Ik gok hoger opgeleid....je rakelt een discussie van vannacht op die wel eens flinke problemen kan veroorzakenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:26 schreef Mauro het volgende:
Goede morgen
Nog even over die opleidingen:
Hoger opgeleiden werken probleemgenererend, Middelbaar opgeleiden werken probleemoplossend.
Goh, hoe zou ik opgeleid zijn?
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:41 schreef Mauro het volgende:![]()
![]()
Morgen mag ik mijn "nieuwe" auto ophalen!
29 januari de eerstequote:Op donderdag 29 december 2005 10:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Feli
Dat-ie maar veel mooie foto-meets mee mag maken
Hmmzzz Carpoolen??quote:
P @ Van der Valk @ Assenquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Deal.
Want als ik helemaal naar Gieten had moeten rijden
vogels zijn de enige nog levende dinosaurussenquote:Op donderdag 29 december 2005 11:19 schreef Vliegvrager het volgende:
En bovendien, vogels zijn de boodschappers van de goden -denk aan de kraaien van Odin- dus dit moet een teken zijn.
Samenscholing? sinds wanneer mag dat niet? Straks ga je naar een Fok!meet en dan word je opgepaktquote:Tientallen arrestaties in Schiedam
SCHIEDAM - De politie heeft woensdagavond en -nacht op diverse plekken in Schiedam in totaal 34 mensen aangehouden. Rond 01.30 uur arresteerden ze in een keer vijf vrouwen en zestien mannen (16 tot 46 jaar oud), wegens samenscholing. Alle aanhoudingen hadden te maken met het voorbereiden van vreugdevuren met onder meer kerstbomen.
De eerste vijf aanhoudingen werden verricht rond 21.30 uur, bij het station Schiedam-Centrum, zo maakte de politie donderdagochtend bekend. De vijf Schiedammers sleepten met met kerstbomen. Iets na middernacht arresteerde de politie een 22-jarige man bij de Fortunaweg. Hij was op de verbrandingsplaats kerstbomen en pallets aan het uitladen. De pallets waren gestolen.
Volgens mij werd mij verteld dat een kubus 6 zijden had...maar goed, ik ben dan ook maar lager opgeleidquote:Op donderdag 29 december 2005 11:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
vogels zijn de enige nog levende dinosaurussen
Over middelbaar of andersoortig onderwijs, jullie zijn niet wijs. intelligentie hangt niet altijd samen met het soort opleiding dat je volgt, of gevolgd hebt, het is meer een indicatie van hoe goed je kan onthouden en of je kan volgen & onthouden wat de opleiders willen dat jij weet. Zo word bijvoorbeeld iedereen bij wiskunde onderwezen dat de dobbelsteen in totaal 6 zijden heeft. Terwijl dit klinklare onzin is.
[afbeelding]
-->SES
ik hoorde het net op het journaal jah, moest er wel een beetje om lachen.quote:Op donderdag 29 december 2005 12:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Samenscholing? sinds wanneer mag dat niet? Straks ga je naar een Fok!meet en dan word je opgepakt
Bron
Bij kansberekenen: wat is de kans dat je een 6 krijgt als je een dobbelsteen gooit. En ik altijd "ligt eraan hoeveel zijdes de dobbelsteen heeftquote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef pea4fun het volgende:
Volgens mij werd mij verteld dat een kubus 6 zijden had...maar goed, ik ben dan ook maar lager opgeleid
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:11 schreef Puckzzz het volgende:
ik hoorde het net op het journaal jah, moest er wel een beetje om lachen.
Was jij ook al zo'n irritant betwetertje?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bij kansberekenen: wat is de kans dat je een 6 krijgt als je een dobbelsteen gooit. En ik altijd "ligt eraan hoeveel zijdes de dobbelsteen heeft"
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Was jij ook al zo'n irritant betwetertje?
Opdrachtgever.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
projectleider?
vanaf welke kant van de (ver)bouw(ing) dan?
Ik dacht dat ik achter liepquote:Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Xilantof het volgende:
phoe!
nu net ff mijn foto's van New York geordend.
zo maar eens zien welke te bewerken zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |