quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Mauro het volgende:
Of wat dachten jullie van de serie "Tour of Duty" met de bijbehorende CD-reeks![]()
Hou op zeg... de eerste twee seizoenen heb ik op video gezien toen de serie nog niet n Nederland was. En toen herhaald, en nog eens... en toen kwam het op TVquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
Linkje naar de vorige: Fotografie Slowchat: Liever lui dan moe
Laatste reactie:
[..]![]()
Die ken ik ook nog
* PdeHoog heeft CD1 in de kast
Wouw.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hou op zeg... de eerste twee seizoenen heb ik op video gezien toen de serie nog niet n Nederland was. En toen herhaald, en nog eens... en toen kwam het op TV
De eerste reeks was wel leuk, daarna niet meer...quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hou op zeg... de eerste twee seizoenen heb ik op video gezien toen de serie nog niet n Nederland was. En toen herhaald, en nog eens... en toen kwam het op TV
Het hielp wel. Net als de beelden van de U-2, en SR-71. Maar ik was vooral erg gecharmeerd van Elisabeth Shue. Nog steeds trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De hoofdakteur vloog voornamelijk Phantoms, naar ik meen? Zou het daarmee te maken hebben?
hahahaquote:Op woensdag 28 december 2005 09:55 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen allen.
Vandaag maar eens een boel dingen organiseren voor oud en nieuw.Fotorolletjes wegbrengen Huis schoonmaken Inkopen doen Shoppen voor een bed wvttk
Goed idee. Het is er hier ook leeg genoeg voor. Eens kijken wat ik bij me heb.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
moggeehhh![]()
Lekker metal draaien op kantoor...... Amorphis![]()
Oh ja wel hoor.. Vandaag mijn monopod bezorgd gekregen. Beetje Rammstein horen op kantoor. Straks even wat met de Peleng foto's maken buiten.quote:
Dan kun je die foto's kwijt in Help me mijn foto verbeteren - deel 1quote:Op woensdag 28 december 2005 12:28 schreef veldmuis het volgende:
Hoi FOTExperts.
Stel dat ik nou een paar plaatjes heb en wil weten wat jullie ervan vinden maar het geen showcase waard vind, wat dan?
Ik hoor er anders tegenstrijdige verhalen over.quote:
Thanks! Geposts!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dan kun je die foto's kwijt in Help me mijn foto verbeteren - deel 1
Er is zeker niemand andersquote:Op woensdag 28 december 2005 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
moggeehhh![]()
Lekker metal draaien op kantoor...... Amorphis![]()
ja ééntje op deze verdieping, maar die heeft zijn eigen cd met mp3tjes en oordopjes...quote:
Nuttige tijd die je aan fotobewerking had kunnen besteden verspild aan bedligtijd. s-c-h-a-n-d-equote:
Ben druk bezig dat in te halenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nuttige tijd die je aan fotobewerking had kunnen besteden verspild aan bedligtijd. s-c-h-a-n-d-e
Dat wordt nachtwerk en morgen weer zo vroeg in de middag opstaanquote:Op woensdag 28 december 2005 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben druk bezig dat in te halenWees maar niet bang
![]()
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 december 2005 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat wordt nachtwerk en morgen weer zo vroeg in de middag opstaan
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
Hopen dat ik niet weer een slapeloze nacht heb
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij ook al? Hoe heet (is) ze?
Kijk je uit? Een collega van me heeft nu al 1 week maagklachten. Blijkbaar zijn vlinders niet licht verteerbaar....quote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi Marjo.
heb je de foto'svan A'dam al gezien?![]()
klopt!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Maar zo verbaast kijk ik toch niet??
quote:Op woensdag 28 december 2005 17:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt!
maar ik moest gewoon een onderbovenschrift hebben
De site doet het niet helemaal peaquote:Op woensdag 28 december 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
Voor de mensen die op 1 januari geen familieverplichtingen hebben
http://gratisnaardedierentuin.nl
Gratis naar een dierentuin naar keuze in nederland
Link aangepast, nu welquote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De site doet het niet helemaal pea
Ik denk dat, als ik ga, het toch Blijdorp gaat wordenquote:
Hoiquote:
WAT LEUK!!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef _evenstar_ het volgende:
ik wordt vrijdag mama![]()
![]()
is dat nou eens een tvp of nie![]()
Da's een Terug Vind Babyquote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Woeiii...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ai, sterkte...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:helaas via een KS maar tis niet anders.. nu ben ik alleen wel rete zenuwachtig
en blij
![]()
ik ga ff lekker douchen![]()
![]()
![]()
lijkt me idd wel apart om al te weten wanneer je mamma word maar hou je wel aan de regels he , niet eerder gaan sjouwen enzo dat is niet zo gers met keizersnedequote:Op woensdag 28 december 2005 20:24 schreef _evenstar_ het volgende:helaas via een KS maar tis niet anders.. nu ben ik alleen wel rete zenuwachtig
en blij
![]()
ik ga ff lekker douchen![]()
![]()
![]()
Heeee, ze is terug!!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef donnahvh het volgende:
[..]
lijkt me idd wel apart om al te weten wanneer je mamma word maar hou je wel aan de regels he , niet eerder gaan sjouwen enzo dat is niet zo gers met keizersnede
verder is t best goed te doen als ik mn vriendinnen moet geloven suc6 iig
ow ja als je denkt wie is dit , dit was mother-mother haha
Jazeker, daar ook???quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja en weer pleite zo ,kan ff ergens anders internet vandaar
alles ok?
Joh, maar waar is je andere gebleven dan???quote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja hoor, enne idd die username......das mn eerste![]()
sisaschredder, ging ff niet helemaal goedquote:Op woensdag 28 december 2005 20:40 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Joh, maar waar is je andere gebleven dan???![]()
Awwwquote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef donnahvh het volgende:
[..]
sisaschredder, ging ff niet helemaal goed![]()
Dat is ook de meest berucht HOAX die er in Nederland rondzweeft.. Al een jaar of 2 ongeveerquote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef Mauro het volgende:
@ Pea:
A7, 157,3 Hoogkerk Lijkt me stug. Da afslag Hoogkerk ligt in de buurt van 196 km
A6, 207,4 Groningen Lijkt me ook stug. De A6 ligt niet eens in de buurt van Groningen.
Da's van die niet detecteerbare flitpalen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat is ook de meest berucht HOAX die er in Nederland rondzweeft.. Al een jaar of 2 ongeveer![]()
Aha, jij vind het ok dat mensen zich niet aan de maximum snelheid houden en daardoor zichzelf en anderen potentieel in gevaar brengen door roekeloos rijgedrag (afgezien van de wet breken)?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:42 schreef pea4fun het volgende:
Nog ff wat anders voor ik ff offline ga. Er zijn nieuwe flitspalen. Ik heb een word doc voor jullie met de lokaties op lycos gezet.
http://www.members.lycos.nl/erwtjesfotoos/nieuweflitspalen22_.doc
Een gewaarschuwd mensch telt voor 2
Ja, want die dingen zorgen voor veel meer levensgevaarlijke rem-acties van normaalquote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha, jij vind het ok dat mensen zich niet aan de maximum snelheid houden en daardoor zichzelf en anderen potentieel in gevaar brengen door roekeloos rijgedrag (afgezien van de wet breken)?
s-c-h-a-n-d-e!
TomTom will do the trick.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja, want die dingen zorgen voor veel meer levensgevaarlijke rem-acties van normaal![]()
![]()
![]()
Ik hoef geen verklikker of ander nerveus ding in mijn auto... Ik neem de verantwoording op mij... EN ik let goed op...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
TomTom will do the trick.
Alle flitspalen en alle mogelijke locaties van mobiele flitsers staan erin en die waarschuwt mij als ik er 1 nader
Ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik hoef geen verklikker of ander nerveus ding in mijn auto... Ik neem de verantwoording op mij... EN ik let goed op...
En ik spaar waarschuwingeneentje voor 40 km/h boven max. de hoofdcommisaris in zijn politie Golf ingehaald. eentje voor 30km/h te hard rijden op ringweg.
![]()
![]()
Het werkt andersom sharkie, als mensen weten dat er palen staan rijden ze langzamer als dat ze het niet weten. Maar khebbum al weggehaald. Kreeg ik eerder nog wel eens betrouwbare info, ik krijg nu allemaal hoaxgillers op mijn dak.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aha, jij vind het ok dat mensen zich niet aan de maximum snelheid houden en daardoor zichzelf en anderen potentieel in gevaar brengen door roekeloos rijgedrag (afgezien van de wet breken)?
s-c-h-a-n-d-e!
En? zit ie lekker?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dat te hard rijden allang afgeleerdKost mij teveel geld
![]()
Mijn eten was te laat klaarquote:
Ik heb 1 kamer over hier in huis.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn eten was te laat klaarDus ik ben niet meer geweest, anders wordt het zo'n race en zo
Morgenavond dan maar
En dan vrijdag kijken of ik wat stof kan scoren voor een achtergrond zodat ik hier de huiskamer kan misbruiken voor een foto-actie binnenkort
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:40 schreef Shark.Bait het volgende:
je windows verneuken...is dat raamprostitutie?
In dat geval voel ik me toch wel genaaidquote:
dan wordt het een spoed keizersnedequote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
@ evenstar en als de kleine zich nou zelf eerder aankondigd?
@ donna, welcome back
Je moet ook van Windows afblijvenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval voel ik me toch wel genaaid
Geef maar toe...je had gewoon geen zin!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn eten was te laat klaarDus ik ben niet meer geweest, anders wordt het zo'n race en zo
Morgenavond dan maar
En dan vrijdag kijken of ik wat stof kan scoren voor een achtergrond zodat ik hier de huiskamer kan misbruiken voor een foto-actie binnenkort
Genaaid en niet genoten:?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
In dat geval voel ik me toch wel genaaid
Nou alvast veel succesquote:Op woensdag 28 december 2005 21:52 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dan wordt het een spoed keizersnededie freggel is in stuit gaan liggen
kindje lijkt op mama en papa
Jij altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou alvast veel succesMag ik een keer fotootjes komen maken als de kleine er is?
na een week of 6 ofzo![]()
yup, mijn noten voelen zich ook genaaid.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
Genaaid en niet genoten:?
jep, ff passmailer en gaaaaaaan!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Re het volgende:
[..]
hey heyouwe account uit het stof gehaald?
uhmmmm ja alles ok denk ik, zit op wat nieuws te wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef donnahvh het volgende:
[..]
jep, ff passmailer en gaaaaaaan!
verveelde me dood net , ff topic geopend in onz .......foutje haha
alles ok?
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Jij altijdleuk
me mams ( die is hier) helemaal oooooh leuk dan willen wij die foto;s ook
![]()
misschien komen we ook wel naar de meet eind januari maar dat ligt er ana hoe het gaat![]()
goedzo lekker genieten , kraamtijd is geweldigquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Donnaik heb genoeg hulp en daar mak ik lekker gebruik van
![]()
Re![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geef maar toe...je had gewoon geen zin!
feli Nevaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Donnaik heb genoeg hulp en daar mak ik lekker gebruik van
![]()
Re![]()
![]()
Ik kon al niks vinden over eind januariquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde meet-topic
[29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet
Die toch niet? Toch die in Utrecht van fotografen en modellen? [29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeetquote:
Oeps ja, was iets te snel...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verkeerde meet-topic
[29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef Mauro het volgende:
Kan ik me hier aanmelden op de "Waarschijnlijk aanwezig-lijst" als fotograaf?
Dat maken wij wel uit jequote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Mauro het volgende:
Ik wil ook wel modellen alleen ben ik niet zo fotogeniek
spannend, en ja is leuk topic hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef Re het volgende:
[..]
uhmmmm ja alles ok denk ik, zit op wat nieuws te wachten
zag je topic ja, kun je verwachten he
Die is nieuw ingedeeldquote:Op woensdag 28 december 2005 22:55 schreef Jelleee het volgende:
de/het Forumindex doet vague. :/
Ja ben nu al de weg kwijt in de nieuwe volgordequote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:58 schreef Jelleee het volgende:
Ik hoor het al, al dat gekreun.. Het Keldertje en Sexualiteit zit boven ons![]()
Ik hoor het al, al dat gekreun.. Het Keldertje en Sexualiteit zit boven ons![]()
ja spannend is het wel maar gaat helemaal goedkomenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:56 schreef donnahvh het volgende:
[..]
spannend, en ja is leuk topic hoor
ik hoop t , enne ouwetjequote:Op woensdag 28 december 2005 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ja spannend is het wel maar gaat helemaal goedkomenleuke usericoon trouwens
Mijn IQ ligt zelfs te laag voor de Dr. Denker van het Dagblad van het Noorden. Als je de oplossingen ziet zijn ze zó simpel maar ik kom er nooit op!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:47 schreef Jelleee het volgende:
Mijn iq ligt echt té laag voor King William Testpaper![]()
Hmmmm....en dat zijn dan onze toekomstige TU-ers / ingenieursquote:Op woensdag 28 december 2005 23:55 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Mijn IQ ligt zelfs te laag voor de Dr. Denker van het Dagblad van het Noorden. Als je de oplossingen ziet zijn ze zó simpel maar ik kom er nooit op!
Jup!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat zijn dan onze toekomstige TU-ers / ingenieurs
hey eff op S&Gquote:Op donderdag 29 december 2005 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....en dat zijn dan onze toekomstige TU-ers / ingenieurs
Krijg jij nog een ir. titel dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jup!
Wen er maar vast aan. ir. Subhuman!
Nouja, ik mag kiezen, ir. of M.Sc.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Krijg jij nog een ir. titel dan?
Groet,
ir. k_man
Dat vermoeden had ik al toen ik wat beter zat te kijkenquote:Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey eff op S&G
denk je dat die catsuite van zigzelf zo'n inkijk heeft?
vandaar krampachtig.
tja was eff kiezen of delen
Je moet dat zien als pragmatisch ingenieur. Wij van het HBO zijn graag praktisch bezig, in tegenstelling tot TU-ers die een theoretische opleiding krijgenquote:
Inderdaad, wij echte ingenieurs denken alles tot in details uit en geven jullie HBO-ers opdracht om het uit te voeren.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet dat zien als pragmatisch ingenieur. Wij van het HBO zijn graag praktisch bezig, in tegenstelling tot TU-ers die een theoretische opleiding krijgen![]()
waarom verdienen jullie zoveel voor zulk slecht werk?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:15 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Inderdaad, wij echte ingenieurs denken alles tot in details uit en geven jullie HBO-ers opdracht om het uit te voeren.
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
waarom verdienen jullie zoveel voor zulk slecht werk?
meestal klopt er niks van.
ja in grote lijnen maar verders .........
Generalisatie!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
Generalisatie is goedquote:
Oja, daar zeg je wat!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Generalisatie is goedModellen maken en zo
Generalisatie betekent dat het in de meerderheid van de gevallen zo is, en in een minderheid niet. Dus heeft BB gelijk.quote:
Daar zijn wij goed in: de grote lijnen uitzetten. Voor de details heb je mannetjes.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:17 schreef blackbully het volgende:
[..]
Ik hoor bij de minderheid hoor!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Generalisatie betekent dat het in de meerderheid van de gevallen zo is, en in een minderheid niet. Dus heeft BB gelijk.![]()
thanxquote:Op donderdag 29 december 2005 00:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Generalisatie betekent dat het in de meerderheid van de gevallen zo is, en in een minderheid niet. Dus heeft BB gelijk.![]()
dus bij jou kloppen zelfs de grote lijnen niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik hoor bij de minderheid hoor!
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus bij jou kloppen zelfs de grote lijnen niet?
![]()
(sorry ben in een gal bui)
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:28 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus bij jou kloppen zelfs de grote lijnen niet?
![]()
(sorry ben in een gal bui)
Okee, tijd om naar bed te gaan!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Weet je wat ik nou het erge vind? Dat jullie zo veel jaren studie nodig hebben om te bedenken dat iets recht moet zijn, maar het dan niet eens kunnen uitvoeren. Terwijl iemand met een lagere opleiding (zeg: MTS oid) het kan bedenken EN uitvoeren!)![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee, tijd om naar bed te gaan!
Weltrusten allemaal!
Zeg, ga jij eens naar bedquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Okee, tijd om naar bed te gaan!
Weltrusten allemaal!
Sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens naar bedHet is al over Xil-bedtijd
MTS'ers die denken dat ze zelf dingen kunnen bedenken zijn de allerergste.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:31 schreef RonaldV het volgende:
Weet je wat ik nou het erge vind? Dat jullie zo veel jaren studie nodig hebben om te bedenken dat iets recht moet zijn, maar het dan niet eens kunnen uitvoeren. Terwijl iemand met een lagere opleiding (zeg: MTS oid) het kan bedenken EN uitvoeren!)![]()
Ik kan me je klaagzangen van een paar maanden geleden nog herinnerenquote:
Uiteraard. Die kosten jou je baan!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef k_man het volgende:
[..]
MTS'ers die denken dat ze zelf dingen kunnen bedenken zijn de allerergste.![]()
Als ze mijn projecten verprutsen omdat ze zonodig zelf moeten nadenken wel ja!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Uiteraard. Die kosten jou je baan!
omdat die je steeds moeten verbeteren en je dat niet kan hebben?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:33 schreef k_man het volgende:
[..]
MTS'ers die denken dat ze zelf dingen kunnen bedenken zijn de allerergste.![]()
Gebash? Nah. In de praktijk heb je elkaar toch allemaal nodig en een beetje plagen af en toe mag best.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:34 schreef Xilantof het volgende:
Kunnen we niet gewoon op houden met dat gebash over opleidingsniveau's?
Ik heb nog geen ir of ing gezien die een beter idee had dan ik. Sterker nog: ik heb nog niet zo lang geleden in een project gezeten met niet één, maar TWEE ings, en sindsdien ben ik overtuigd:quote:Op donderdag 29 december 2005 00:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ze mijn projecten verprutsen omdat ze zonodig zelf moeten nadenken wel ja!![]()
Tja, HTS'er zeker?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:35 schreef blackbully het volgende:
snap je niet helemaal
hey maar ehhhh ik doe dus zelfde werkzaamheden als ik naar jou profiel hier kijk.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Gebash? Nah. In de praktijk heb je elkaar toch allemaal nodig en een beetje plagen af en toe mag best.
Ach ja, ing's zijn geen echte ingenieurs. Dat kun je ze ook niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:37 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ir of ing gezien die een beter idee had dan ik. Sterker nog: ik heb nog niet zo lang geleden in een project gezeten met niet één, maar TWEE ings, en sindsdien ben ik overtuigd:
Om iets echt te verprutsen moet je gestudeerd hebben
Wat voor werk doe je dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:38 schreef blackbully het volgende:
[..]
hey maar ehhhh ik doe dus zelfde werkzaamheden als ik naar jou profiel hier kijk.
en ehhhh heb niet eens vervolg school
hmmmm intressante opleiding heb ik gemist![]()
ik werk in de audio visuele branch.quote:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2005 00:36 schreef blackbully het volgende:
wie zit er om mijn leeftijd te lachen?
grrrrr
Stelletje slijmballenquote:
Ook van jou hoor (moet je wel eerst wat voor doen natuurlijk ) ....quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:17 schreef prupke het volgende:
[..]
Ook van jou hoor (moet je wel eerst wat voor doen natuurlijk ) ....![]()
projectleider?quote:Op donderdag 29 december 2005 00:50 schreef k_man het volgende:
Ah, ik zit in een wat andere tak. Ik ben projectleider bij (ver)bouwprojecten.
ps. ben slapen
Ik gok hoger opgeleid....je rakelt een discussie van vannacht op die wel eens flinke problemen kan veroorzakenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:26 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen
Nog even over die opleidingen:
Hoger opgeleiden werken probleemgenererend, Middelbaar opgeleiden werken probleemoplossend.
Goh, hoe zou ik opgeleid zijn?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:41 schreef Mauro het volgende:![]()
![]()
Morgen mag ik mijn "nieuwe" auto ophalen!
29 januari de eerstequote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feli
Dat-ie maar veel mooie foto-meets mee mag maken
Hmmzzz Carpoolen??quote:
P @ Van der Valk @ Assenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Deal.
Want als ik helemaal naar Gieten had moeten rijden
vogels zijn de enige nog levende dinosaurussenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef Vliegvrager het volgende:
En bovendien, vogels zijn de boodschappers van de goden -denk aan de kraaien van Odin- dus dit moet een teken zijn.
Samenscholing? sinds wanneer mag dat niet? Straks ga je naar een Fok!meet en dan word je opgepaktquote:Tientallen arrestaties in Schiedam
SCHIEDAM - De politie heeft woensdagavond en -nacht op diverse plekken in Schiedam in totaal 34 mensen aangehouden. Rond 01.30 uur arresteerden ze in een keer vijf vrouwen en zestien mannen (16 tot 46 jaar oud), wegens samenscholing. Alle aanhoudingen hadden te maken met het voorbereiden van vreugdevuren met onder meer kerstbomen.
De eerste vijf aanhoudingen werden verricht rond 21.30 uur, bij het station Schiedam-Centrum, zo maakte de politie donderdagochtend bekend. De vijf Schiedammers sleepten met met kerstbomen. Iets na middernacht arresteerde de politie een 22-jarige man bij de Fortunaweg. Hij was op de verbrandingsplaats kerstbomen en pallets aan het uitladen. De pallets waren gestolen.
Volgens mij werd mij verteld dat een kubus 6 zijden had...maar goed, ik ben dan ook maar lager opgeleidquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vogels zijn de enige nog levende dinosaurussen
Over middelbaar of andersoortig onderwijs, jullie zijn niet wijs. intelligentie hangt niet altijd samen met het soort opleiding dat je volgt, of gevolgd hebt, het is meer een indicatie van hoe goed je kan onthouden en of je kan volgen & onthouden wat de opleiders willen dat jij weet. Zo word bijvoorbeeld iedereen bij wiskunde onderwezen dat de dobbelsteen in totaal 6 zijden heeft. Terwijl dit klinklare onzin is.
[afbeelding]
-->SES
ik hoorde het net op het journaal jah, moest er wel een beetje om lachen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Samenscholing? sinds wanneer mag dat niet? Straks ga je naar een Fok!meet en dan word je opgepakt
Bron
Bij kansberekenen: wat is de kans dat je een 6 krijgt als je een dobbelsteen gooit. En ik altijd "ligt eraan hoeveel zijdes de dobbelsteen heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij werd mij verteld dat een kubus 6 zijden had...maar goed, ik ben dan ook maar lager opgeleid
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
ik hoorde het net op het journaal jah, moest er wel een beetje om lachen.
Was jij ook al zo'n irritant betwetertje?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bij kansberekenen: wat is de kans dat je een 6 krijgt als je een dobbelsteen gooit. En ik altijd "ligt eraan hoeveel zijdes de dobbelsteen heeft"
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Was jij ook al zo'n irritant betwetertje?
Opdrachtgever.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
projectleider?
vanaf welke kant van de (ver)bouw(ing) dan?
Ik dacht dat ik achter liepquote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Xilantof het volgende:
phoe!
nu net ff mijn foto's van New York geordend.
zo maar eens zien welke te bewerken zijn![]()
Hier in Rottterdam zijn wel op meer plekken samenscholingsverboden. Op Zuidplein bijvoorbeeld hangen bordjes dat je niet met groepjes van meer dan drie personen in hal mag staanquote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Samenscholing? sinds wanneer mag dat niet? Straks ga je naar een Fok!meet en dan word je opgepakt
Bron
ook?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
Tuurlijk kunnen we datquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zo dom mijn om mijn camera vanochtend niet mee te nemen?
Ik ontken nietsquote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ook?
Nee. Soms was ik dat, de rest van de tijd was ik heel braaf. Jij was dus wel een irritant betwetertje!
Meer het type: doe wat de leraar wil, vergeet het na het laatste proefwerk.
Ik meen restjes blond in je feauteaubouque te ontwaren.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik zo dom mijn om mijn camera vanochtend niet mee te nemen?
menquote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik achter liepSchiet je wel ff op
We wachten nu al lang genoeg
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
anders had je deze post niet kunnen maken. En je postaantallen ophogen is veeeeel belangrijker dan foto's makenquote:Op donderdag 29 december 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
quote:
Kom maar op danquote:Op donderdag 29 december 2005 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen we datWeet jij wel zeker dat je dat wilt horen
![]()
Volgens mij heeft hij z´n Fok! leven op een laag pitje gezet..quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is Fles eigenlijk?
In Uterechquote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
Waar is Fles eigenlijk?
Ik merk hetquote:Op donderdag 29 december 2005 16:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
In Uterech![]()
Maar dat bedoel je niet natuurlijk...Hij heeft het wel ff gezien op fok, of andere fora trouwens. Maar op msn babbelt ie nog net zo gezellig hoor
fles is geheel gestopt met Fok na aanleiding van GCCSquote:Op donderdag 29 december 2005 14:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij z´n Fok! leven op een laag pitje gezet..
hij is 6 dagen al niet op FOK! geweest (of niet ingelogged iig)...
hij is wel nog op msn altijd
Dat klinkt als een collega... ITer?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Mauro het volgende:
Ik ga morgen het nuttige met het aangename verenigen.
Morgen moet mag ik mijn auto halen en moet ik mijn leaseauto inleveren.
Vriend van me gaat mee en hij is ook al fotograaf. Gaan we samen Amsterdam in om foto's te maken.
De leaseauto moet ik in Diemen achterlaten namelijk.
Da's dus niet juist. Krokodilachtigen en schildpadden zijn de enige nog levende dino's. Zowel vogels als zoogdieren zijn een doorontwikkeling van specifieke dinosoorten.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vogels zijn de enige nog levende dinosaurussen![]()
Da's een serieus grote hagedis.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:08 schreef pea4fun het volgende:
Deze vind ik altijd heel erg dinobeest
[afbeelding]
Die serieus grote hagedis is ook serieus gevaarlijk...heb ik me laten vertellen door discovery/Animal Planet/NGC. Ik zou ze geloof ik niet echt opzoeken. Zit er niet 1 ergens in een kooitje in een dierentuinquote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een serieus grote hagedis.Ik zou ze graag eens in het echt fotograferen, maar Komodo is zo'n takke end vliegen.
Heel veel succesquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve fotters tot schnellpea maurice vertelt je op msn wel de details
![]()
En toch blijf ik bij mijn standpunt.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef RonaldV het volgende:
Da's dus niet juist. Krokodilachtigen en schildpadden zijn de enige nog levende dino's. Zowel vogels als zoogdieren zijn een doorontwikkeling van specifieke dinosoorten.
Je kijkt te veel Discovery/Animal Planet/NGC !!![]()
De zus van mijn ex heeft daar wel foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Da's een serieus grote hagedis.Ik zou ze graag eens in het echt fotograferen, maar Komodo is zo'n takke end vliegen.
Ik heb niet zo'n verstand van computers.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:47 schreef RonaldV het volgende:
Dat klinkt als een collega... ITer?
Succes Evenstar!quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
succes danquote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
werpsequote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ow, dan dus geen collega. Milieukundige, werkzaam in Diemen. Bij Diemervijver toevallig?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n verstand van computers.
Ik weet hoe ik ze in elkaar moet zetten en een OS erop te zetten maar dan houdt het op.
Milieukundige.
Nee, ik werkte bij Yacht, in Groningen.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:11 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dan dus geen collega. Milieukundige, werkzaam in Diemen. Bij Diemervijver toevallig?
Live, met audio en webcam?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
![]()
Ah, ok. Bij Diemervijver zit het Min v LNV. Ik dacht dat je daar werkte.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, ik werkte bij Yacht, in Groningen.
En ik moet mijn auto inleveren bij het hoofdkantoor van Randstad.
Diemermere 25 Amsterdam Zuidoost.
Daar werkt mijn ex.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ah, ok. Bij Diemervijver zit het Min v LNV. Ik dacht dat je daar werkte.
quote:
Moet je hiernaartoe komenquote:
Heb je nog ruimte in je tas?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ik ga over een week naar Zuid Amerika.
Nee, maar ik moet nog poepen naar het toiletquote:Op donderdag 29 december 2005 22:16 schreef k_man het volgende:
Ben jij lichter dan 20 kg?
En hoelang zijn we dan van je verlostquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ow, maar dan kun je nog net op tijd terug zijn voor de modellenmeet!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, maar dan kun je nog net op tijd terug zijn voor de modellenmeet!
Whehe, PdeHoog zal blij zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, maar dan kun je nog net op tijd terug zijn voor de modellenmeet!
Mijn camera gaat mee jaquote:
Dat staat wel in de titel van het topic jaquote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ymke het volgende:
Die meet was de 29e he?
Ja en in Utrecht, dus lekker dichtbij voor jequote:Op donderdag 29 december 2005 22:27 schreef Ymke het volgende:
Die meet was de 29e he?
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat staat wel in de titel van het topic ja
quote:
Lichtend pad zijn aardige lui. Ga ze eens opzoekenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
Ik link even naar het juiste topicquote:Op donderdag 29 december 2005 22:32 schreef Ymke het volgende:
Het staat er niet , puh
Nu maar snel de slaap uit mn ogen wrijven
Zie je eigen signaturequote:Op donderdag 29 december 2005 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik link even naar het juiste topic: [29-01-2006] Grote Fotografen en Modellen Ontmoetingsmeet
uiteraard zeg ik niets over de titel
Speaking of which:quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lichtend pad zijn aardige lui. Ga ze eens opzoeken
Je hebt gelijkquote:
pirana's zijn lieve visjes. erg aanhankelijk. vooral die grote rode zijn extreem aaibaarquote:Op donderdag 29 december 2005 22:14 schreef k_man het volgende:
ik zat te twijfelen of ik 't al zou zeggen... of dat ik zou wachten tot je er zelf achter kwamquote:
Open jij nou maar een nieuwe SCquote:Op donderdag 29 december 2005 22:45 schreef Xilantof het volgende:
ik zat te twijfelen of ik 't al zou zeggen... of dat ik zou wachten tot je er zelf achter kwam
Dan vul jij deze?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Open jij nou maar een nieuwe SC
Net zo aardig als jij?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Lichtend pad zijn aardige lui. Ga ze eens opzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |