Nieuw Elitair Elan-leden,
U heeft de afgelopen maanden dikwijls gedacht: wanneer hoor ik eindelijk weer eens een keertje iets van de voormannen van NEE? Wanneer zal mij gevraagd worden om mijn maatschappelijke plicht te vervullen en zal ik opgeroepen worden om mijn veilige bankstel te verruilen voor de brandende barricades van de Nederlandse provinciesteden?
Wat het tweede betreft zeggen wij: geduld, best vrienden. Nog is de tijd niet rijp! Maar wat betreft het eerste is er goed nieuws. De eerste duizend aspirant-leden hebben zich reeds aangemeld en dus vindt
zondagmiddag 22 januari 2005
om 4 uur 's middags
in theater Peeriscoop te Gorinchem
de eerste voorlopige ledenvergadering plaats van het Nieuw Elitair Elan. Op die dag komen wij bijeen om kennis te maken en elkaar te leren kennen, om gedachten en plannen uit te wisselen over de beweging en vooral om elkaar te steunen en moed in te spreken.
Er zullen enige sprekers zijn(waaronder Herman Finkers), er zal worden gezongen door Jeroen van Merwijk en Maarten van Roozendaal, er zal worden gedronken en gerookt en de leden zullen na de bijeenkomst al dan niet in groepen de binnenstad van Gorinchem van Nieuw Elitair Elan gaan voorzien.
Hey man, ik zit net een stukje over Van Merwijjk te typen, hij komt vrijdag bij ons in de uitzending.quote:
Doktertje spelen?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Ik zit echt mijn tijd te verprutsen hier
Noem mij maar God dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:02 schreef SCH het volgende:
Hey man, ik zit net een stukje over Van Merwijjk te typen, hij komt vrijdag bij ons in de uitzending.
Toeval of God?
Als mannen NEE zeggen.....quote:Op woensdag 28 december 2005 16:04 schreef Eilanden het volgende:
Misschien gewoon beginnen om Hools van Nieuw Elitair Elan te voorzien Golfer?
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:01 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaaaaaa Clauwntje gaat ook mee.... maar alleen als noca ook gaat![]()
Ik denk hetquote:Op woensdag 28 december 2005 16:18 schreef clauwheee het volgende:
Bodnar heeft waarschijnlijk zin in vakantie.
Voetballerquote:Op woensdag 28 december 2005 16:19 schreef Bluezz het volgende:
Wie is bodnar?
Hier hetzelfde, en die eikels hebben dan ook nog eens de rest van de week vrij.quote:Ik moet blijven tot 17 uur, terwijl iedereen weggaat
Op een verlaten polikliniek, geen doktertjes, patientjes, zustertjes, broedertjes, niks meerquote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Eilanden het volgende:
Zou je niet eens lekker gaan werken?![]()
Ga je huis poetsenquote:Ik ben lekker vrijjjjjjjjjjhiiiiijjjjjjj
Je kunt ook gewoon je muil houden.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben lekker vrijjjjjjjjjjhiiiiijjjjjjj
Neeeeheeeeeee want ik ben vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrijquote:Op woensdag 28 december 2005 16:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je muil houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |