Niet om maar totquote:
nee dan post ik om 5 uur nog ff snel hier, lijk ik ook een echte manquote:
Schijnt bedriegd!quote:Op donderdag 29 december 2005 01:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dan post ik om 5 uur nog ff snel hier, lijk ik ook een echte man
Blaas je ze wel eerst ff op?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat toch ook maar weer achter die billen liggen.![]()
Get a lifequote:Op donderdag 29 december 2005 03:15 schreef DarkShine het volgende:
Nog altijd aan het msn'en met mijn schoonma
Dat is meteen degene waar ik moet zijn als kaarten voor KVM nodig hebquote:
Heb halve liters brand.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godverhoerentyfus kenker,. verlies ik weer met 7-6 derde set een dubbelpot![]()
Maar al flink wat bier op, maar door de fietstocht door de barre koude winter weer ontnuchterd. Doe er nog maar een dus
In vergelijk met Grolsch prima te doen, dop er maar eentjequote:
Astublieft!quote:Op donderdag 29 december 2005 03:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
In vergelijk met Grolsch prima te doen, dop er maar eentje
* Bjoro had zeker nog op 1 oor(tje) gelegen als hij het ook niet had moeten doenquote:Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef SCH het volgende:
Bjoro![]()
* SCH houdt de economie draaiende
ja sch heeft bardienst, maar die zit weer met harrie in de kelderquote:Op donderdag 29 december 2005 10:29 schreef Eilanden het volgende:
Moet ik nog steeds op mijn bakkie wachten?
weer ziek?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:42 schreef clauwheee het volgende:
Hoi...
Het is niet mijn week geloof ik
Ook maar een bakkie voor mij, alstublieft. Vanavond zet ik het zelf wel weer.
Nee niet helemaal 100%, en op het werk wil het ook niet echt lukken.quote:
ok, van dat 100% wisten we natuurlijk al, die gekke gruningers ook altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 10:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee niet helemaal 100%, en op het werk wil het ook niet echt lukken.
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok, van dat 100% wisten we natuurlijk al, die gekke gruningers ook altijd![]()
Tuurlijk lieve SCHat!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:58 schreef SCH het volgende:
Hey Clauw, hauw je nog van mijn?
Alles niet. Iedereen is vrij en ik kan niet op gang komen, niks schiet op.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:06 schreef Eilanden het volgende:
Wat wil er niet lukken op je werk Clau?
Ik ben ook vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrijquote:Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Alles niet. Iedereen is vrij en ik kan niet op gang komen, niks schiet op.
Allemaal mensen die gespotterd moeten worden?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaai, ik heb haast geen tijd voor jullie![]()
kan je tegen de baas zeggen dat je eindelijk weer wat doetquote:Op donderdag 29 december 2005 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaai, ik heb haast geen tijd voor jullie![]()
Ik zeg altijd tegen mijn baas dat ik iets aan het doen ben.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kan je tegen de baas zeggen dat je eindelijk weer wat doet
Ga rukken manquote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben ook vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |